abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78187049
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:45 schreef ufopiloot het volgende:
Hoezo offspec? Ze tanken allebei toch?
Dat je tanked betekent niet dat het opeens je Mainspec is.
ik ben Holy MS en zelfs als ik tank is Holy mijn MS waardoor ik ook op Holy stuff roll als MS en alleen Tank items "kan" krijgen als de MS tank 't niet nodig heeft. Al tank ik, iedereen die tank als OS heeft, krijgt evenveel kans op de tank item als mij.

Zelfs zover gegaan dat we een 3de ICC10 groep maakte maar alleen mij nog als tank hadden. Dus Pug tank erbij. Heb 2 heerlijke Tank items zien droppen (Necklace van Marrowgar en Chest van Lady) die ik alle moest passe naar de pug aangezien het zijn ms was en mijn os.

beetje jammer mja fair is fair, als ik ooit!! als holy ergens bij kom en iemand is ook holy maar als OS verwacht ik ook dat ik prio krijg
Jeweet!
pi_78187247
Ligt eraan hoor, als tanken mijn main spec is en ik kom dpsen, kan ik zelf kiezen waar ik op wil rollen. Echt onzin dat je verplicht moet rollen op je main spec als je speelt op je offspec.
quote:
Heb 2 heerlijke Tank items zien droppen (Necklace van Marrowgar en Chest van Lady) die ik alle moest passe naar de pug aangezien het zijn ms was en mijn os.
Eigen schuld dan, jij kiest ervoor om op holy gear te willen rollen. Als je het zou willen zou je toch ook gewoon op tankgear kunnen rollen, lekker belangrijk of het nou je mainspec of offspec is, zeker als je allebei de specs veel speelt.
pi_78187605
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef ufopiloot het volgende:
Ligt eraan hoor, als tanken mijn main spec is en ik kom dpsen, kan ik zelf kiezen waar ik op wil rollen. Echt onzin dat je verplicht moet rollen op je main spec als je speelt op je offspec.
[..]

Eigen schuld dan, jij kiest ervoor om op holy gear te willen rollen. Als je het zou willen zou je toch ook gewoon op tankgear kunnen rollen, lekker belangrijk of het nou je mainspec of offspec is, zeker als je allebei de specs veel speelt.
in principe is het een pug zodra er een random tank bij is gekomen. bij een pug heb ik/wij de regel dat de spec in raid jou main spec is. scheelt een hoop gezeik als je het van tevoren zegt.
pi_78188230
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

in principe is het een pug zodra er een random tank bij is gekomen. bij een pug heb ik/wij de regel dat de spec in raid jou main spec is. scheelt een hoop gezeik als je het van tevoren zegt.
Bij ons is het gewoon OS = OS wat je ook speelt, Jij kiest ervoor om het liefst een spec te kiezen. Dus als dan iets dropt wat je leuk vindt voor je OS heb je pech.

Nu gaat dat bij 10man ICC ietjes soepeler aangezien we 10man nu van de progress hebben geschrapt en alleen nog doen om wat te doen te hebben op non-raid dagen of dagen als we niet genoeg online hebben.
Jeweet!
pi_78188955
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

Precies, bij zo'n idiote guild zat ik lang geleden ook in een raid. 8 guildies, en ik als tank samen met iemand anders als pugleden. Dropt er een tankitem bij de eerste boss, opeens 4 gasten die erop rollen. Daarna een cloak, rollt de resto druid erop.. Leuk en aardig al die regels van je guild, maar je verziekt het dan voor de andere leden zonder iets aan te geven of vooraf te zeggen. Ik ben daarna gelijk weggegaan met de andere pugmember, ook al won ik wel de neck. Stom gedoe allemaal.
quote:
Bij ons is het gewoon OS = OS wat je ook speelt, Jij kiest ervoor om het liefst een spec te kiezen. Dus als dan iets dropt wat je leuk vindt voor je OS heb je pech.
Dat is toch onzin, je hebt toch 2 specs, dus kan je van tevoren aangeven voor welke spec je wilt rollen, als je in een andere spec nodig bent oid. Als de tank bij ons gaat dpsen, rollt hij op dps gear, andersom ook. Dat hele MS/OS gedoe stamt uit de prehistorie waar je nog geen dual talents had.

Net zoals mensen die aan het begin van een raid vragen wie de main tank en wie de offtank is Daar kan je ook al lang niet meer van spreken, helemaal niet in ICC.
pi_78189349
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:20 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Precies, bij zo'n idiote guild zat ik lang geleden ook in een raid. 8 guildies, en ik als tank samen met iemand anders als pugleden. Dropt er een tankitem bij de eerste boss, opeens 4 gasten die erop rollen. Daarna een cloak, rollt de resto druid erop.. Leuk en aardig al die regels van je guild, maar je verziekt het dan voor de andere leden zonder iets aan te geven of vooraf te zeggen. Ik ben daarna gelijk weggegaan met de andere pugmember, ook al won ik wel de neck. Stom gedoe allemaal.
[..]

Dat is toch onzin, je hebt toch 2 specs, dus kan je van tevoren aangeven voor welke spec je wilt rollen, als je in een andere spec nodig bent oid. Als de tank bij ons gaat dpsen, rollt hij op dps gear, andersom ook. Dat hele MS/OS gedoe stamt uit de prehistorie waar je nog geen dual talents had.

Net zoals mensen die aan het begin van een raid vragen wie de main tank en wie de offtank is Daar kan je ook al lang niet meer van spreken, helemaal niet in ICC.
Nee niet echt... Mainspec bestaat zeker nog, Dual Talents is er alleen maar om gemakkelijker mee te swampen. Bij ons hebbe we liever dat de MS van iedereen goed gegeared is dan dat iedereen halve gear heeft van alles. Het is toch Bullshit dat als ik toevallig eens inval als tank dat de Officiele tank daar onder moet lijden, hij is er echter juist voor die taak en heeft de gear Harder nodig dan jou aangezien jij net 1 of 2 x invalt.
Jeweet!
pi_78189647
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:30 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Nee niet echt... Mainspec bestaat zeker nog, Dual Talents is er alleen maar om gemakkelijker mee te swampen. Bij ons hebbe we liever dat de MS van iedereen goed gegeared is dan dat iedereen halve gear heeft van alles. Het is toch Bullshit dat als ik toevallig eens inval als tank dat de Officiele tank daar onder moet lijden, hij is er echter juist voor die taak en heeft de gear Harder nodig dan jou aangezien jij net 1 of 2 x invalt.
als het een raid met de guild is kan je daar over praten. in pugs heb je dan gewoon pech.

btw, moet je normal icc eerst doen voordat je de heroic versie kan beginnen? lijkt me niet, maar je weet nooit.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:47:16 #133
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78190046
Even voor de duidelijkheid

Ik ben een Mainspec Prot warrior offspec Fury

De 2Hander was dus voor beide OS rollen die ik won.

De shield was voor beide MS rol

Dan nog vind ik niet dat je meteen zo moet gaan huilen zoals hij deed omdat je een lootroll niet wint.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:49:25 #134
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78190133
De 10mans doen we met guildies en daar word eerst gevraagd MSroll

Rolled er niemand, dan mag je OSrollen

Met 25man moeten we vaak puggen vanwege tekort aan volk. Daar geld bij ons ook. De spec waarin je komt is de spec waar je op rolled.

Is fair vind ik.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78190154
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

als het een raid met de guild is kan je daar over praten. in pugs heb je dan gewoon pech.

btw, moet je normal icc eerst doen voordat je de heroic versie kan beginnen? lijkt me niet, maar je weet nooit.
Je moet wel eerst Normal Lich King Geowned hebben voor je HC unlocked maar zodra je het eenmaal hebt unlocked ben je niet meer verplicht normal eerst te doen. Als dat is wat je bedoelt
Jeweet!
pi_78190477
TVP.

Ben maar weer begonnen met raiden
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:42:46 #137
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78191965
quote:
5700 GS
.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_78192923
quote:
Hoezo offspec? Ze tanken allebei toch?

Zo hebben wij ook af en toe aparte idioten die de guild inkomen. Zodra de klok 20:00 aangeeft beginnen ze in guild chat: 'INV PLS, INV 2 RAID, WHERES THE RAID GRUPPE?' Die worden direct weer gekicked, maar soms duurt het even voordat de retards wakker worden en beginnen ze te huilen in ICC.

Ik ben trouwens nu bijna helemaal geswitched naar retri 5700 GS in prot gear en 180 emblems er aan uitgegeven. Nu met retri 2x T10 gehaald gisteren en gelijk een enorme DPS erbij. Ook ICC gedaan en wat leuke item gewonnen. Gisteren helaas in een ICC10 run rollde ik 97 op de trinket, iemand anders daarna 98.. Wel jammer 5400 GS wel, en hopelijk kan ik snel nog wat crap items vervangen. En mining droppen voor blacksmithing of engineering, daar ben ik nog niet helemaal uit Engineering is echt superleuk, maar op het eerste gezicht zou ik 40STR liever hebben dan een paar engi enchants voor de dps. Nog even uitzoeken

Toen hadden we ook weer iemand die na Saurfang fake DC'de, waardoor we niet verder konden (niemand te vinden die meewil).. We hadden echt een enorm goede groep en konden nog makkelijk 3-4 bosses neerhalen. Helaas verpest 1 mongool het dan.
ik haal 5025 in mijn main gear
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78193677
Dat GS is het wel helemaal tegenwoordig he? Addon neem ik aan?
pi_78193814
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

.
Genoeg voor ICC10, ICC25, ICC10HC En waarschijnlijk is ICC25 HC er ook goed mee te doen.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 februari 2010 @ 19:06:55 #141
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_78194684
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:35 schreef stbabylon het volgende:
Helaas wel en ja
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_78195255
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:35 schreef stbabylon het volgende:
Kutaddon
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78195533
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:30 schreef Vengswiejj het volgende:

Dat werkt in guild ja. PUG is gewoon alles needen wat je kan gebruiken. Klaar. Ik heb 2 specs, geen hoofd en offspec. Als ze mij inviten voor een guildrun op te vullen need ik alles wat ik kan gebruiken. Ik heb geen dkp of whatever in die guild en ben echt niet van plan om voor jan lul mee te lopen. Dat laat ik ook weten ook voordat we starten. Moeten ze maar hun eigen warrior meebrengen als ze alles willen behouden voor de guild.
pi_78195658
Ik speel sinds kort ook weer
Slechts een paar maandjes tussenuit geweest.
pi_78196120
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:06 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Helaas wel en ja
Ben blij dat ik nog lowlevel ben en met mijn main alleen maar /2 boobs zeg
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:01:49 #146
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78210119
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:40 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Genoeg voor ICC10, ICC25, ICC10HC En waarschijnlijk is ICC25 HC er ook goed mee te doen.
Daar gaat het niet om. Ik vind gewoon dat iedereen die gearscore noemt de mond gesnoerd moet worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_78222277
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Ik vind gewoon dat iedereen die gearscore noemt de mond gesnoerd moet worden.
zeker weten...ik zeg dan ook nooit wat me GS is. ze inviten me maar gewoon en dan kunnen ze me inspecten. zelfde met het linken van achievements..zon onzin. daar heb je underachiever voor.
pi_78222326
Achie-linken, de grote WoW paradox. Je mag pas mee als je er al een keer bent geweest.
pi_78222333
Zoo hallo allemaal Ik loop een topic of 3, 4 achter denk ik maar mijn stage is inmiddels achter de rug dus ik heb overdag veel minder tijd om te fok!ken

Nja inmiddels heb ik met mijn vriendin zo'n RaF periode gestart.. in 2 dagen played een warrior naar 60 geknalt.. en ik moet zeggen, ik vind het heerlijk om te tanken. af en toe heb je echte noobs er tussen zitten en vooral de ongeduldige mensen zijn irritant.. Opvallend was dat ik in de dungeons tot 60 hier geen last van had, maar nu ik BC instances doe krijg je regelmatig vervelende mensen over de vloer.. oh well, so be it..
Anyway, een vraagje over mijn gear.. waar moet ik nou op letten? Ik heb me inmiddels ingeschreven op Tankspot en ben me aan het inlezen, maar tot nu toe heb ik continue op stamina en armor gelet.. nu krijg ik natuurlijk nieuwe stats op de items die vallen dus wordt het wat lastiger.. huidige gear:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Karazhan&cn=Nyxus

Enige tips, hints en adviezen?

Inmiddels is ook mijn 76 priest getransffered en heb er dual spec opgegooid, dus kan nu gaan healen En door die RaF van mijn vriendin heeft ze mijn level 36 mage even naar 60 geklikt Alleen nu zit ik met de gear uit level 40-ish natuurlijk, dat komt wel goed.. kheb in ieder geval weer genoeg werk te doen
pi_78224449
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Achie-linken, de grote WoW paradox. Je mag pas mee als je er al een keer bent geweest.
Inderdaad, hoe verwachten ze dat iemand ooit mee naar VoA kan als hij niet mee mag zonder die achievement

Heb ooit zelf een voa groep gemaakt met willekeurige mensen, op het einde kregen 7 man die achievement
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')