Ja moet je vooral doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Ik vind het een beetje tokkie-achtig. Als mijn vriendin waar dan ook een piercing zou nemen trek ik hem er hoogstpersoonlijk uit. Ik associeer piercings een beetje met kampertypes.
Alleen als ie blijft hakenquote:
Dan is het geen eruit trekken meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:14 schreef Silven het volgende:
[..]
Wel op de nette manier verwijderen he, ik wil niet nog meer schade toebrengen.
als mijn vriend hem eruit zou trekken dan trek ik zijn kop eraf en het is nie kamper want je ziet hem amperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Ik vind het een beetje tokkie-achtig. Als mijn vriendin waar dan ook een piercing zou nemen trek ik hem er hoogstpersoonlijk uit. Ik associeer piercings een beetje met kampertypes.
Je hebt zelf een oorbel, en bij een vrouw vind je een piercing tokkie-achtig?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Misschien is TS 21?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Je weet dat je toestemming van je ouders nodig hebt daarvoor?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Je weet dat je toestemming van je ouders nodig hebt daarvoor?
Als er iets tokkie-achtig is dan is het wel zo'n oorbel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef VinylSR het volgende:
[..]
Je hebt zelf een oorbel, en bij een vrouw vind je een piercing tokkie-achtig?
Ik gok van niet.quote:
Tja, ieder zijn eigen mening..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als er iets tokkie-achtig is dan is het wel zo'n oorbel.
Dat denken meisjes vaak ja, terwijl hij vrijwel altijd zichtbaar is als je praatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
als mijn vriend hem eruit zou trekken dan trek ik zijn kop eraf en het is nie kamper want je ziet hem amper
Ik zou woorden van gelijke strekking hebben getypt, maar ik zie dat het al gedaan is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Minder ja, maar het valt nog steeds op.Zoals ik al zei..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef roannelovesjoost het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 februari 2010 21:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat denken meisjes vaak ja, terwijl hij vrijwel altijd zichtbaar is als je praat
[/quote
als je hem voorin hebt wel ja maar meer naar achter zie je het minder!
Hmm oorbellen vind ik wel kunnen, zowel bij man en vrouw. Misschien omdat oorbellen over het algemeen geaccepteerder zijn dan piercings. En die oorbellen heb ik maar 1 dag per week in hoor, kan het op mijn werk niet maken natuurlijk. Wat je dan weer wel vaak ziet is dat mensen met piercings er dagelijks mee rond willen lopen en sommigen ze ook nog inhouden op een solicitatiegesprek, en dan kom ik weer terug op mijn associatie met tokkies.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als er iets tokkie-achtig is dan is het wel zo'n oorbel.
Zeggen dat je je vriend zijn kop eraf zou trekken roept anders wel een heel sterk Anita-gevoel op hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
als mijn vriend hem eruit zou trekken dan trek ik zijn kop eraf en het is nie kamper want je ziet hem amper
Persoonlijk vind ik oorbellen dan weer niet kunnen, en volk dat anderen afkraakt omdat ze een piercing hebben komt nou niet bijster slim over zeg..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:40 schreef Silven het volgende:
[..]
Hmm oorbellen vind ik wel kunnen, zowel bij man en vrouw. Misschien omdat oorbellen over het algemeen geaccepteerder zijn dan piercings. En die oorbellen heb ik maar 1 dag per week in hoor, kan het op mijn werk niet maken natuurlijk. Wat je dan weer wel vaak ziet is dat mensen met piercings er dagelijks mee rond willen lopen en sommigen ze ook nog inhouden op een solicitatiegesprek, en dan kom ik weer terug op mijn associatie met tokkies.
nee woon niet in rotterdam maar me vriend woont in schiedam en kom zelft uit eindhovenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat denken meisjes vaak ja, terwijl hij vrijwel altijd zichtbaar is als je praat
woon je in de buurt van rotterdam?
Ik kraak mensen opzich niet af OMDAT ze piercings hebben, ik zeg alleen dat mensen die ik met piercings zie in 90% van de gevallen uit een iets lagere klasse komen. Dat kan waar jij vandaan komt weer heel anders zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik oorbellen dan weer niet kunnen, en volk dat anderen afkraakt omdat ze een piercing hebben komt nou niet bijster slim over zeg..
Geen eigen ervaring, want ik heb geen tongpiercing, maar ik ken mensen die jarenlang een tongpiercing gehad hebben zonder dat mensen die niet op de hoogte waren het door hadden, van werkgevers die eigenlijk geen piercings toestaan tot ouders die het niet wilden hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Minder ja, maar het valt nog steeds op.Zoals ik al zei..
en kom je uit omg rotterdam?
Het heeft niets met slimheid te maken, maar alles met smaak en klasse.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik oorbellen dan weer niet kunnen, en volk dat anderen afkraakt omdat ze een piercing hebben komt nou niet bijster slim over zeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |