Bij Bart zapt ook iedereen weg en daar hoor je niemand klagenquote:
Nee, Scooby Snacks uit je PC is leuker als Krezip uit je radioquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef alors het volgende:
Krezip
Het Irak debat is leuker aan het worden
quote:antiroos
Jazeker. Weekend en vakantiebaantje! RT @3FMDJschool Wist je dat... Roosmarijn 6 jaar lang verpleegster in een bejaardentehuis geweest is?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef alors het volgende:
Kun je eigenlijk nog ergens zien wat er wordt gedaaid of moet je dan per se de 3fm pagina bekijken?
Mja, maar vroeger was de webcam daarentegen wel een stuk kleiner. Daar is nu meer ruimte voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:26 schreef alors het volgende:
ja okay, maar vroegah, toen alles beter was, stond het naast het webcam scherm. Dan kon je de stream uitzetten en de playlist refreshen om te zien of er leuke muziek werd gedraaid zodat je de stream weer aan kon slingeren... Maar bij de webcam staat nu helemaal niks.
Jewel jewel!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:15 schreef Captain_Slow het volgende:
Nee, ik was het niet die twitterde naar Eric om Train af te kappen
Meteen de vraag "How you like me now?" beantwoordquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:32 schreef alors het volgende:
Kom ik net weer terug, draait ie Tim Knol. Eric je bent mijn held!!!![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:47 schreef DaMook het volgende:
Avond, curling op *webstream* van de nos
, deense schone
.
De verbinding kon niet tot stand worden gebrachtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:47 schreef DaMook het volgende:
Avond, curling op *webstream* van de nos
, deense schone
.
Silverlight geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De verbinding kon niet tot stand worden gebracht
geen ideequote:
Waar het plaatje gehost wordt bedoel je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:40 schreef Dichterbijer het volgende:
De now playing inde OP weer even snel gefixt... DJ plaatjes doe ik een andere keer wel als ik zin heb
Welke plaatje? DE Now Playing in de OP host ik zelf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waar het plaatje gehost wordt bedoel je?
Lekker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |