Dat was ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Verkondigde jij hier enkele weken geleden niet dat WoW des duivels was en dat je nooit meer terug ging komen?
Hij is inderdaad echt simpel ja, maar dan moet iedereen wel doen wat ie moet doen. Een healer die daadwerkelijk de tank healt is wel zo prettig!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:46 schreef Fipotje het volgende:
Oculus eindbaas is zo makkelijk! ff serius heb nooit gesnapt wat mensen er lastig aan vinden ofzo.
Gewoon doen wat je moet doen en klaargratis extra emblems enzo.
Gister geloot:
http://www.wowhead.com/?item=50339
http://www.wowhead.com/?item=50796
yay
Whehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:55 schreef jagga het volgende:
Gisteren met de zogenaamde "B-group" icc10 gedaan.
Een nieuwe pally tank en ik.
Dropt eerst die 2H sword van marrowgar.
ik win roll >![]()
Dropt later: Neverending Winter shield!![]()
pally rolled 88
ik roll 89![]()
![]()
Word ie echt helemaal pissed, een boel QQ en gehuil. Zat te zeuren dat ik al een ilvl 232 shield had, hij een 219. Voor hem was het een grotere upgrade, bla bla bla.
Eerlijk gerolled, eerlijk gewonnen.
Kon het niet verkroppen leaved raid, leaved guild
GG, was er net 2 dagen bij
engineering is toch goed voor dps? en je kan de bike maken en verkopen voor veel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb gisteren trouwens m'n engineering gedropt en ben begonnen met jewelcrafting. Mining had ik al, dus dat komt goed uit. Engineering is leuk maar brengt eigenlijk amper geld op (ja een beetje bullets enzo maken...), het kostte mij eigenlijk alleen maar geld.
Mwah, voornamelijk nutteloze gadgets die je alleen kan gebruiken als je engineering doet. Die bike is wel aantrekkelijk, maar ja, die kost heel duur en ik had geen zin om nog van 300 naar 450 door te levellen nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
engineering is toch goed voor dps? en je kan de bike maken en verkopen voor veel.
Engineering heeft enkele van de beste DPS enchants ja. De cloak, boots en glove enchants zijn allemaal BiSquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
engineering is toch goed voor dps? en je kan de bike maken en verkopen voor veel.
Mja, dan nog heb ik liever een profession waar ik wat meer mee verdien. M'n geld vliegt er doorheen de laatste tijdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Engineering heeft enkele van de beste DPS enchants ja. De cloak, boots en glove enchants zijn allemaal BiS
BiS voor welke class? Zover ik weet ben je bijv. als pala of death knight wel beter af met de extra STR van JC+BS.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Engineering heeft enkele van de beste DPS enchants ja. De cloak, boots en glove enchants zijn allemaal BiS
Bijv casters hebben de haste enchant voor hands en physical dps heeft heel veel baat bij die andere 2quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:24 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
BiS voor welke class? Zover ik weet ben je bijv. als pala of death knight wel beter af met de extra STR van JC+BS.
DK's niet. Of nouja, ligt aan de spec..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:24 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
BiS voor welke class? Zover ik weet ben je bijv. als pala of death knight wel beter af met de extra STR van JC+BS.
Zodat je het nog een keer kan gebruiken, gevecht duur net iets langer dan 1 minuut en timestop heeft een cd van 1 minuut. Ik doe ook altijd zo snel mogelijk timestop. Vergeet niet dat je door timestop 5 stacks krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ook zo vervelend als mensen al meteen aan t begin van de bossfight stop time gebruiken... waar he bje dat in godsnaam voor nodig dan al!
ik had je ook uitgescholdenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:55 schreef jagga het volgende:
ik win roll >![]()
pally rolled 88
ik roll 89![]()
![]()
Word ie echt helemaal pissed, een boel QQ en gehuil. Zat te zeuren dat ik al een ilvl 232 shield had, hij een 219. Voor hem was het een grotere upgrade, bla bla bla.
eigenlijk is de haste enchant nu beter dan +20str op gloves. vooral met de 4p t10 en tiny abomination in a bottle. ik vind het spijtig dat ik geen engineering heb. ik zou wel willen wisselen, maar tis me te duur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:24 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Het zou je wel betamen als voor off-spec die shield te passen voor je nieuwe guild tank.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:55 schreef jagga het volgende:
ik win roll >![]()
pally rolled 88
ik roll 89![]()
![]()
engineering is als ret erg fijn. zeker met 4x t10. glove haste enchant voor sneller stacken seal of corruption of daarna meer hits eruit halen = goeie dps increase. de back enchant is random 300ap extra? belachelijk veel beter dan een beetje haste of agilityquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:45 schreef ufopiloot het volgende:
Ik ben trouwens nu bijna helemaal geswitched naar retri5700 GS in prot gear en 180 emblems er aan uitgegeven. Nu met retri 2x T10 gehaald gisteren en gelijk een enorme DPS erbij. Ook ICC gedaan en wat leuke item gewonnen. Gisteren helaas in een ICC10 run rollde ik 97 op de trinket, iemand anders daarna 98.. Wel jammer
5400 GS wel, en hopelijk kan ik snel nog wat crap items vervangen. En mining droppen voor blacksmithing of engineering, daar ben ik nog niet helemaal uit
Engineering is echt superleuk, maar op het eerste gezicht zou ik 40STR liever hebben dan een paar engi enchants voor de dps. Nog even uitzoeken
![]()
JC heb ik al. Ik denk dat ik dan voor engineering ga om mining te vervangen, VEEL goedkoper om te levelen dan blacksmithingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:56 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
engineering is als ret erg fijn. zeker met 4x t10. glove haste enchant voor sneller stacken seal of corruption of daarna meer hits eruit halen = goeie dps increase. de back enchant is random 300ap extra? belachelijk veel beter dan een beetje haste of agility![]()
en dan nog de run increase enchant op boots. die enchant kan je een hoop tijd schelen met lopen. vooral omdat een ret paladin geen run/charge ability heeft zoals warrior/rogue/feral druid. ik heb vaak dat ik net te laat bent en dat me 5x stack SoC van de boss afvalt, dat kost dps tijd![]()
boots kunnen dat redden. Op het moment denk ik dat JC en engineering dicht bij elkaar liggen qua dps. ligt er alleen aan of je geld verdient(JC) of liever fun stuff hebt(engineering).
Dat je tanked betekent niet dat het opeens je Mainspec is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:45 schreef ufopiloot het volgende:
Hoezo offspec? Ze tanken allebei toch?
Eigen schuld dan, jij kiest ervoor om op holy gear te willen rollen. Als je het zou willen zou je toch ook gewoon op tankgear kunnen rollen, lekker belangrijk of het nou je mainspec of offspec is, zeker als je allebei de specs veel speelt.quote:Heb 2 heerlijke Tank items zien droppen (Necklace van Marrowgar en Chest van Lady) die ik alle moest passe naar de pug aangezien het zijn ms was en mijn os.
in principe is het een pug zodra er een random tank bij is gekomen. bij een pug heb ik/wij de regel dat de spec in raid jou main spec is. scheelt een hoop gezeik als je het van tevoren zegt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef ufopiloot het volgende:
Ligt eraan hoor, als tanken mijn main spec is en ik kom dpsen, kan ik zelf kiezen waar ik op wil rollen. Echt onzin dat je verplicht moet rollen op je main spec als je speelt op je offspec.
[..]
Eigen schuld dan, jij kiest ervoor om op holy gear te willen rollen. Als je het zou willen zou je toch ook gewoon op tankgear kunnen rollen, lekker belangrijk of het nou je mainspec of offspec is, zeker als je allebei de specs veel speelt.
Bij ons is het gewoon OS = OS wat je ook speelt, Jij kiest ervoor om het liefst een spec te kiezen. Dus als dan iets dropt wat je leuk vindt voor je OS heb je pech.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
in principe is het een pug zodra er een random tank bij is gekomen. bij een pug heb ik/wij de regel dat de spec in raid jou main spec is. scheelt een hoop gezeik als je het van tevoren zegt.
Precies, bij zo'n idiote guild zat ik lang geleden ook in een raid. 8 guildies, en ik als tank samen met iemand anders als pugleden. Dropt er een tankitem bij de eerste boss, opeens 4 gasten die erop rollen. Daarna een cloak, rollt de resto druid erop.. Leuk en aardig al die regels van je guild, maar je verziekt het dan voor de andere leden zonder iets aan te geven of vooraf te zeggen. Ik ben daarna gelijk weggegaan met de andere pugmember, ook al won ik wel de neck. Stom gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
in principe is het een pug zodra er een random tank bij is gekomen. bij een pug heb ik/wij de regel dat de spec in raid jou main spec is. scheelt een hoop gezeik als je het van tevoren zegt.
Dat is toch onzin, je hebt toch 2 specs, dus kan je van tevoren aangeven voor welke spec je wilt rollen, als je in een andere spec nodig bent oid. Als de tank bij ons gaat dpsen, rollt hij op dps gear, andersom ook. Dat hele MS/OS gedoe stamt uit de prehistorie waar je nog geen dual talents had.quote:Bij ons is het gewoon OS = OS wat je ook speelt, Jij kiest ervoor om het liefst een spec te kiezen. Dus als dan iets dropt wat je leuk vindt voor je OS heb je pech.
Nee niet echt... Mainspec bestaat zeker nog, Dual Talents is er alleen maar om gemakkelijker mee te swampen. Bij ons hebbe we liever dat de MS van iedereen goed gegeared is dan dat iedereen halve gear heeft van alles. Het is toch Bullshit dat als ik toevallig eens inval als tank dat de Officiele tank daar onder moet lijden, hij is er echter juist voor die taak en heeft de gear Harder nodig dan jou aangezien jij net 1 of 2 x invalt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:20 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Precies, bij zo'n idiote guild zat ik lang geleden ook in een raid. 8 guildies, en ik als tank samen met iemand anders als pugleden. Dropt er een tankitem bij de eerste boss, opeens 4 gasten die erop rollen. Daarna een cloak, rollt de resto druid erop.. Leuk en aardig al die regels van je guild, maar je verziekt het dan voor de andere leden zonder iets aan te geven of vooraf te zeggen. Ik ben daarna gelijk weggegaan met de andere pugmember, ook al won ik wel de neck. Stom gedoe allemaal.
[..]
Dat is toch onzin, je hebt toch 2 specs, dus kan je van tevoren aangeven voor welke spec je wilt rollen, als je in een andere spec nodig bent oid. Als de tank bij ons gaat dpsen, rollt hij op dps gear, andersom ook. Dat hele MS/OS gedoe stamt uit de prehistorie waar je nog geen dual talents had.
Net zoals mensen die aan het begin van een raid vragen wie de main tank en wie de offtank isDaar kan je ook al lang niet meer van spreken, helemaal niet in ICC.
als het een raid met de guild is kan je daar over praten. in pugs heb je dan gewoon pech.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:30 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Nee niet echt... Mainspec bestaat zeker nog, Dual Talents is er alleen maar om gemakkelijker mee te swampen. Bij ons hebbe we liever dat de MS van iedereen goed gegeared is dan dat iedereen halve gear heeft van alles. Het is toch Bullshit dat als ik toevallig eens inval als tank dat de Officiele tank daar onder moet lijden, hij is er echter juist voor die taak en heeft de gear Harder nodig dan jou aangezien jij net 1 of 2 x invalt.
Je moet wel eerst Normal Lich King Geowned hebben voor je HC unlocked maar zodra je het eenmaal hebt unlocked ben je niet meer verplicht normal eerst te doen. Als dat is wat je bedoeltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
als het een raid met de guild is kan je daar over praten. in pugs heb je dan gewoon pech.
btw, moet je normal icc eerst doen voordat je de heroic versie kan beginnen? lijkt me niet, maar je weet nooit.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:45 schreef ufopiloot het volgende:
5700 GS
ik haal 5025 in mijn main gearquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:45 schreef ufopiloot het volgende:
Hoezo offspec? Ze tanken allebei toch?
Zo hebben wij ook af en toe aparte idioten die de guild inkomen. Zodra de klok 20:00 aangeeft beginnen ze in guild chat: 'INV PLS, INV 2 RAID, WHERES THE RAID GRUPPE?'Die worden direct weer gekicked, maar soms duurt het even voordat de retards wakker worden en beginnen ze te huilen in ICC.
Ik ben trouwens nu bijna helemaal geswitched naar retri5700 GS in prot gear en 180 emblems er aan uitgegeven. Nu met retri 2x T10 gehaald gisteren en gelijk een enorme DPS erbij. Ook ICC gedaan en wat leuke item gewonnen. Gisteren helaas in een ICC10 run rollde ik 97 op de trinket, iemand anders daarna 98.. Wel jammer
5400 GS wel, en hopelijk kan ik snel nog wat crap items vervangen. En mining droppen voor blacksmithing of engineering, daar ben ik nog niet helemaal uit
Engineering is echt superleuk, maar op het eerste gezicht zou ik 40STR liever hebben dan een paar engi enchants voor de dps. Nog even uitzoeken
![]()
Toen hadden we ook weer iemand die na Saurfang fake DC'de, waardoor we niet verder konden (niemand te vinden die meewil).. We hadden echt een enorm goede groep en konden nog makkelijk 3-4 bosses neerhalen. Helaas verpest 1 mongool het dan.
Helaas wel en jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:35 schreef stbabylon het volgende:
Dat GS is het wel helemaal tegenwoordig he? Addon neem ik aan?
Kutaddonquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:35 schreef stbabylon het volgende:
Dat GS is het wel helemaal tegenwoordig he? Addon neem ik aan?
Dat werkt in guild ja. PUG is gewoon alles needen wat je kan gebruiken. Klaar. Ik heb 2 specs, geen hoofd en offspec. Als ze mij inviten voor een guildrun op te vullen need ik alles wat ik kan gebruiken. Ik heb geen dkp of whatever in die guild en ben echt niet van plan om voor jan lul mee te lopen. Dat laat ik ook weten ook voordat we starten. Moeten ze maar hun eigen warrior meebrengen als ze alles willen behouden voor de guild.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:30 schreef Vengswiejj het volgende:
Nee niet echt... Mainspec bestaat zeker nog, Dual Talents is er alleen maar om gemakkelijker mee te swampen. Bij ons hebbe we liever dat de MS van iedereen goed gegeared is dan dat iedereen halve gear heeft van alles. Het is toch Bullshit dat als ik toevallig eens inval als tank dat de Officiele tank daar onder moet lijden, hij is er echter juist voor die taak en heeft de gear Harder nodig dan jou aangezien jij net 1 of 2 x invalt.
Daar gaat het niet om. Ik vind gewoon dat iedereen die gearscore noemt de mond gesnoerd moet worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:40 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Genoeg voor ICC10, ICC25, ICC10HCEn waarschijnlijk is ICC25 HC er ook goed mee te doen.
zeker weten...ik zeg dan ook nooit wat me GS is. ze inviten me maar gewoon en dan kunnen ze me inspecten. zelfde met het linken van achievements..zon onzin. daar heb je underachiever voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik vind gewoon dat iedereen die gearscore noemt de mond gesnoerd moet worden.
Inderdaad, hoe verwachten ze dat iemand ooit mee naar VoA kan als hij niet mee mag zonder die achievementquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Achie-linken, de grote WoW paradox. Je mag pas mee als je er al een keer bent geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |