gz!quote:
Die moet ik helaas puggen omdat we niet genoeg mensen hebben die goed genoeg zijn voor icc25quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:55 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
gz!![]()
gisteren sindragosa 10m tries gedaan ondanks dat 1 van de vaste healers niet kwam opdagen![]()
ter vervanging ben ik gaan healen en een guild member met een sociale status die niet met ons mee raid ging dps' en
om een lang verhaal kort te maken, het werd niets
Je moet ook een beetje je pugpeople kennen. Vroeger deed ik veel pugs, omdat ik in een kleine gezellige guild zat, dus 25man moest ik altijd puggen. Daardoor leer je wel goede pugspelers kennen en zij jou. Ik word nu nog wekelijks gevraagd en als ik ze zelf organiseer weet ik ook bij wie ik moet zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:04 schreef jagga het volgende:
Waren de pugs maar zo goed op mijn server
Al diverse (stuk of 10) gedaan, en pas 1 keer voorbij marrowgar gekomen.
Een trieste bedoening is het
Mjah ik zou nooit een bepaald soort naam kiezen omdat iemand anders dat ook doetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:30 schreef JJS het volgende:
Hey, n WoW topic! En zelfs 2 andere mensen op Blade's Edge! Voordat ik m'n char naam geef, zal ik eerst es uitleggen waarom ik hem heb, voordat ik allemaal boze reacties krijg van fokkers D:. Ben begonnen samen met n vriend, en die wou per se als naam Jekalemoeder hebben. En omdat we veel samen zouden gamen, besloot ik ook n slechte nederlandse naam te nemen. En omdat ik niet de orgineelste ben ben ik voor Geenstijl gegaan.
Ik zag gisteren in mijn Auction lijst de naam: Onbekend staan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah ik zou nooit een bepaald soort naam kiezen omdat iemand anders dat ook doetIeder z'n meug natuurlijk
Ik ben ook MT van onze Guild, maar zoals ik al zei kunnen we icc25 nog niet aan (niet genoeg gegeared volk) dus die pug ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef Killaht het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje je pugpeople kennen. Vroeger deed ik veel pugs, omdat ik in een kleine gezellige guild zat, dus 25man moest ik altijd puggen. Daardoor leer je wel goede pugspelers kennen en zij jou. Ik word nu nog wekelijks gevraagd en als ik ze zelf organiseer weet ik ook bij wie ik moet zijn.
Als ik pugs organiseer, kijk ik eerst naar bekende pug spelers of die online zijn en vraag of ze meedoen. Daarnaast mensen die ik niet ken vraag ik hun achievement en check hun gear om te kijken of ze voldoen aan de eisen.
Tegenwoordig pug ik minder omdat ik een van de twee maintanks ben van de guild.
Ja, dat is wel erg triest ja. Dat is ook hetgene wat ik haat aan pugs, zeker bij 25m zitten altijd gasten die met elkaar ruzie hebben en dan uiteindelijk na 1 wipe dondert heel de raid uit elkaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:02 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik ben ook MT van onze Guild, maar zoals ik al zei kunnen we icc25 nog niet aan (niet genoeg gegeared volk) dus die pug ik.
Het blijft schijt die pugsLaatst zelfs 3 mensen die leavden op de trash voor Marrowgar. Omdat ze de roll verloren op de cloth hands die dropten BoE.. dan ben je toch echt wel triest..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:12 schreef lifeblind het volgende:
Ik blijf als guidlnaam Raiders Of The Last Orc geweldig vinden op onze server
Die heb je op elke server welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Op mijn oude server hadden we een guild:
And two stealthed rogues
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |