deed die mee?quote:
Nu wel.quote:
Die houdt natuurlijk zeer verstandig zijn mond. Het zou nogal hypocriet zijn om zich te moeien met een debat waar zijn partij ook verantwoordelijk voor was.quote:
De VVD en bovendien het electoraat van die partij is nog altijd vóór deze oorlog. Dus hij heeft hier inderdaad niets te winnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die houdt natuurlijk zeer verstandig zijn mond. Het zou nogal hypocriet zijn om zich te moeien met een debat waar zijn partij ook verantwoordelijk voor was.
zeker.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die houdt natuurlijk zeer verstandig zijn mond. Het zou nogal hypocriet zijn om zich te moeien met een debat waar zijn partij ook verantwoordelijk voor was.
PvdA draait niet volgens Toad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:44 schreef Morgenrood het volgende:
Geert, Rutten en Agnes zouden nog wat nadrukkelijker op haar gedraai moeten hameren.
Is ze nu aan het voorlezen de kleuterjuf?
Jij bent ook een mooie hoor. Je had het net over een draai die plaatsvond net na de presentatie van Davids. En nu ga je het hebben over een de 'draai' waarmee Wilders kwam. Die vond volgens hem niet plaats na de presentatie van de cie Davids.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Jij bent ook een mooie hoor. Je had het net over een draai die plaatsvond net na de presentatie van Davids. En nu ga je het hebben over een de 'draai' waarmee Wilders kwam. Die vond volgens hem niet plaats na de presentatie van de cie Davids.
Prima allemaal. Maar wek dan niet de indruk dat je het over dezelfde draai hebt.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik schakel nu pas in. Heb ik al belangrijke zaken gemist?
oké laat ik dan effe wijzen op alle gedraai van de PvdA. Wat is er van de verkiezingsbeloften van de PvdA terecht gekomen sinds ze op het pluche zijn gekomen? Bijna niets!! En dan met gedraai hun gijzeling door de christenen recht lullen. Maar uit de peilingen blijkt dat hun electoraat die leugens (lees gedraai) zat zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Prima allemaal. Maar wek dan niet de indruk dat je het over dezelfde draai hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |