...dan ga ik daar niet naartoe. worden toch weer rellen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef Redbaron het volgende:
sort of, wat ik heb begrepen gaan ze naar de 3 gezusters, waar alle twente fans bijeen komen.
Ik heb géén idee.quote:
neequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dan ga ik daar niet naartoe. worden toch weer rellen.
dan wel.quote:
ik denk dat je er minder dan 3 ziet met een rood shirt aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef Redbaron het volgende:
rellen of niet, ik vind een meet wel ok, maar niet met al die apen in rode shirts
morgen werken en 's avonds naar de Vestequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Zijn er al plannen voor morgen?
ik wens je succes om morgen een leuk cafe in enschede te zoeken waar niet veel Twente fans zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Redbaron het volgende:
hmm heb niet zoveel behoefte aan een meet in een cafe waar allemaal twentefans zitten...
Dat is niet zo lastig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef Robinhoo het volgende:
ik wens je succes om morgen een leuk cafe in enschede te zoeken waar niet veel Twente fans zitten.
verschil is...ik HOEF niet naar een cafe in enschede.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik wens je succes om morgen een leuk cafe in enschede te zoeken waar niet veel Twente fans zitten.
Op de Oude Markt, dat is een mustquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Redbaron het volgende:
hmm heb niet zoveel behoefte aan een meet in een cafe waar allemaal twentefans zitten...
Ja halloquote:
Was mijn stamkroeg. Als je ze kent is het best een toffe kroeg, ondanks alle wapenhandelaren, alcoholisten en andere criminelen. Maar dat is het nu niet meer. Helaasch.quote:
Zei iemand wapenhandelaar? munitie is wat lastig aan te komen de laatste tijdquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was mijn stamkroeg. Als je ze kent is het best een toffe kroeg, ondanks alle wapenhandelaren, alcoholisten en andere criminelen. Maar dat is het nu niet meer. Helaasch.
Dan ken je de verkeerde mensen, kennelijk. Maar ik ga het niet voor je regelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zei iemand wapenhandelaar? munitie is wat lastig aan te komen de laatste tijd
Hardware genoeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ken je de verkeerde mensen, kennelijk. Maar ik ga het niet voor je regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |