O, ik vond het wel gezellig hoor. We hebben wel veel over eten gepraat geloof ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Komt neen straks ook nog vertellen wat hij ervan vond en of er nog een vervolgdate komt?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:54 schreef kwakz0r het volgende:
zo, sorry voor mijn gezuer van vandaag. ik vond mezelf echt even heel zielig enzosad panda. maar nu ben ik weer opgewarmd en ik heb best zin in morgen, zowaar!
![]()
gisteren trouwens een valentijnsroom gekregen op koor in de rozenactie, van een vriend van me - mentorkind van een paar jaar terug en mijn medementor van het jaar daarna. dat ik de beste CMama (mentormama) was.werd er helemaal blij van
dus denkend aan mijn zegeningen ga ik nu lekker op tijd slapen onder mijn warme dekentjes, en morgen gezond weer op!
O, ik dacht een hotelroom! Om heen te gaan met je Mac.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
roos, je bedoelde roos!!!
Ik dacht al dat het een lekker drankje was, dat Valentijnsroom. Een soort egg nog of zo.
Mixen met limonadequote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:03 schreef P.F het volgende:
Nu heb ik trek in een borrel. Ik weet nog wel tequila te vinden maar dat vind ik niet zo
O jah, had ook nog gekund!!! Je ziet wel wie hier de dirty mind heeft!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik dacht een hotelroom! Om heen te gaan met je Mac.
Gaat primaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:24 schreef P.F het volgende:
Jaaa hoe gaat het met jouw vriendje chico? Ik hoor nooit meer iets over hem!
Goh, dat is zo ongeveer het romantischste dat ik ooit van hem kreegquote:
Ahquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:39 schreef neen het volgende:
[..]
how I met your mother
Met Neil Patrick Harris, hij is geniaal
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:37 schreef Sjaapje het volgende:
Van valentijn gesproken, mijn vriendje smste: 'de eerste valentijn al mooi weten te ontwijken, op naar de volgende 40...'
Troep.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen! Nog steeds dizzy, straks de huisarts even bellen.
Lijstje voor vandaag:
O: 2 (!!) roggebrood: 1x kaas, 1x appelstroop
T: appel
L: 3 boterhammen pindakaas
T: minneola
S: RPM
D: zelfde ovenschotel als gisteren
T: ik heb nog een profiteroles-toetje staan à 250 kcal
Fancyquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:11 schreef Merel het volgende:
Mijn iPhone verandert smiley automagisch in amulet
Waarom nou weer troep? Ik ben al blij dat XM iets calorierijks eet zonder schuldgevoel en gewoon geniet van lekker eten. Dan is het misschien niet de meest verantwoorde keuze qua voedingsstoffen etc, maar eten mag ook best gewoon leuk zijn hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Troep.![]()
Beter neem je een gezond handje nootjes.
Verder is het voor jouw doen niet slecht.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx VMW. Ik probeer vandaag écht mn calorietjes op te schroeven om te zien of het helpt tegen het draaien. Vooralsnog niet.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen! Nog steeds dizzy, straks de huisarts even bellen.
Lijstje voor vandaag:
O: 2 (!!) roggebrood: 1x kaas, 1x appelstroop
T: appel
L: 3 boterhammen pindakaas
T: minneola
S: RPM
D: zelfde ovenschotel als gisteren
T: ik heb nog een profiteroles-toetje staan à 250 kcal
Hey, mag ik dit quoten en aan mn beste vriendin laten lezen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben ook getrouwd met een man die eigenlijk mijn type niet is/was. Na 9 jaar samen heb ik wel geleerd dat het daar niet om gaat maar om hoe het verder klikt, hoe je jezelf kunt zijn bij hem, hoe hij jou steunt en jij hem... etc. Als de sex dan ook nog klopt...
Ik heb wel rijst en aardappels.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt toch wel iets in huis neen? Paneermeel? Augurken? Bloem? Melk?
Zodat hij augurk-kroketten kan maken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt toch wel iets in huis neen? Paneermeel? Augurken? Bloem? Melk?
Dan kan je gekookte of gebakken aardappelen eten. Of als je ook melk hebt rijstepap. Of je maakt aardappelbrood.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:39 schreef neen het volgende:
Ik kan ook naar supermarkt, dat is 300 meter.
We krijgen al te veel zout binnen in ons eten, extra zout is echt niet nodig, ook bij een lage bloeddruk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zoute drop is ook goed tegen duizeligheid he!
Da's prettiger op te nemen, minder last van je darmen/obstipatie/diarree.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx Tink! En ik wil echt alles opeten, want ik ben dat duizelige rotgevoel echt helemaal beu!! Ik weet dat ik een hele lage bloeddruk heb, dus ik ga voor de zekerheid straks wat ijzertabletjes floradix halen. Dat in ieder geval uitsluiten. Vanochtend ook braaf m'n multivitamine genomen.
Ok, thnx voor de tip!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's prettiger op te nemen, minder last van je darmen/obstipatie/diarree.
voor je multi.
huh?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:49 schreef anna82 het volgende:
Oh en Ladyblack, ik heb gisteravond nog een korte wandeling door Sevilla gemaakt. Wat is dat tof! Ik werd helemaal blij van de palmbomen
Lijkt me inderdaad een aparte ervaringquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:57 schreef loveli het volgende:
Ben er vanmorgen achtergekomen dat ik het niet prettig vind om wakker te worden omdat aan m'n oor wordt gelikt.
Aanhankelijk. Als ik ga zitten springt ze op schoot en maakt ze me duidelijk dat ik haar buik moet aaien. Voordat ik heb gedouched moet ik mee naar buiten en vrolijk met een bal gooien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een aparte ervaring. Hoe bevalt het hondje?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:49 schreef anna82 het volgende:
Oh en Ladyblack, ik heb gisteravond nog een korte wandeling door Sevilla gemaakt. Wat is dat tof! Ik werd helemaal blij van de palmbomen
Hoe maak je sowieso een smiley op je iPhone want daar ben ik nog niet achter gekomen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:11 schreef Merel het volgende:
Mijn iPhone verandert smiley automagisch in amulet
Je moet een emoticons appje downloaden en dan bij instellingen>algemeen>toetsenbord>intern. versies>Japans de Emoji aanzetten. Dan kan je smlley's sturen naar alle ander iphone bezitters. :pquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hoe maak je sowieso een smiley op je iPhone want daar ben ik nog niet achter gekomen!
Ja hequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef anna82 het volgende:
En wij zijn nog aan het twijfelen tussen Sevilla, Granada, Valencia of Marrakech. We hebben het gisteravond bedacht, dus eigenlijk kan het nog alle kanten op.
Cadiz heeft ook streetview![]()
Ik was net ook nog even in Rome, wat een leuke WOG-activiteit is dit!
Nou, veel soepjes maken dus! En drop kopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, huisarts gebeld!
Hormoontjes waren binnen de normaalwaarden en duizeligheid toch waarschijnlijk veroorzaakt door de lage bloeddruk. Devies: bouillon en dropjes eten en nog 2 weken aanzien. Als het dan niet beter is, terugkomen.
en nou niet je normale maaltijden gaan vervangen door bouillon he? daar zit buiten zout niet veel in namelijk... bouillon eet je maar extraquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, huisarts gebeld!
Hormoontjes waren binnen de normaalwaarden en duizeligheid toch waarschijnlijk veroorzaakt door de lage bloeddruk. Devies: bouillon en dropjes eten en nog 2 weken aanzien. Als het dan niet beter is, terugkomen.
Da's wel tofquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja heik kan ook heerlijk wegdromen in Florence, en mezelf lekker maken met steden waar ik nog niet geweest ben!
Heel misschien staan voor deze zomer Jönköping en Glasgow op het programma!!Net als naar SF afgelopen november zou ik dan met vriendje mee kunnen reizen als hij daar naar congressen gaat
AiO's ruimtelijke wetenschappen zijn tof
mijn moeder kreeg voor de zomer zelfs zouttabletten mee van de huisarts, om in te nemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef loveli het volgende:
Ik zou kiezen voor zoethout (thee, dropjes, stokjes) ipv te veel zout.
Een hoop mensen in San Francisco hielden er voor 2 of 3 dagen hun eigen tijdszone op na: die stonden dus bizar vroeg op, en gingen om 8 uur 's avonds naar bed, zodat ze minder hoefden om te schakelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's wel tofMet heel veel mazzel en hard werken kan ik in november naar Australie
Alleen heb ik dan weinig tijd om er een vakantie aan vast te plakken en heb ik dan dus een mega-jetlag voor een weekje weg
Dat is leuk! Ik ben een wee bit jealousquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja heik kan ook heerlijk wegdromen in Florence, en mezelf lekker maken met steden waar ik nog niet geweest ben!
Heel misschien staan voor deze zomer Jönköping en Glasgow op het programma!!Net als naar SF afgelopen november zou ik dan met vriendje mee kunnen reizen als hij daar naar congressen gaat
AiO's ruimtelijke wetenschappen zijn tof
Conferentie. Ik heb eenzelfde soort baan als Mr LadyBlackquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat is leuk! Ik ben een wee bit jealous
Een weekje Australie klinkt ook best ok. Wat zou je daar dan gaan doen CF?
Wees maar niet bang. Ik houd helemaal niet van bouillon. Noch van zoute drop overigens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en nou niet je normale maaltijden gaan vervangen door bouillon he? daar zit buiten zout niet veel in namelijk... bouillon eet je maar extra
Als ik RPM heb ik nergens last van neequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet gewoon meer bewegen van de dokter als ik weer eens last heb van een lage bloeddruk. Meer zout eten vindt hij (en ik ) gelukkig nergens voor nodig.
We krijgen met onze dagelijkse voeding 3 keer meer zout binnen dan we nodig hebben. Zout heeft niet alleen invloed op de bloeddruk, maar ook op het natrium-kalium evenwicht, de natrium-kalium pomp (biologie vroeger, weet je nog). Als je te veel natrium hebt, kost het veel energie om het evenwicht op peil te houden. Zoethout werkt met een ander stofje wat je Na-K evenwicht volgens mij niet verstoort.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn moeder kreeg voor de zomer zelfs zouttabletten mee van de huisarts, om in te nemen.
maar misshcien is t stofje in drop/zoethout, wel beter voor bloeddruk en minder belastend voor de nieren, bedoel je dat?
Heel sporadisch slaat ie wel eens over ja, of gaat ie juist wat sneller.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Nu kom ik even met een rare vraag XM, maar heb je ook wel eens last van onregelmatige hartslag dan?
ik ben niet verder gekomen dan onderbouw biologie - ik weet dus netaan wat fotosynthese is (als je t neit te technisch hoeft te horen) en waar je organen min of meer zitten en wara babies vandaan komenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
We krijgen met onze dagelijkse voeding 3 keer meer zout binnen dan we nodig hebben. Zout heeft niet alleen invloed op de bloeddruk, maar ook op het natrium-kalium evenwicht, de natrium-kalium pomp (biologie vroeger, weet je nog). Als je te veel natrium hebt, kost het veel energie om het evenwicht op peil te houden. Zoethout werkt met een ander stofje wat je Na-K evenwicht volgens mij niet verstoort.
Leek mij een prettigere oplossing waarvan je niet vermoeider wordt. Heb zelf ook vrij een lage bloeddruk en drink regelmatig zoethoutthee (gewoon omdat ik het lekker vind). Zo blijft alles een beetje in balans.
Mijn rusthartslag is wel ook vrij laag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Nu kom ik even met een rare vraag XM, maar heb je ook wel eens last van onregelmatige hartslag dan?
Wat ouderwets!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef Merel het volgende:
Volgens mij heeft McCarnaval me net mee uit gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |