quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:56 schreef R-Mon het volgende:
http://www.jinx.com/world_of_warcraft/men/three_worgen_moon.html?catid=41&cs=2&csd=41
lol
Dat zie je toch eigenlijk bijna niet meer sinds die addon die achievements faked.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Achie-linken, de grote WoW paradox. Je mag pas mee als je er al een keer bent geweest.
Ik sta voornamelijk niks te doen in TB, en zie het zeer regelmatig langskomen op /2quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:01 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Dat zie je toch eigenlijk bijna niet meer sinds die addon die achievements faked.
En ze liepen ook nog op links te zeiken zekerquote:Op zondag 21 februari 2010 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Soms he... Nederlanders in WoWZitten in de trade te praten over de politieke situatie, in het Nederlands, en ook nog brullen dat Geert Wilders geweldig is en de PVV in de regering moet.
geen idee ik ben vóór dat gebeurde iron forge uitgevluchtquote:Op zondag 21 februari 2010 18:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En ze liepen ook nog op links te zeiken zeker. Anyway hoe kon ik dit topicje nou kwijt raken
.
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen idee ik ben vóór dat gebeurde iron forge uitgevlucht
Vast maar het is wel een 'groene' instancequote:Op zondag 21 februari 2010 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
Zal wel weer een loot pinata worden a la Onyxia.
Aan de andere kant, draken zijn altijd grappig en een nieuwe encounter kan nooit kwaad.
Ik vind het sowieso BS als mensen niet in het Engels tikken in publieke channels.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Soms he... Nederlanders in WoWZitten in de trade te praten over de politieke situatie, in het Nederlands, en ook nog brullen dat Geert Wilders geweldig is en de PVV in de regering moet.
De transform gebeurd altijd op percentages. Maar het kan zomaar zijn dat de DPS hoog genoeg was om dat te voorkomen. Hij zal uit bij de transform komen echterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:14 schreef jagga het volgende:
Gisteren einde die achiev Less-rabi gehaald.
In mijn random kwam ik bij een pally tank 5600GS, een shammy healer 5700GS, een rogue met 6k dps en een mage.
Eerste transformation netjes interrupt, hij kwam niet eens bij de 2eGewoon geburned
![]()
Wat heb ik lang over deze achievement gedaan zeg
quote:
Wat zich meestal uit in een flamewar als het te lang duurtquote:Op maandag 22 februari 2010 03:19 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso BS als mensen niet in het Engels tikken in publieke channels.
en dat is?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef Evertjan het volgende:
vond de onthulling op mmo champion over Gnomeregan wel leuk om te lezen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
gz!quote:
Die moet ik helaas puggen omdat we niet genoeg mensen hebben die goed genoeg zijn voor icc25quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:55 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
gz!![]()
gisteren sindragosa 10m tries gedaan ondanks dat 1 van de vaste healers niet kwam opdagen![]()
ter vervanging ben ik gaan healen en een guild member met een sociale status die niet met ons mee raid ging dps' en
om een lang verhaal kort te maken, het werd niets
Je moet ook een beetje je pugpeople kennen. Vroeger deed ik veel pugs, omdat ik in een kleine gezellige guild zat, dus 25man moest ik altijd puggen. Daardoor leer je wel goede pugspelers kennen en zij jou. Ik word nu nog wekelijks gevraagd en als ik ze zelf organiseer weet ik ook bij wie ik moet zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:04 schreef jagga het volgende:
Waren de pugs maar zo goed op mijn server
Al diverse (stuk of 10) gedaan, en pas 1 keer voorbij marrowgar gekomen.
Een trieste bedoening is het
Mjah ik zou nooit een bepaald soort naam kiezen omdat iemand anders dat ook doetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:30 schreef JJS het volgende:
Hey, n WoW topic! En zelfs 2 andere mensen op Blade's Edge! Voordat ik m'n char naam geef, zal ik eerst es uitleggen waarom ik hem heb, voordat ik allemaal boze reacties krijg van fokkers D:. Ben begonnen samen met n vriend, en die wou per se als naam Jekalemoeder hebben. En omdat we veel samen zouden gamen, besloot ik ook n slechte nederlandse naam te nemen. En omdat ik niet de orgineelste ben ben ik voor Geenstijl gegaan.
Ik zag gisteren in mijn Auction lijst de naam: Onbekend staan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah ik zou nooit een bepaald soort naam kiezen omdat iemand anders dat ook doetIeder z'n meug natuurlijk
Ik ben ook MT van onze Guild, maar zoals ik al zei kunnen we icc25 nog niet aan (niet genoeg gegeared volk) dus die pug ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef Killaht het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje je pugpeople kennen. Vroeger deed ik veel pugs, omdat ik in een kleine gezellige guild zat, dus 25man moest ik altijd puggen. Daardoor leer je wel goede pugspelers kennen en zij jou. Ik word nu nog wekelijks gevraagd en als ik ze zelf organiseer weet ik ook bij wie ik moet zijn.
Als ik pugs organiseer, kijk ik eerst naar bekende pug spelers of die online zijn en vraag of ze meedoen. Daarnaast mensen die ik niet ken vraag ik hun achievement en check hun gear om te kijken of ze voldoen aan de eisen.
Tegenwoordig pug ik minder omdat ik een van de twee maintanks ben van de guild.
Ja, dat is wel erg triest ja. Dat is ook hetgene wat ik haat aan pugs, zeker bij 25m zitten altijd gasten die met elkaar ruzie hebben en dan uiteindelijk na 1 wipe dondert heel de raid uit elkaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:02 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik ben ook MT van onze Guild, maar zoals ik al zei kunnen we icc25 nog niet aan (niet genoeg gegeared volk) dus die pug ik.
Het blijft schijt die pugsLaatst zelfs 3 mensen die leavden op de trash voor Marrowgar. Omdat ze de roll verloren op de cloth hands die dropten BoE.. dan ben je toch echt wel triest..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:12 schreef lifeblind het volgende:
Ik blijf als guidlnaam Raiders Of The Last Orc geweldig vinden op onze server
Die heb je op elke server welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Op mijn oude server hadden we een guild:
And two stealthed rogues
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |