Nu bijna in Oldenzaal!!!quote:
gaat snel oniequote:
Haha, tja.. Vanuit Amsterdam naar Utrecht (mijn zus woont daar) En toen richting Oldenzaal! Best lang dagje zo!quote:
Wil je me vermoorden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
San? Zal ik zaterdag een fles Goldstrike meenemen?Of heb je geen zin om dat te drinken?
Ik wil geen exmoor poown...quote:
Neeee, tuurlijk niet.quote:
I knowquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neeee, tuurlijk niet.Maar ik dacht dat je dat wel lekker vond.
Maakt niet uit hoor.
Opschepperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:50 schreef Robinhoo het volgende:
Iemand vroeg of ik donderdag nog in drie gezusters was, ik : ja met 2 lekkere wijven.
Zie fotobronquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen exmoor poown...Ik wil een Welsh cob
toegegeven, dit gewoon ook echt vragen getuigd wel van stijlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mail verzonden met de vraag of het gesprekje morgen wat later kan omdat ik vannacht IJSHOCKEY wil kijken![]()
Vind je? Ik vind het een beetje triest... En als werkgever zou ik ook niet heel blij zijn als een werknemer ijshockey belangrijker vind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toegegeven, dit gewoon ook echt vragen getuigd wel van stijl
Hee, ik zie alleen een plaatje, ik ga echt niet naar de link kijkenquote:
dat is zeker de andere kant van het verhaal, maar wilde Justin ff een soort van hart onder de riem stekenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een beetje triest... En als werkgever zou ik ook niet heel blij zijn als een werknemer ijshockey belangrijker vind.
Ok dat zijn welsh copsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, ik zie alleen een plaatje, ik ga echt niet naar de link kijken
Ja, maar ik had het over een coB, dat is wat andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |