Ja moet je vooral doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Ik vind het een beetje tokkie-achtig. Als mijn vriendin waar dan ook een piercing zou nemen trek ik hem er hoogstpersoonlijk uit. Ik associeer piercings een beetje met kampertypes.
Alleen als ie blijft hakenquote:
Dan is het geen eruit trekken meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:14 schreef Silven het volgende:
[..]
Wel op de nette manier verwijderen he, ik wil niet nog meer schade toebrengen.
als mijn vriend hem eruit zou trekken dan trek ik zijn kop eraf en het is nie kamper want je ziet hem amperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Ik vind het een beetje tokkie-achtig. Als mijn vriendin waar dan ook een piercing zou nemen trek ik hem er hoogstpersoonlijk uit. Ik associeer piercings een beetje met kampertypes.
Je hebt zelf een oorbel, en bij een vrouw vind je een piercing tokkie-achtig?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Misschien is TS 21?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Je weet dat je toestemming van je ouders nodig hebt daarvoor?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Je weet dat je toestemming van je ouders nodig hebt daarvoor?
Als er iets tokkie-achtig is dan is het wel zo'n oorbel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef VinylSR het volgende:
[..]
Je hebt zelf een oorbel, en bij een vrouw vind je een piercing tokkie-achtig?
Ik gok van niet.quote:
Tja, ieder zijn eigen mening..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als er iets tokkie-achtig is dan is het wel zo'n oorbel.
Dat denken meisjes vaak ja, terwijl hij vrijwel altijd zichtbaar is als je praatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
als mijn vriend hem eruit zou trekken dan trek ik zijn kop eraf en het is nie kamper want je ziet hem amper
Ik zou woorden van gelijke strekking hebben getypt, maar ik zie dat het al gedaan is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Minder ja, maar het valt nog steeds op.Zoals ik al zei..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef roannelovesjoost het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 februari 2010 21:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat denken meisjes vaak ja, terwijl hij vrijwel altijd zichtbaar is als je praat
[/quote
als je hem voorin hebt wel ja maar meer naar achter zie je het minder!
Hmm oorbellen vind ik wel kunnen, zowel bij man en vrouw. Misschien omdat oorbellen over het algemeen geaccepteerder zijn dan piercings. En die oorbellen heb ik maar 1 dag per week in hoor, kan het op mijn werk niet maken natuurlijk. Wat je dan weer wel vaak ziet is dat mensen met piercings er dagelijks mee rond willen lopen en sommigen ze ook nog inhouden op een solicitatiegesprek, en dan kom ik weer terug op mijn associatie met tokkies.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als er iets tokkie-achtig is dan is het wel zo'n oorbel.
Zeggen dat je je vriend zijn kop eraf zou trekken roept anders wel een heel sterk Anita-gevoel op hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
als mijn vriend hem eruit zou trekken dan trek ik zijn kop eraf en het is nie kamper want je ziet hem amper
Persoonlijk vind ik oorbellen dan weer niet kunnen, en volk dat anderen afkraakt omdat ze een piercing hebben komt nou niet bijster slim over zeg..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:40 schreef Silven het volgende:
[..]
Hmm oorbellen vind ik wel kunnen, zowel bij man en vrouw. Misschien omdat oorbellen over het algemeen geaccepteerder zijn dan piercings. En die oorbellen heb ik maar 1 dag per week in hoor, kan het op mijn werk niet maken natuurlijk. Wat je dan weer wel vaak ziet is dat mensen met piercings er dagelijks mee rond willen lopen en sommigen ze ook nog inhouden op een solicitatiegesprek, en dan kom ik weer terug op mijn associatie met tokkies.
nee woon niet in rotterdam maar me vriend woont in schiedam en kom zelft uit eindhovenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat denken meisjes vaak ja, terwijl hij vrijwel altijd zichtbaar is als je praat
woon je in de buurt van rotterdam?
Ik kraak mensen opzich niet af OMDAT ze piercings hebben, ik zeg alleen dat mensen die ik met piercings zie in 90% van de gevallen uit een iets lagere klasse komen. Dat kan waar jij vandaan komt weer heel anders zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik oorbellen dan weer niet kunnen, en volk dat anderen afkraakt omdat ze een piercing hebben komt nou niet bijster slim over zeg..
Geen eigen ervaring, want ik heb geen tongpiercing, maar ik ken mensen die jarenlang een tongpiercing gehad hebben zonder dat mensen die niet op de hoogte waren het door hadden, van werkgevers die eigenlijk geen piercings toestaan tot ouders die het niet wilden hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Minder ja, maar het valt nog steeds op.Zoals ik al zei..
en kom je uit omg rotterdam?
Het heeft niets met slimheid te maken, maar alles met smaak en klasse.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik oorbellen dan weer niet kunnen, en volk dat anderen afkraakt omdat ze een piercing hebben komt nou niet bijster slim over zeg..
Toevallig wel ja, waarbij mensen met oorbellen wel kampers zijn maar andere piercing vrijwel niet voorkomen in die sociale omgeving (okay, tongpiercing welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik kraak mensen opzich niet af OMDAT ze piercings hebben, ik zeg alleen dat mensen die ik met piercings zie in 90% van de gevallen uit een iets lagere klasse komen. Dat kan waar jij vandaan komt weer heel anders zijn natuurlijk.
Die drie behoren enigzins gerelateerd te zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het heeft niets met slimheid te maken, maar alles met smaak en klasse.
Je rekent mensen niet af op piercings omdat je zo slim bent, maar omdat je klasse hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Die drie behoren enigzins gerelateerd te zijn
Wat een proletarische uitspraak!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je rekent mensen niet af op piercings omdat je zo slim bent, maar omdat je klasse hebt.
Dan moet je je misschien zelf eens wat in hogere klasses begevenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik kraak mensen opzich niet af OMDAT ze piercings hebben, ik zeg alleen dat mensen die ik met piercings zie in 90% van de gevallen uit een iets lagere klasse komen. Dat kan waar jij vandaan komt weer heel anders zijn natuurlijk.
Nee, groeit dichtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:57 schreef Angel_RW het volgende:
hou je eigenlijk een gat in je tong als je besluit de piercing eruit te halen? of groeit dat weer dicht?
Blijkbaar niet, als je piercings alleen maar bij lagere klasses kent. Bedenk je wel dat niet elke piercing op kantoor zichtbaar is.quote:
Waarom? De patriciër is niet bang streng doch rechtvaardig te oordelen, noblesse oblige.quote:
nee kom er vaak bij in de buurtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Minder ja, maar het valt nog steeds op.Zoals ik al zei..
en kom je uit omg rotterdam?
Volgens mij kom jij uit een andere streek dan ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, als je piercings alleen maar bij lagere klasses kent. Bedenk je wel dat niet elke piercing op kantoor zichtbaar is.
Rechtvaardig he, welke concrete argumenten heb jij om een piercingdrager te veroordelen? Wijsheid zit van binnen, laat je niet verleiden door het uiterlijk..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom? De patriciër is niet bang streng doch rechtvaardig te oordelen, noblesse oblige.
Ik vind het asociaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
Rechtvaardig he, welke concrete argumenten heb jij om een piercingdrager te veroordelen? Wijsheid zit van binnen, laat je niet verleiden door het uiterlijk..
Hey dat rijmt.... That's funny!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:05 schreef Angel_RW het volgende:
dank je stbabylon. Wist ik trouwens niet. Ik dacht juist niet. Ik vind een tongpiercing niet zo shockerend verder, alleen inderdaad bij werkgevers (hoe belachelijk ook misschien) wordt zoiets vaak niet geaccepteerd. Ligt eraan welk vak je hebt denk ik. Ik begrijp wel dat jonge mensen dit doen, het is tegenwoordig gewoon normaal. Iedereen moet doen wat ze zelf willen vind ik. Maar mag je ze niet op afrekenen. Maar we zijn niet allemaal hetzelfde en flexibel helaas.
Hoe ik dat weet laten we even in het middenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:15 schreef Angel_RW het volgende:
dat meen je niet! hahaha ik vraag me af hoe jij dat weet dan....:-) Anyway we hoeven geen kamper te zijn als we een piercing hebben. Jij bent al een voorbeeld daarvan.
Het is niet representatief en in een functie waar dat van belang is kan ik heel goed begrijpen als een werkgever daarom iemand met een piercing weigert.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:12 schreef Angel_RW het volgende:
ik ook. Soms staat een piercing zelfs heel leuk bij iemand. Sommige werkgevers zijn vastgeroest en willen alleen mantelpakjes. Zo wil ik niet leven. Mensen met tattoo's of piercings zijn ook afgestudeerd en hebben kennis van zaken. Je MAG ze niet wegsturen omdat ze een piercing hebben. Echt bullshit.
En dat is dus dikke bull, omdat er een zeeeeeeeeeeeeerrrrrrr kleine groep mensen er aanstoot aan neemt, zeggen we maar dat het niet representatief is. Ik ken zoveel mensen met een goede baan, met piercing, of de wens om een piercing te hebben OF die totaal geen problemen hebben met piercings bij andere. Maar omdat er een paar ouwe lullen zijn (geestelijk overigens, ken ook een aantal 60+'ers met goede baan met piercings), moet de rest zich inhouden. Tijd voor een verandering. Tijd voor de minderheid om zich aan te passen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het is niet representatief en in een functie waar dat van belang is kan ik heel goed begrijpen als een werkgever daarom iemand met een piercing weigert.
Wat accepteer je dan wel als argument?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom precies? En dan niet jaamaar kampers hebben het ook, dat is geen argument.
Dat is geen limitatief lijstje hoor, ik ben gewoon benieuwd naar de achterliggende gedachte. Het waaromquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:23 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat accepteer je dan wel als argument?
Vind je dat zelf ook niet erg makkelijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:23 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat accepteer je dan wel als argument?
Het is primitief gedrag, dom snijden in een gezond lichaam zonder fatsoenlijke reden, en wel voornamelijk door mensen laag op de sociale ladder. Maar dat is natuurlijk maar een rationalisatie, ik vind het gewoon asociaal. Dat is feitelijk voldoende reden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat is geen limitatief lijstje hoor, ik ben gewoon benieuwd naar de achterliggende gedachte. Het waarom
Nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind je dat zelf ook niet erg makkelijk?
zonder fatsoenlijke reden? Wat dacht je van ter versiering, en sommige piercings met bijkomend voordeel, verhoogde seksuele stimulering.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is primitief gedrag, dom snijden in een gezond lichaam zonder fatsoenlijke reden, en wel voornamelijk door mensen laag op de sociale ladder. Maar dat is natuurlijk maar een rationalisatie, ik vind het gewoon asociaal. Dat is feitelijk voldoende reden.
Dat vind ik allemaal geen fatsoenlijke reden, dat mocht toch wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zonder fatsoenlijke reden? Wat dacht je van ter versiering, en sommige piercings met bijkomend voordeel, verhoogde seksuele stimulering.
Dat is heel iets anders. Snijden is onomkeerbaar en een daadwerkelijke verslechtering van je lichaam.quote:Kettingen, ringen, mooie shirtjes, uberhaupt andere kleren dan functionele grijze overals ook maar afschaffen?
Hij vraagt naar argumenten, alsof het hier gaat om een logisch te beredeneren iets. Ja, die argumenten kan ik geven. Maar als ik dat doe, misken ik dat dit soort oordelen voor een groot deel nu juist tot stand komt niet door de ratio, maar door gevoel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hij maar met jouw argumenten moet komen, vind ik makkelijk
Snijden komt er helemaal niet bij kijken. Het is prikken, en vrijwel elke piercing groeit weer dicht als je het metaal er uit haalt. Onomkeerbaar? Neuh..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal geen fatsoenlijke reden, dat mocht toch wel duidelijk zijn.
[..]
Dat is heel iets anders. Snijden is onomkeerbaar en een daadwerkelijke verslechtering van je lichaam.
Afgaande op je fobo: zegt de man met oorbel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
het is nie kamper want je ziet hem amper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |