Ja, langste gedeelte is op schouderlengte. De rest korterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Selma.
Nath.
Justin.
Schouderlengte nath?
Mooi hoor, alhoewel ik langer haar mooier vind staan
Is dit een serieus persbericht? Wat ongelovelijk slecht geschreven...quote:
Ja dit is serieus van Bild...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dit een serieus persbericht? Wat ongelovelijk slecht geschreven...
Maar, is het serieus waar?
Het is niet echt een pony. Het is bovenop gewoon zo kort, kan het wat dat betreft doen zoals ik het zelf wilquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:16 schreef Samzz het volgende:
Nath, wat tof, je haar zo
Ik wil ook weer een pony laten knippen, maar kort, dat durf ik niet
Jezus, paniekschoppers... Twente fans gevaarlijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja dit is serieus van Bild...
En wat is waar?
Oke, tofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet echt een pony. Het is bovenop gewoon zo kort, kan het wat dat betreft doen zoals ik het zelf wil
Nee dat is gezeur.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, paniekschoppers... Twente fans gevaarlijk?
Of de aannames in de tekst waar zijn
Haha, tofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, tof
Ik wil wel echt een pony weer
Behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een Gooische R en ook nog dubbel D, ook nog dubbel D, ook nog dubbel D. Ik heb een Gooische R en ook nog dubbel D. En wil je het niet geloven, daar zit ik echt niet mee *zingt
Eigenlijk wel errug fout
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
San? Zal ik zaterdag een fles Goldstrike meenemen?Of heb je geen zin om dat te drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |