De rien. En het is een panty. Toen ik 'm de laatste keer aanhad durfde ik glashard tegen een mode-bobo te liegen dat het een 'genuine Chanel' was. Vervolgens was ie helemaal waus toen ik toegaf dat het eigenlijk Echt HEMA was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:43 schreef don-diablo het volgende:
merci mademoiselle avec duo penotti leggings
c'est ne pas vrai, quelle une classequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef Marouska het volgende:
[..]
De rien. En het is een panty. Toen ik 'm de laatste keer aanhad durfde ik glashard tegen een mode-bobo te liegen dat het een 'genuine Chanel' was. Vervolgens was ie helemaal waus toen ik toegaf dat het eigenlijk Echt HEMA was.
Dan zul je mij ook wel mooi vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nelson Wandelaar heeft een mooi baardje zeg
Leuk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nelson Wandelaar heeft een mooi baardje zeg
Laat zien danquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:53 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Dan zul je mij ook wel mooi vinden
Hell yeah!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Tevens complimenten voor de OP!
Ja echt goed he, die panty. Asos schijnt 'm ook te hebben.quote:
Ja klopt, heb hem al bij Chanel gezien en Asos ook, Topshop geloof ik ook, maar HEMA, wauw, ik moet naar de Hema. Ook zeker voor een hema prijsje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ja echt goed he, die panty. Asos schijnt 'm ook te hebben.
"Hema... voor een zacht prijsje'quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja klopt, heb hem al bij Chanel gezien en Asos ook, Topshop geloof ik ook, maar HEMA, wauw, ik moet naar de Hema. Ook zeker voor een hema prijsje?
Mannen in skinny's zijn leuk. Het heeft zoiets... rock 'n roll-seksueels.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef appohl het volgende:
Ja, precies ik dacht dat het een straight fit was, en geen skinny, fokking h&m
en btw ben gewoon een jongen, geen meisje
Ik vind het niet staan.. Het is te strak..quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef appohl het volgende:
Ja, precies ik dacht dat het een straight fit was, en geen skinny, fokking h&m
en btw ben gewoon een jongen, geen meisje
ligt er maar net aan hoe je gebouwd bent imhoquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
Ik vind skinny's sowieso twijfelachtig, maar ik zal wel niet progressief genoeg zijn
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Marouska het volgende:
[..]
Leuk shirt! Zou het denk ik alleen niet in de broek stoppen.
"quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Veel beter toch? Leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het voor jongens ook helemaal niets hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
Ik vind skinny's sowieso twijfelachtig, maar ik zal wel niet progressief genoeg zijn
Mannen in skinny jeans, yumquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het voor jongens ook helemaal niets hoor.
Houtje-touwtje OMG! (jeugdsentiment speelt op): heel leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef don-diablo het volgende:
Lekkere oversized knitted cardigan vandaag (en skinny die toch amper te zien is)
[ afbeelding ]
Heel tof!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Marouska het volgende:
[..]
Houtje-touwtje OMG! (jeugdsentiment speelt op): heel leuk.
[ afbeelding ]
Tas River Island, Jas & vest Mango, sjaal H&M herenafdeling, shirt/tuniek Kling (it's fuckin' Frank, from Donnie Darko!), handschoenen vintage
Je shirtquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Marouska het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tas River Island, Jas & vest Mango, sjaal H&M herenafdeling, shirt/tuniek Kling (it's fuckin' Frank, from Donnie Darko!), handschoenen vintage
Waar je het kan kopen bedoel je? Label 54 heeft 't merk. En het zijn fijne prijsjes: deze was 40 euro geloof ik. Wel een half jaartje geleden, weet niet of ze 'm nog hebben. Maar hun nieuwe collectie is ook brilliant.quote:
Oh, hey, nou heb je wat van je tekst gewist...! Sta ik met mezelf te praten...quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:27 schreef Marouska het volgende:
[..]
Waar je het kan kopen bedoel je? Label 54 heeft 't merk. En het zijn fijne prijsjes: deze was 40 euro geloof ik. Wel een half jaartje geleden, weet niet of ze 'm nog hebben. Maar hun nieuwe collectie is ook brilliant.
Relax neem een wortelquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:28 schreef Marouska het volgende:
[..]
Oh, hey, nou heb je wat van je tekst gewist...! Sta ik met mezelf te praten...
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:18 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Niets mis mee toch? Mooie legging!
Erg sexy.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Marouska het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat Nelson zeiquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds net, zo douchen en even warm worden van het koude weer.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lijkt wel rechtstreeks uit een folder.
AA maakt dan ook erg relaxte basicsquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Is het ook, zelfs te lui om een foto te makenMaar draag wel precies hetzelfde als op de foto, joggingbroek van Calvin Klein en hoody van American Apparel, dat dan weer wel
Is het ook, zelfs te lui om een foto te maken Maar draag wel precies hetzelfde als op de foto, joggingbroek van Juicy Couture en hoody van Juicy Couture, dat dan weer welquote:
Van AA heb ik twee cardigans, twee hoodies, twee van die henley longsleeves en het aantal shirts ga ik niet eens tellenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
AA maakt dan ook erg relaxte basicsHeb er zelf 5 v-halsjes van in diverse kleuren, cardigans en wat boxers. Zo'n vest moet ik nog steeds een keer ophalen alleen dan donkerblauw.
juicy couturequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is het ook, zelfs te lui om een foto te maken Maar draag wel precies hetzelfde als op de foto, joggingbroek van Juicy Couture en hoody van Juicy Couture, dat dan weer wel
chillen in een aa hoodiequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:08 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Eindelijk gewoon een keer de hele dag niks doen
Vind zelf de broek niet zo mooi bij de schoenen passen.. Broek is heel wijd en lijkt alsof die aan de onderkant ineens afgeknepen wordt en de schoenen wat smaller. Imo zou een paar slimfit jeans leuker staan. Vind de Vans wel erg tof dat welquote:
Ik dacht al, wat zit die broek raar bij het kruis, maar jij bent Pumpkinsoup nietquote:
Mmmh heel wijd valt wel mee maar het is een straight leg met taperd fit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind zelf de broek niet zo mooi bij de schoenen passen.. Broek is heel wijd en lijkt alsof die aan de onderkant ineens afgeknepen wordt en de schoenen wat smaller. Imo zou een paar slimfit jeans leuker staan. Vind de Vans wel erg tof dat wel
Ok. Vandaar dat het me zo raar leek. Bedoel met slimfit in dit geval een straight die wat smaller is dan normaal. Dat zou wel tof zijn denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef Jeltosfive het volgende:
[..]
Mmmh heel wijd valt wel mee maar het is een straight leg met taperd fit.
Slim fit zou kunnen al denk ik dat die vans daar weer heel bot onder zouden staan dan zou ik lever een converse of een adidasje nemen.
Beter outfit met iets.. andere Vans. Ik weet nog niet zo goed wat ik van dit model vind haha. Toffe kleur though.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Jeltosfive het volgende:
Vandaag in de vakantie even langs school
Vans akat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moccasine-vans...? Hm. Even wennen, maar eigenlijk vind ik ze wel heeeeel erg gaaf. Ze komen met deze outfit niet echt tot hun recht vrees ik. Misschien bij iets met iets meer kleur, of wat meer 'authentieke' stoffen. Dus meer in het thema van de schoenen zelf: lekker grofgebreid vest, mooi puur katoenen shirt etc. zou ik persoonlijk denk ik mooier vinden staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Jeltosfive het volgende:
Vandaag in de vakantie even langs school
Vans akat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jawelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:24 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Really? Hoezo dan?
Vrouwen vesten kunnen lang zijn, maar mannen vesten toch niet.
kinderafdelingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:25 schreef choclat het volgende:
[..]
jawelsowieso, waar wil je kleiner krijgen dan xxs?
Merci.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij en pumpkinsoup zouden wel een heul leuk stel zijn.
En Marouska, ik vind je stijl erg tof.
Dat is een goede tip ik heb nog wel een grijze liggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:31 schreef Marouska het volgende:
[..]
Moccasine-vans...? Hm. Even wennen, maar eigenlijk vind ik ze wel heeeeel erg gaaf. Ze komen met deze outfit niet echt tot hun recht vrees ik. Misschien bij iets met iets meer kleur, of wat meer 'authentieke' stoffen. Dus meer in het thema van de schoenen zelf: lekker grofgebreid vest, mooi puur katoenen shirt etc. zou ik persoonlijk denk ik mooier vinden staan.
Vind het persoonlijk toch iets te lang bij hem, vooral bij de armen bijvoorbeeld.. Maarja, kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind het wel tofniks mis met oversized cardigans
Mouwen zijn iets te lang, maar dat is te overzienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk toch iets te lang bij hem, vooral bij de armen bijvoorbeeld.. Maarja, kwestie van smaak natuurlijk.
Wat is je geslacht? Niet om grappig te doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef appohl het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
lekker simpel vandaag
it's a dudequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is je geslacht? Niet om grappig te doen
Dude, dat is echt duidelijk een dude...?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is je geslacht? Niet om grappig te doen
De onderste foto vond ik anders wel twijfelachtig..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dude, dat is echt duidelijk een dude...?
Niks persoonlijks, je plaatje is erg klein dus ik kan er niet echt veel over zeggen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat hier en gewoon irl er wel erg veel mannen zijn die gewoon een blauwe spijkerbroek en een shirt aantrekken. Niks mis mee, maar het mag allemaal best wat creatiever òf netter. Spijkerbroek+shirt-combi is een beetje een limbo, het is enerzijds een beetje saai, en anderzijds vaak wel erg casual.
Krijg je met mannen heh...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dude, dat is echt duidelijk een dude...?
Niks persoonlijks, je plaatje is erg klein dus ik kan er niet echt veel over zeggen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat hier en gewoon irl er wel erg veel mannen zijn die gewoon een blauwe spijkerbroek en een shirt aantrekken. Niks mis mee, maar het mag allemaal best wat creatiever òf netter. Spijkerbroek+shirt-combi is een beetje een limbo, het is enerzijds een beetje saai, en anderzijds vaak wel erg casual.
En dat moet vooral zo blijven als je t mij vraagt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Krijg je met mannen heh...Die doen heel snel een shirt een hoody en een simpele broek aan, zijn ze man voor.
Ik vind de stijl van de laatste 2 XY mensen anders niet bepaald een vooruitgangquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Krijg je met mannen heh...Die doen heel snel een shirt een hoody en een simpele broek aan, zijn ze man voor.
vergelijk je mij nou met appohl?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind de stijl van de laatste 2 XY mensen anders niet bepaald een vooruitgang
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kraak het niet zo hard af hoor, anders moet je hier ook gewoon niet posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |