Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Volgens...?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
@ Nath, omdat ik blijkbaar nooit spontaan eens iets vertel en nooit vraag hoe het met de ander is en wat ie gaat doen.
Grazia lezen
Een vriend.quote:
Hm, misschien wel iets waar je op zou kunnen gaan letten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriend.
Ach ja, heb er zelf nooit iets van gemerkt. Zal wel onbewust gebeuren of zo.
Ochja, gaat snel hier met ale spammers en stersquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:18 schreef omearos het volgende:
pff, weer te lang niet online, weer een topic erbij.
wata? zo lang haar ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog 2 uurtjes, dan naar de kapper. Heb er zoo'n zin in![]()
![]()
![]()
![]()
Mn haar wordt gewoon eindelijk eens heeeeeel andersquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:25 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ochja, gaat snel hier met ale spammers en sters![]()
[..]
wata? zo lang haar ?
quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mn haar wordt gewoon eindelijk eens heeeeeel anders![]()
Tenminste, is de bedoeling. Kan zomaar zijn dat de kapper zegt dat mijn idee mij niet goed zal staan
Mijn kapper weet wel wat me goed staat, dus ik vertrouw erop dat er iets uitkomt wat heel erg tof isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:33 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Hoop dan voor je dat het wel goed er uit zou zien
Dat lijkt net een kont met een stringquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat lijkt net een kont met een string
Het is een vleesetende plant uit Mario.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat lijkt net een kont met een string
Yquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is een vleesetende plant uit Mario.
Wi-j goat zoepenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:07 schreef haakon het volgende:
voel me al wat beter
ik hoorde dat oons Klaas-Jan Huntelaar in de basis begon ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond AC Milan - Manchester United
waarom dattan?quote:
dat zou goed kunnen, heb geen ideequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:19 schreef haakon het volgende:
[..]
ik hoorde dat oons Klaas-Jan Huntelaar in de basis begon ?
je wilt een andere?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Almelo he.
wist je dat Almelo de meest sportieve stad van Nederland is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meer dan 80% loopt er in trainingspakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Ik voel een grap aankomen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Almelo he.
wist je dat Almelo de meest sportieve stad van Nederland is ?
Ahquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef haakon het volgende:
[..]
meer dan 80% loopt er in trainingspak
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef haakon het volgende:
[..]
meer dan 80% loopt er in trainingspak
Before and after foto'squote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over een half uurtje richting de kapper![]()
wat voor bakkie heb je nu dan? (pics!)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Teveel onderhoud eraan, en er komen dikke roestplekken op
I know! Maar ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Before staat al in mn fobo
Ik heb nu een toyota starletquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor bakkie heb je nu dan? (pics!)
Jajaja, de after-foto komt ook in mn fobo. Ongeduldjesquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jajaja, de after-foto komt ook in mn fobo. Ongeduldjes
hij is ook van augusts 1990, dan horen dat soort dingen erbij helaas... ga je ook een andere auto weer kopen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nu een toyota starlet
[ afbeelding ]
Maar aan de deur (rijderskant) ontstaat roest...
mijn kenteken begint ook met YSquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nu een toyota starlet
[ afbeelding ]
Maar aan de deur (rijderskant) ontstaat roest...
ik wil wel wat donerenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een Aston MartinEn een Hummer. Ik zoek sponsors, iemand interesse?
hmm, we zitten op hetzelfde niveauquote:
Doeiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga richting de kapper. Doeg
misschien verkoopt 't wel heel goedquote:
succesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga richting de kapper. Doeg
de oude is natuurlijk het mooist.quote:
Jij heet geen Totilas, Quidam de Revel of Rubinsteinquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien verkoopt 't wel heel goed
dat kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij heet geen Totilas, Quidam de Revel of Rubinstein
Centaursquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt
misschien zorg ik wel voor een revolutie op de zaadmarkt
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een Aston MartinEn een Hummer. Ik zoek sponsors, iemand interesse?
eensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de oude is natuurlijk het mooist.
quote:
Het liefst wil ik er ook nog de snelweg mee opquote:
vertel....wat dan?quote:
quote:
?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef Robinhoo het volgende:
Zijn ze hier gek geworden ofzeau.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de oude is natuurlijk het mooist.
geen ideequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar de nieuwe rijd GODDELIJK![]()
En een goeiemorgen allen!
Alweer 1.5 uur wakker maar toch.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een zachte G, maar ook een harde L
Anders blijft die even in je hoofd zitten! Ik stem deze voor het Songfestival!
quote:
Ik? Nee ik ben al sinds 10u uit mn nest ofzo, kon niet meer slapenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
en dat zeg je terwijl het al bijna weer avond is?
of kom je soms net uit bed???
quote:FUSSBALL-TRAGÖDIEN
DIE GRÖSSTEN STADION-KATASTROPHEN
Die Fans von Twente Enschede gelten als gefährlich. Da droht Krawall...Foto: www.nordphoto.de 1 von 4215.02.2010 - 23:31 UHR
VON WERDER BERICHTET CHRISTOPH SONNENBERG
Sportdirektor Klaus Allofs fordert die Werder-Fans auf, sich vernünftig zu verhalten
AKTUELL
Eigentlich......denn die Partie in Enschede wird zum Angst-Spiel!
Sicherheitsstandarts bei Spielen in internationalen Wettbewerben sind mittlerweile überall hoch. Doch in Enschede werden besondere Maßnahmen zum Schutz der Werder-Fans ergriffen.
Innenstadt für Deutsche gesperrt!
Enschede ist eine Touristenstadt, bekannt für seine schönen Märkte.
Davon werden die Werder-Fans nichts zu sehen bekommen; die Innenstadt ist am Spieltag für ALLE Deutschen gesperrt!
Dafür sorgt Bürgermeister Peter den Oudsten mit einem Erlass, der die Bremer Fans aussperrt.
Sportdirektor Klau Allofs: Ich hoffe, durch solche Maßnahmen wird keine spezielle Stimmung geschürt
Polizeisschutz bis ins Stadion!
Alle deutsch-niederländischen Grenzübergänge in der Nähe von Enschede werden besonders überwacht.
Alle Pkw mit Werder-Fans müssen in Gronau parken, rund 15 Km von Enschede entfernt. Von dort gibt es Shuttlebusse ins Stadion, die von der Polizei eskortiert werden.
Fan-Busse werden ebenfalls in Gronau angehalten, genau durchsucht. Und dann von der Polizei ins Stadion begleitet. Dazu herrscht in Enschede strenges Alkoholverbot.
Allofs appelliert an die Fans!
Werders Sportdirektor hofft, dass es nur eine Auseinandersetzung gibt ; eine sportliche auf dem Rasen.
Allofs:;Mein Appell an alle Fans: Wir sollten vernünftig miteinander umgehen, uns am Spiel erfreuen. Wer klar denkt, hat keinen Grund, anderen feindselig zu begegnen. Aber ich denke, dass unsere Fans wissen, wie sie sich zu verhalten haben. Das haben sie oft bewiesen
Hoffentlich wissen das die Twente-Fans ebenfalls...
Ik had hem voor 950 euro gekocht, en nu voor 1000 euro verkocht. En hij gaf aan dat hij niet in Nederland blijft.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij is ook van augusts 1990, dan horen dat soort dingen erbij helaas... ga je ook een andere auto weer kopen dan?
Gelezen, en ik vind het ook gewoon belachelijk dat de Werderfans de stad niet in mogen komenquote:
Ze mogen wel de stad in blijkt nu, maar door deze bangmakerij zal het veelal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gelezen, en ik vind het ook gewoon belachelijk dat de Werderfans de stad niet in mogen komen
Ja ik weet van de rellen met die Fransozen en Turken, maar die kwamen ook gewoon om te rellen. Duitsers zijn een stuk relaxter
en hoelang heb je er plezier van gehad?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik had hem voor 950 euro gekocht, en nu voor 1000 euro verkocht. En hij gaf aan dat hij niet in Nederland blijft.
Ik voel me nu wel kut, maar het is beter zo
Google Translate welquote:
Toch wel 3 jaar. Ach het is goed zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en hoelang heb je er plezier van gehad?mocht je weer een andere kopen, dan is dat kut-gevoel snel weer verdwenen
[..]
Google Translate wel
Ik wel. nachtdienst he.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
en dat zeg je terwijl het al bijna weer avond is?
of kom je soms net uit bed???
Ja, langste gedeelte is op schouderlengte. De rest korterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Selma.
Nath.
Justin.
Schouderlengte nath?
Mooi hoor, alhoewel ik langer haar mooier vind staan
Is dit een serieus persbericht? Wat ongelovelijk slecht geschreven...quote:
Ja dit is serieus van Bild...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dit een serieus persbericht? Wat ongelovelijk slecht geschreven...
Maar, is het serieus waar?
Het is niet echt een pony. Het is bovenop gewoon zo kort, kan het wat dat betreft doen zoals ik het zelf wilquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:16 schreef Samzz het volgende:
Nath, wat tof, je haar zo
Ik wil ook weer een pony laten knippen, maar kort, dat durf ik niet
Jezus, paniekschoppers... Twente fans gevaarlijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja dit is serieus van Bild...
En wat is waar?
Oke, tofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet echt een pony. Het is bovenop gewoon zo kort, kan het wat dat betreft doen zoals ik het zelf wil
Nee dat is gezeur.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, paniekschoppers... Twente fans gevaarlijk?
Of de aannames in de tekst waar zijn
Haha, tofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, tof
Ik wil wel echt een pony weer
Behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een Gooische R en ook nog dubbel D, ook nog dubbel D, ook nog dubbel D. Ik heb een Gooische R en ook nog dubbel D. En wil je het niet geloven, daar zit ik echt niet mee *zingt
Eigenlijk wel errug fout
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
San? Zal ik zaterdag een fles Goldstrike meenemen?Of heb je geen zin om dat te drinken?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, tof
Ik wil wel echt een pony weer
En dan zeker overstappen in die kloten syntus trein richting Oldenzaalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Aan boord van de vet luxe trein die richting Hannover gaat.. In Hengelo jump ik eruit!
Idd! Ze Horror!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En dan zeker overstappen in die kloten syntus trein richting OldenzaalRIP.
Bedankt voor je stem in het (inmiddels gesloten) Meest geliefde fokuser topic.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En dan zeker overstappen in die kloten syntus trein richting OldenzaalRIP.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bedankt voor je stem in het (inmiddels gesloten) Meest geliefde fokuser topic.
Ja als Pinwingei unbanned is gaat ie weer open.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Ik kwam het toevallig tegen
Maar die stem telt denk ik.
Áls ik donderdag ga ga ik met de trein.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:16 schreef Robinhoo het volgende:
Ratelslangetje ga je donderdag met de trein?
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Áls ik donderdag ga ga ik met de trein.
Of is dat gevaarlijk?
Goedgekeurd?quote:
Je leest wel in het topic of ik donderdag ga. Zoja, dan spreken we wel af, oke?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
NeeIk vroeg omdat ik ook met de trein ga via Almelo...
Hoii Sanderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Avond.
Oke primaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je leest wel in het topic of ik donderdag ga. Zoja, dan spreken we wel af, oke?
Selmaquote:
Zijn jullie op hengelo te vinden ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Áls ik donderdag ga ga ik met de trein.
Of is dat gevaarlijk?
Denk het nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zijn jullie op hengelo te vinden ?
Zoja, hoelaat komen jullie daar ongv wie weet zie ik jullie wel onverwachts
Ik ga omdat het sochtends altijd mega druk is in de bus van oldenzaal naar enschede, met de treinquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Hoezo op Hengelo??
Nu bijna in Oldenzaal!!!quote:
gaat snel oniequote:
Haha, tja.. Vanuit Amsterdam naar Utrecht (mijn zus woont daar) En toen richting Oldenzaal! Best lang dagje zo!quote:
Wil je me vermoorden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
San? Zal ik zaterdag een fles Goldstrike meenemen?Of heb je geen zin om dat te drinken?
Ik wil geen exmoor poown...quote:
Neeee, tuurlijk niet.quote:
I knowquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neeee, tuurlijk niet.Maar ik dacht dat je dat wel lekker vond.
Maakt niet uit hoor.
Opschepperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:50 schreef Robinhoo het volgende:
Iemand vroeg of ik donderdag nog in drie gezusters was, ik : ja met 2 lekkere wijven.
Zie fotobronquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen exmoor poown...Ik wil een Welsh cob
toegegeven, dit gewoon ook echt vragen getuigd wel van stijlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mail verzonden met de vraag of het gesprekje morgen wat later kan omdat ik vannacht IJSHOCKEY wil kijken![]()
Vind je? Ik vind het een beetje triest... En als werkgever zou ik ook niet heel blij zijn als een werknemer ijshockey belangrijker vind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toegegeven, dit gewoon ook echt vragen getuigd wel van stijl
Hee, ik zie alleen een plaatje, ik ga echt niet naar de link kijkenquote:
dat is zeker de andere kant van het verhaal, maar wilde Justin ff een soort van hart onder de riem stekenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een beetje triest... En als werkgever zou ik ook niet heel blij zijn als een werknemer ijshockey belangrijker vind.
Ok dat zijn welsh copsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, ik zie alleen een plaatje, ik ga echt niet naar de link kijken
Ja, maar ik had het over een coB, dat is wat andersquote:
Uhuquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
Wtf? Ga je serieus een gesprek verzetten omdat je ijshockey wil kijken?
Ik ga zo Eclipse lezen
Children of Bodom \m/quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over een coB, dat is wat anders
Snap hetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over een coB, dat is wat anders
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Snap het![]()
Nee Drizzt geen metal.
Wauw die zwarte is mooi!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Patsertjes zijn het
aah.. Vooruit.quote:
Ja je denkt toch niet dat ik ga zeggen dat ik met 2 dames kom die ik van een forum ken.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja je denkt toch niet dat ik ga zeggen dat ik met 2 dames kom die ik van een forum ken.
nee, dat beschadigt je ego heul erg!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja je denkt toch niet dat ik ga zeggen dat ik met 2 dames kom die ik van een forum ken.
precies!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, dat beschadigt je ego heul erg!
Ja hequote:
Stel je voorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik luister hem ook 100 keer per dagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef haakon het volgende:
i wanna stand with you on a mountain *zingt*
hijs echt masterlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik luister hem ook 100 keer per dag
Nu Milan - Man utd kijken!!
Jouw lever moet echt naar de tering zijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:52 schreef haakon het volgende:
bier drinken, tjow !
ajohquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh
het klinkt alsof je een beetje brak bent met die haakon?
of had je eingenlijk geen zin om te reageren en deed je het toch??quote:
joaquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
of had je eingenlijk geen zin om te reageren en deed je het toch??
moin daniel-sanquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Goeeeeddeeeeeeeemooooorrrgggeeeen!!!
moin machiel-met-de-kater-sanquote:
3 woorden:quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:21 schreef Robinhoo het volgende:
I be your dream, I be your wish , I be your fantasy. I BE YOUR RUN, I BE YOUR LOVE BE EVERYTHING THAT YOU NEED.
Moet het wel minimaal 25 graden buiten zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Seksen op het strand dichtbij de zee in de volle zon en daarna zuipen!!
Netjes!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb van morgen weer contract moeten tekenen voor 1,5 jaar bij mijn huidige werk gevenr![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik ben in ieder geval voor 1,5 jaar weer onder de pannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
congratz!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb van morgen weer contract moeten tekenen voor 1,5 jaar bij mijn huidige werk gevenr![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik ben in ieder geval voor 1,5 jaar weer onder de pannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dus nu naar huisquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
stroomstoring op onze verdieping. terwijl we nu apparatuur nodig hebbenal vanaf 11 uur....
twente=bremenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Zijn er al plannen voor morgen?
werken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
sort of, wat ik heb begrepen gaan ze naar de 3 gezusters, waar alle twente fans bijeen komen.quote:
...dan ga ik daar niet naartoe. worden toch weer rellen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef Redbaron het volgende:
sort of, wat ik heb begrepen gaan ze naar de 3 gezusters, waar alle twente fans bijeen komen.
Ik heb géén idee.quote:
neequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dan ga ik daar niet naartoe. worden toch weer rellen.
dan wel.quote:
ik denk dat je er minder dan 3 ziet met een rood shirt aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef Redbaron het volgende:
rellen of niet, ik vind een meet wel ok, maar niet met al die apen in rode shirts
morgen werken en 's avonds naar de Vestequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
ik wens je succes om morgen een leuk cafe in enschede te zoeken waar niet veel Twente fans zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Redbaron het volgende:
hmm heb niet zoveel behoefte aan een meet in een cafe waar allemaal twentefans zitten...
Dat is niet zo lastig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef Robinhoo het volgende:
ik wens je succes om morgen een leuk cafe in enschede te zoeken waar niet veel Twente fans zitten.
verschil is...ik HOEF niet naar een cafe in enschede.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik wens je succes om morgen een leuk cafe in enschede te zoeken waar niet veel Twente fans zitten.
Op de Oude Markt, dat is een mustquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Redbaron het volgende:
hmm heb niet zoveel behoefte aan een meet in een cafe waar allemaal twentefans zitten...
Ja halloquote:
Was mijn stamkroeg. Als je ze kent is het best een toffe kroeg, ondanks alle wapenhandelaren, alcoholisten en andere criminelen. Maar dat is het nu niet meer. Helaasch.quote:
Zei iemand wapenhandelaar? munitie is wat lastig aan te komen de laatste tijdquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was mijn stamkroeg. Als je ze kent is het best een toffe kroeg, ondanks alle wapenhandelaren, alcoholisten en andere criminelen. Maar dat is het nu niet meer. Helaasch.
Dan ken je de verkeerde mensen, kennelijk. Maar ik ga het niet voor je regelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zei iemand wapenhandelaar? munitie is wat lastig aan te komen de laatste tijd
Hardware genoeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ken je de verkeerde mensen, kennelijk. Maar ik ga het niet voor je regelen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bas![]()
@ Robin, hoi knul. Ik denk niet dat ik er morgen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |