quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:39 schreef neen het volgende:
Ik kan ook naar supermarkt, dat is 300 meter.
We krijgen al te veel zout binnen in ons eten, extra zout is echt niet nodig, ook bij een lage bloeddruk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zoute drop is ook goed tegen duizeligheid he!
Da's prettiger op te nemen, minder last van je darmen/obstipatie/diarree.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx Tink! En ik wil echt alles opeten, want ik ben dat duizelige rotgevoel echt helemaal beu!! Ik weet dat ik een hele lage bloeddruk heb, dus ik ga voor de zekerheid straks wat ijzertabletjes floradix halen. Dat in ieder geval uitsluiten. Vanochtend ook braaf m'n multivitamine genomen.
Ok, thnx voor de tip!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's prettiger op te nemen, minder last van je darmen/obstipatie/diarree.
voor je multi.
huh?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:49 schreef anna82 het volgende:
Oh en Ladyblack, ik heb gisteravond nog een korte wandeling door Sevilla gemaakt. Wat is dat tof! Ik werd helemaal blij van de palmbomen
Lijkt me inderdaad een aparte ervaringquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:57 schreef loveli het volgende:
Ben er vanmorgen achtergekomen dat ik het niet prettig vind om wakker te worden omdat aan m'n oor wordt gelikt.
Aanhankelijk. Als ik ga zitten springt ze op schoot en maakt ze me duidelijk dat ik haar buik moet aaien. Voordat ik heb gedouched moet ik mee naar buiten en vrolijk met een bal gooien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een aparte ervaring. Hoe bevalt het hondje?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:49 schreef anna82 het volgende:
Oh en Ladyblack, ik heb gisteravond nog een korte wandeling door Sevilla gemaakt. Wat is dat tof! Ik werd helemaal blij van de palmbomen
Hoe maak je sowieso een smiley op je iPhone want daar ben ik nog niet achter gekomen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:11 schreef Merel het volgende:
Mijn iPhone verandert smiley automagisch in amulet
Je moet een emoticons appje downloaden en dan bij instellingen>algemeen>toetsenbord>intern. versies>Japans de Emoji aanzetten. Dan kan je smlley's sturen naar alle ander iphone bezitters. :pquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hoe maak je sowieso een smiley op je iPhone want daar ben ik nog niet achter gekomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |