treinreiswinkel is voordeliger dan de NS, of direct via de deutsche bahn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier ook op zoek naar een stedentrip! Berlijn is de planning. Ik zoek er zo goedkoop mogelijk te komen en te zijn... De NS site is kapot, maar stiekem vind ik daarheen vliegen wel een beetje stom, al kan dat vast goedkoper![]()
't Is gewoon een natuurlijke reactie op extreem winterweer. Zorg je wel dat je genoeg schaatst?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:04 schreef Laureline het volgende:
Hoi allemaal, hier ook de knop helemaal kwijt. Ik koop dus liever jurkjes waar nog 3 kilo bij gefoezeld kan wordenEn als je eenmaal op die weg terug bent, is alles een aanleiding om iets te eten. Iemand post over chocola? Hop, reep butterscotch erin. Iemand schenkt een glas wijn in op de tv. Ho! Ik stuur direct de meneer voor een fles wit naar de supermarkt. Zes mensen gestorven aan listeriabacterie in Lidl-kaas? Ik krijg onbedwingbare zin in een stukje oude kaas met beschuit. En zo verder
wtfquote:
Ik vind dit echt zorgwekkend weinig en het verbaast me dan ook niets dat je duizelig bentquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ovengerecht staat, 3x raden, in de oven.
Lijstje:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: biscuitje
L: 500 gr kwark met rozijnen
T: -
D: ovenschotel met courgette, tomaat, gehakt, room culinair light en kaas (calorieėnbooooommmmmm-alert!!)
T: ?
Al beter?
Nog steeds duizelig tho'
Scuzi, ik zag hem en lag plat van het lachen, ik moest hem dus even delenquote:
Ik vind het een briljante avatar!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Scuzi, ik zag hem en lag plat van het lachen, ik moest hem dus even delen
quote:
word >> afdrukken >> pfd bestandquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef Merel het volgende:
Weet iemand hier hoe je een doc kunt omzetten in pdf? Er zijn allerlei online tooltjes voor, maar die verpesten m'n lay-out (met tabellen en plaatjes, dus het moet wel netjes omgezet worden).
Die ga ik even opzoeken, thanksquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik gebruik bullzip pdf printer. das een gratis programaatje dat je kunt installeren, dan stel je m in bij je printers, en kies je document printen op bullzip pdf printer, en maakt ie er een pdfje van.
We hebben nog niet eens gezoend, dus ik heb geen geen ideequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:48 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben ook getrouwd met een man die eigenlijk mijn type niet is/was. Na 9 jaar samen heb ik wel geleerd dat het daar niet om gaat maar om hoe het verder klikt, hoe je jezelf kunt zijn bij hem, hoe hij jou steunt en jij hem... etc. Als de sex dan ook nog klopt...
Nou, snel afspreken dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:49 schreef Merel het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens gezoend, dus ik heb geen geen idee
Moet hij mij vragen, ik ben ouderwetsquote:
Apple is geen Windowsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:46 schreef P.F het volgende:
Apart dat ik het dan wel heb, word is word lijkt mij.
Sommige word versies in Windows kunnen het ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Apple is geen Windows
lurkstand aan
Oeh, thx!! daar kan het ook redelijk goedkoop! Het probleem is nu ook het gebrek aan creditcard, morgen ga ik bij de balie van ns vragen of het nog mogelijk is anders te betalen. Dan hebben we goed passende tijdstippen voor 236 euro voor 2quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
treinreiswinkel is voordeliger dan de NS, of direct via de deutsche bahn!
Maar de meeste niet. En de meeste Apples wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sommige word versies in Windows kunnen het ook
DoPDF is ook een fijn programma. Dat heeft tot nu toe al mijn tabellen enzo heel gelaten. Heeft alleen soms moeite met symbolen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:37 schreef Merel het volgende:
Weet iemand hier hoe je een doc kunt omzetten in pdf? Er zijn allerlei online tooltjes voor, maar die verpesten m'n lay-out (met tabellen en plaatjes, dus het moet wel netjes omgezet worden).
Word is wordquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Apple is geen Windows
lurkstand aan
word for mac is niet hetzelfde als word for windows. en in word 2007 kan het blijkbaar meestal wel, maar nog lang niet iedereen heeft dat (daarom zijn docx attachments ook zo rete-irritant)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Word is wordBij windows thuis kan ik het ook!
Ja maar daar kun je bij Micosuck iets voor downloaden, dan kan je oudere Word docxjes ook openen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
word for mac is niet hetzelfde als word for windows. en in word 2007 kan het blijkbaar meestal wel, maar nog lang niet iedereen heeft dat (daarom zijn docx attachments ook zo rete-irritant)
oeh, dat is wel extreem goedkoop! Maar het is wel prettig als het in een weekend valt, zodat ik maandag weer netjes in m'n witte jas kan verschijnen. Daarom doe ik zo lastigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:08 schreef Chicolate het volgende:
Oh spuit 11.
MevrouwPuff, heb je nog studentenOV toevallig? Ik probeerde vorige week ofzo te kijken hoe duur het zou zijn naar Duitsland en kwam op 78 euro voor een retourtje als ik de juiste lijnen koos icm studentenOV gratis in NL.
Ik vind docx ook irritant, moet er van alles voor installeren om het wel te kunnen openenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
word for mac is niet hetzelfde als word for windows. en in word 2007 kan het blijkbaar meestal wel, maar nog lang niet iedereen heeft dat (daarom zijn docx attachments ook zo rete-irritant)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |