Mannen in skinny's zijn leuk. Het heeft zoiets... rock 'n roll-seksueels.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef appohl het volgende:
Ja, precies ik dacht dat het een straight fit was, en geen skinny, fokking h&m
en btw ben gewoon een jongen, geen meisje
Ik vind het niet staan.. Het is te strak..quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef appohl het volgende:
Ja, precies ik dacht dat het een straight fit was, en geen skinny, fokking h&m
en btw ben gewoon een jongen, geen meisje
ligt er maar net aan hoe je gebouwd bent imhoquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
Ik vind skinny's sowieso twijfelachtig, maar ik zal wel niet progressief genoeg zijn
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Marouska het volgende:
[..]
Leuk shirt! Zou het denk ik alleen niet in de broek stoppen.
"quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Veel beter toch? Leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het voor jongens ook helemaal niets hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
Ik vind skinny's sowieso twijfelachtig, maar ik zal wel niet progressief genoeg zijn
Mannen in skinny jeans, yumquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het voor jongens ook helemaal niets hoor.
Houtje-touwtje OMG! (jeugdsentiment speelt op): heel leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef don-diablo het volgende:
Lekkere oversized knitted cardigan vandaag (en skinny die toch amper te zien is)
[ afbeelding ]
Heel tof!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Marouska het volgende:
[..]
Houtje-touwtje OMG! (jeugdsentiment speelt op): heel leuk.
[ afbeelding ]
Tas River Island, Jas & vest Mango, sjaal H&M herenafdeling, shirt/tuniek Kling (it's fuckin' Frank, from Donnie Darko!), handschoenen vintage
Je shirtquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Marouska het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tas River Island, Jas & vest Mango, sjaal H&M herenafdeling, shirt/tuniek Kling (it's fuckin' Frank, from Donnie Darko!), handschoenen vintage
Waar je het kan kopen bedoel je? Label 54 heeft 't merk. En het zijn fijne prijsjes: deze was 40 euro geloof ik. Wel een half jaartje geleden, weet niet of ze 'm nog hebben. Maar hun nieuwe collectie is ook brilliant.quote:
Oh, hey, nou heb je wat van je tekst gewist...! Sta ik met mezelf te praten...quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:27 schreef Marouska het volgende:
[..]
Waar je het kan kopen bedoel je? Label 54 heeft 't merk. En het zijn fijne prijsjes: deze was 40 euro geloof ik. Wel een half jaartje geleden, weet niet of ze 'm nog hebben. Maar hun nieuwe collectie is ook brilliant.
Relax neem een wortelquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:28 schreef Marouska het volgende:
[..]
Oh, hey, nou heb je wat van je tekst gewist...! Sta ik met mezelf te praten...
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:18 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Niets mis mee toch? Mooie legging!
Erg sexy.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Marouska het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |