Ja moet je vooral doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Ik vind het een beetje tokkie-achtig. Als mijn vriendin waar dan ook een piercing zou nemen trek ik hem er hoogstpersoonlijk uit. Ik associeer piercings een beetje met kampertypes.
Alleen als ie blijft hakenquote:
Dan is het geen eruit trekken meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:14 schreef Silven het volgende:
[..]
Wel op de nette manier verwijderen he, ik wil niet nog meer schade toebrengen.
als mijn vriend hem eruit zou trekken dan trek ik zijn kop eraf en het is nie kamper want je ziet hem amperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Ik vind het een beetje tokkie-achtig. Als mijn vriendin waar dan ook een piercing zou nemen trek ik hem er hoogstpersoonlijk uit. Ik associeer piercings een beetje met kampertypes.
Je hebt zelf een oorbel, en bij een vrouw vind je een piercing tokkie-achtig?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Misschien is TS 21?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Je weet dat je toestemming van je ouders nodig hebt daarvoor?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Je weet dat je toestemming van je ouders nodig hebt daarvoor?
Als er iets tokkie-achtig is dan is het wel zo'n oorbel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef VinylSR het volgende:
[..]
Je hebt zelf een oorbel, en bij een vrouw vind je een piercing tokkie-achtig?
Ik gok van niet.quote:
Tja, ieder zijn eigen mening..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als er iets tokkie-achtig is dan is het wel zo'n oorbel.
Dat denken meisjes vaak ja, terwijl hij vrijwel altijd zichtbaar is als je praatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
als mijn vriend hem eruit zou trekken dan trek ik zijn kop eraf en het is nie kamper want je ziet hem amper
Ik zou woorden van gelijke strekking hebben getypt, maar ik zie dat het al gedaan is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |