De rien. En het is een panty. Toen ik 'm de laatste keer aanhad durfde ik glashard tegen een mode-bobo te liegen dat het een 'genuine Chanel' was. Vervolgens was ie helemaal waus toen ik toegaf dat het eigenlijk Echt HEMA was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:43 schreef don-diablo het volgende:
merci mademoiselle avec duo penotti leggings
c'est ne pas vrai, quelle une classequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef Marouska het volgende:
[..]
De rien. En het is een panty. Toen ik 'm de laatste keer aanhad durfde ik glashard tegen een mode-bobo te liegen dat het een 'genuine Chanel' was. Vervolgens was ie helemaal waus toen ik toegaf dat het eigenlijk Echt HEMA was.
Dan zul je mij ook wel mooi vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nelson Wandelaar heeft een mooi baardje zeg
Leuk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nelson Wandelaar heeft een mooi baardje zeg
Laat zien danquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:53 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Dan zul je mij ook wel mooi vinden
Hell yeah!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Tevens complimenten voor de OP!
Ja echt goed he, die panty. Asos schijnt 'm ook te hebben.quote:
Ja klopt, heb hem al bij Chanel gezien en Asos ook, Topshop geloof ik ook, maar HEMA, wauw, ik moet naar de Hema. Ook zeker voor een hema prijsje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ja echt goed he, die panty. Asos schijnt 'm ook te hebben.
"Hema... voor een zacht prijsje'quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja klopt, heb hem al bij Chanel gezien en Asos ook, Topshop geloof ik ook, maar HEMA, wauw, ik moet naar de Hema. Ook zeker voor een hema prijsje?
Mannen in skinny's zijn leuk. Het heeft zoiets... rock 'n roll-seksueels.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef appohl het volgende:
Ja, precies ik dacht dat het een straight fit was, en geen skinny, fokking h&m
en btw ben gewoon een jongen, geen meisje
Ik vind het niet staan.. Het is te strak..quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef appohl het volgende:
Ja, precies ik dacht dat het een straight fit was, en geen skinny, fokking h&m
en btw ben gewoon een jongen, geen meisje
ligt er maar net aan hoe je gebouwd bent imhoquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
Ik vind skinny's sowieso twijfelachtig, maar ik zal wel niet progressief genoeg zijn
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Marouska het volgende:
[..]
Leuk shirt! Zou het denk ik alleen niet in de broek stoppen.
"quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Veel beter toch? Leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het voor jongens ook helemaal niets hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
Ik vind skinny's sowieso twijfelachtig, maar ik zal wel niet progressief genoeg zijn
Mannen in skinny jeans, yumquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het voor jongens ook helemaal niets hoor.
Houtje-touwtje OMG! (jeugdsentiment speelt op): heel leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef don-diablo het volgende:
Lekkere oversized knitted cardigan vandaag (en skinny die toch amper te zien is)
[ afbeelding ]
Heel tof!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Marouska het volgende:
[..]
Houtje-touwtje OMG! (jeugdsentiment speelt op): heel leuk.
[ afbeelding ]
Tas River Island, Jas & vest Mango, sjaal H&M herenafdeling, shirt/tuniek Kling (it's fuckin' Frank, from Donnie Darko!), handschoenen vintage
Je shirtquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Marouska het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tas River Island, Jas & vest Mango, sjaal H&M herenafdeling, shirt/tuniek Kling (it's fuckin' Frank, from Donnie Darko!), handschoenen vintage
Waar je het kan kopen bedoel je? Label 54 heeft 't merk. En het zijn fijne prijsjes: deze was 40 euro geloof ik. Wel een half jaartje geleden, weet niet of ze 'm nog hebben. Maar hun nieuwe collectie is ook brilliant.quote:
Oh, hey, nou heb je wat van je tekst gewist...! Sta ik met mezelf te praten...quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:27 schreef Marouska het volgende:
[..]
Waar je het kan kopen bedoel je? Label 54 heeft 't merk. En het zijn fijne prijsjes: deze was 40 euro geloof ik. Wel een half jaartje geleden, weet niet of ze 'm nog hebben. Maar hun nieuwe collectie is ook brilliant.
Relax neem een wortelquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:28 schreef Marouska het volgende:
[..]
Oh, hey, nou heb je wat van je tekst gewist...! Sta ik met mezelf te praten...
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:18 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Niets mis mee toch? Mooie legging!
Erg sexy.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Marouska het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |