Hamer draaide toen net zo als je van Geel net zag doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Is Hamer het niet eens met het rapport?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:25 schreef B-612 het volgende:
Ik krijg steeds meer de behoefte om op een heel adequate (!) manier de iphone uit de handen van die twitterende Verhagen te rukken om het met de kennis van nu diep in Balkenende's hol te steken. Het volkenrechtelijk mandaat hiervoor acht ik aanwezig aangezien het tegendeel niet voorkomt in de 49 conclusies van Davids.
Na de presentatie van Davids heeft JPdeMP een verklaring gegeven waar de PvdA het niet mee eens was. Het kabinet heeft toen een nieuwe verklaring gegeven waar de PvdA wel tevreden mee was. De 2e verklaring deed, wat de PvdA betreft, recht aan het rapport van Davids.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Hamer draaide toen net zo als je van Geel net zag doen.
Alles om in het pluche te blijven.
Daarom is het nu afwachten wat en hoe zwaar de conclusie van de PvdA weegt gezien ook de toon van de afgelopen week.
De PvdA draaiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Na de presentatie van Davids heeft JPdeMP een verklaring gegeven waar de PvdA het niet mee eens was. Het kabinet heeft toen een nieuwe verklaring gegeven waar de PvdA wel tevreden mee was. De verklaring deed, wat de PvdA betreft, recht aan het rapport van Davids.
Dat is wat er toen is gebeurd volgens mij. Dus nogmaals over welke draai heb je het nou?
Ik ben hier niet om de PvdA te verdedigen. Maar ik was en ben heel erg benieuwd over welke draai je het hebt. Want die ik zie ik namelijk niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:29 schreef Coos het volgende:
[..]
De PvdA draai![]()
Als je dat niet snapt![]()
En let nu maar op dan komt die draai zeker nog aan de orde.
vergeleken cda is pvda dit keer vast geankerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:29 schreef Coos het volgende:
[..]
De PvdA draai![]()
Als je dat niet snapt![]()
En let nu maar op dan komt die draai zeker nog aan de orde.
Blijven kijken dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om de PvdA te verdedigen. Maar ik was en ben heel erg benieuwd over welke draai je het hebt. Want die ik zie ik namelijk niet.
nee. 2e termijn wordt interessanter. Want JP wordt persoonlijk aangevallen en kan daar slecht mee omgaan. lokt nog wel eens wat uit en voor je het weet is het over, zoals vorige keer.quote:
Als ik hoor hoe de PvdA nu praat gaan ze echt niet voor vuurwerk zorgen, en de PvdA is de enige die iets kan doen. De oppositie is al het hele debat erg fel, maar meer dan een beetje blaffen kunnen ze niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nee. 2e termijn wordt interessanter. Want JP wordt persoonlijk aangevallen en kan daar slecht mee omgaan. lokt nog wel eens wat uit en voor je het weet is het over, zoals vorige keer.
deed die mee?quote:
Nu wel.quote:
Die houdt natuurlijk zeer verstandig zijn mond. Het zou nogal hypocriet zijn om zich te moeien met een debat waar zijn partij ook verantwoordelijk voor was.quote:
De VVD en bovendien het electoraat van die partij is nog altijd vóór deze oorlog. Dus hij heeft hier inderdaad niets te winnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die houdt natuurlijk zeer verstandig zijn mond. Het zou nogal hypocriet zijn om zich te moeien met een debat waar zijn partij ook verantwoordelijk voor was.
zeker.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die houdt natuurlijk zeer verstandig zijn mond. Het zou nogal hypocriet zijn om zich te moeien met een debat waar zijn partij ook verantwoordelijk voor was.
PvdA draait niet volgens Toad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:44 schreef Morgenrood het volgende:
Geert, Rutten en Agnes zouden nog wat nadrukkelijker op haar gedraai moeten hameren.
Is ze nu aan het voorlezen de kleuterjuf?
Jij bent ook een mooie hoor. Je had het net over een draai die plaatsvond net na de presentatie van Davids. En nu ga je het hebben over een de 'draai' waarmee Wilders kwam. Die vond volgens hem niet plaats na de presentatie van de cie Davids.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Jij bent ook een mooie hoor. Je had het net over een draai die plaatsvond net na de presentatie van Davids. En nu ga je het hebben over een de 'draai' waarmee Wilders kwam. Die vond volgens hem niet plaats na de presentatie van de cie Davids.
Prima allemaal. Maar wek dan niet de indruk dat je het over dezelfde draai hebt.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik schakel nu pas in. Heb ik al belangrijke zaken gemist?
oké laat ik dan effe wijzen op alle gedraai van de PvdA. Wat is er van de verkiezingsbeloften van de PvdA terecht gekomen sinds ze op het pluche zijn gekomen? Bijna niets!! En dan met gedraai hun gijzeling door de christenen recht lullen. Maar uit de peilingen blijkt dat hun electoraat die leugens (lees gedraai) zat zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Prima allemaal. Maar wek dan niet de indruk dat je het over dezelfde draai hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |