quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, tof
Ik wil wel echt een pony weer
En dan zeker overstappen in die kloten syntus trein richting Oldenzaalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Aan boord van de vet luxe trein die richting Hannover gaat.. In Hengelo jump ik eruit!
Idd! Ze Horror!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En dan zeker overstappen in die kloten syntus trein richting OldenzaalRIP.
Bedankt voor je stem in het (inmiddels gesloten) Meest geliefde fokuser topic.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En dan zeker overstappen in die kloten syntus trein richting OldenzaalRIP.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bedankt voor je stem in het (inmiddels gesloten) Meest geliefde fokuser topic.
Ja als Pinwingei unbanned is gaat ie weer open.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Ik kwam het toevallig tegen
Maar die stem telt denk ik.
Áls ik donderdag ga ga ik met de trein.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:16 schreef Robinhoo het volgende:
Ratelslangetje ga je donderdag met de trein?
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Áls ik donderdag ga ga ik met de trein.
Of is dat gevaarlijk?
Goedgekeurd?quote:
Je leest wel in het topic of ik donderdag ga. Zoja, dan spreken we wel af, oke?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
NeeIk vroeg omdat ik ook met de trein ga via Almelo...
Hoii Sanderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Avond.
Oke primaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je leest wel in het topic of ik donderdag ga. Zoja, dan spreken we wel af, oke?
Selmaquote:
Zijn jullie op hengelo te vinden ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Áls ik donderdag ga ga ik met de trein.
Of is dat gevaarlijk?
Denk het nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zijn jullie op hengelo te vinden ?
Zoja, hoelaat komen jullie daar ongv wie weet zie ik jullie wel onverwachts
Ik ga omdat het sochtends altijd mega druk is in de bus van oldenzaal naar enschede, met de treinquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Hoezo op Hengelo??
Nu bijna in Oldenzaal!!!quote:
gaat snel oniequote:
Haha, tja.. Vanuit Amsterdam naar Utrecht (mijn zus woont daar) En toen richting Oldenzaal! Best lang dagje zo!quote:
Wil je me vermoorden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
San? Zal ik zaterdag een fles Goldstrike meenemen?Of heb je geen zin om dat te drinken?
Ik wil geen exmoor poown...quote:
Neeee, tuurlijk niet.quote:
I knowquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neeee, tuurlijk niet.Maar ik dacht dat je dat wel lekker vond.
Maakt niet uit hoor.
Opschepperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:50 schreef Robinhoo het volgende:
Iemand vroeg of ik donderdag nog in drie gezusters was, ik : ja met 2 lekkere wijven.
Zie fotobronquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen exmoor poown...Ik wil een Welsh cob
toegegeven, dit gewoon ook echt vragen getuigd wel van stijlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mail verzonden met de vraag of het gesprekje morgen wat later kan omdat ik vannacht IJSHOCKEY wil kijken![]()
Vind je? Ik vind het een beetje triest... En als werkgever zou ik ook niet heel blij zijn als een werknemer ijshockey belangrijker vind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toegegeven, dit gewoon ook echt vragen getuigd wel van stijl
Hee, ik zie alleen een plaatje, ik ga echt niet naar de link kijkenquote:
dat is zeker de andere kant van het verhaal, maar wilde Justin ff een soort van hart onder de riem stekenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een beetje triest... En als werkgever zou ik ook niet heel blij zijn als een werknemer ijshockey belangrijker vind.
Ok dat zijn welsh copsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, ik zie alleen een plaatje, ik ga echt niet naar de link kijken
Ja, maar ik had het over een coB, dat is wat andersquote:
Uhuquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
Wtf? Ga je serieus een gesprek verzetten omdat je ijshockey wil kijken?
Ik ga zo Eclipse lezen
Children of Bodom \m/quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over een coB, dat is wat anders
Snap hetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over een coB, dat is wat anders
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Snap het![]()
Nee Drizzt geen metal.
Wauw die zwarte is mooi!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Patsertjes zijn het
aah.. Vooruit.quote:
Ja je denkt toch niet dat ik ga zeggen dat ik met 2 dames kom die ik van een forum ken.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja je denkt toch niet dat ik ga zeggen dat ik met 2 dames kom die ik van een forum ken.
nee, dat beschadigt je ego heul erg!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja je denkt toch niet dat ik ga zeggen dat ik met 2 dames kom die ik van een forum ken.
precies!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, dat beschadigt je ego heul erg!
Ja hequote:
Stel je voorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik luister hem ook 100 keer per dagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef haakon het volgende:
i wanna stand with you on a mountain *zingt*
hijs echt masterlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik luister hem ook 100 keer per dag
Nu Milan - Man utd kijken!!
Jouw lever moet echt naar de tering zijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:52 schreef haakon het volgende:
bier drinken, tjow !
ajohquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh
het klinkt alsof je een beetje brak bent met die haakon?
of had je eingenlijk geen zin om te reageren en deed je het toch??quote:
joaquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
of had je eingenlijk geen zin om te reageren en deed je het toch??
moin daniel-sanquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Goeeeeddeeeeeeeemooooorrrgggeeeen!!!
moin machiel-met-de-kater-sanquote:
3 woorden:quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:21 schreef Robinhoo het volgende:
I be your dream, I be your wish , I be your fantasy. I BE YOUR RUN, I BE YOUR LOVE BE EVERYTHING THAT YOU NEED.
Moet het wel minimaal 25 graden buiten zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Seksen op het strand dichtbij de zee in de volle zon en daarna zuipen!!
Netjes!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb van morgen weer contract moeten tekenen voor 1,5 jaar bij mijn huidige werk gevenr![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik ben in ieder geval voor 1,5 jaar weer onder de pannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
congratz!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb van morgen weer contract moeten tekenen voor 1,5 jaar bij mijn huidige werk gevenr![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik ben in ieder geval voor 1,5 jaar weer onder de pannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dus nu naar huisquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
stroomstoring op onze verdieping. terwijl we nu apparatuur nodig hebbenal vanaf 11 uur....
twente=bremenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Zijn er al plannen voor morgen?
werken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
sort of, wat ik heb begrepen gaan ze naar de 3 gezusters, waar alle twente fans bijeen komen.quote:
...dan ga ik daar niet naartoe. worden toch weer rellen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef Redbaron het volgende:
sort of, wat ik heb begrepen gaan ze naar de 3 gezusters, waar alle twente fans bijeen komen.
Ik heb géén idee.quote:
neequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dan ga ik daar niet naartoe. worden toch weer rellen.
dan wel.quote:
ik denk dat je er minder dan 3 ziet met een rood shirt aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef Redbaron het volgende:
rellen of niet, ik vind een meet wel ok, maar niet met al die apen in rode shirts
morgen werken en 's avonds naar de Vestequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
ik wens je succes om morgen een leuk cafe in enschede te zoeken waar niet veel Twente fans zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Redbaron het volgende:
hmm heb niet zoveel behoefte aan een meet in een cafe waar allemaal twentefans zitten...
Dat is niet zo lastig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef Robinhoo het volgende:
ik wens je succes om morgen een leuk cafe in enschede te zoeken waar niet veel Twente fans zitten.
verschil is...ik HOEF niet naar een cafe in enschede.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik wens je succes om morgen een leuk cafe in enschede te zoeken waar niet veel Twente fans zitten.
Op de Oude Markt, dat is een mustquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Redbaron het volgende:
hmm heb niet zoveel behoefte aan een meet in een cafe waar allemaal twentefans zitten...
Ja halloquote:
Was mijn stamkroeg. Als je ze kent is het best een toffe kroeg, ondanks alle wapenhandelaren, alcoholisten en andere criminelen. Maar dat is het nu niet meer. Helaasch.quote:
Zei iemand wapenhandelaar? munitie is wat lastig aan te komen de laatste tijdquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was mijn stamkroeg. Als je ze kent is het best een toffe kroeg, ondanks alle wapenhandelaren, alcoholisten en andere criminelen. Maar dat is het nu niet meer. Helaasch.
Dan ken je de verkeerde mensen, kennelijk. Maar ik ga het niet voor je regelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zei iemand wapenhandelaar? munitie is wat lastig aan te komen de laatste tijd
Hardware genoeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ken je de verkeerde mensen, kennelijk. Maar ik ga het niet voor je regelen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bas![]()
@ Robin, hoi knul. Ik denk niet dat ik er morgen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |