Hihi! Nee, het ging om die Milka Daim repen. En dat ze in de bonus waren bij de AH enzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef anna82 het volgende:
Oh sorry Goodbye! Volgens mij heb ik laatst een lijstje met tig Daim-snoepjes gepost...ze zijn nu wel op, godzijdank!
XM, als de dokter geen andere oorzaak kan vinden (en anders ook) zou ik de calorieen wel structureel opschroeven, want van 1 dagje weinig eten ben ik niet een hele dag/nacht aan het tollen. Pas je goed op?
Mijn meneer en ik wilden eind maart een weekje naar de sneeuw gaan, maar aangezien de sneeuw ons al zo vaak heeft opgezocht, kijken we nu voor een warme stedentrip!!Marrakech, Sevilla, Granada, heeft iemand nog tips?
Hoiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi! Nee, het ging om die Milka Daim repen. En dat ze in de bonus waren bij de AH enzo
Ja jouw baan staat nog steeds op 2 natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vertel Merel!!
Jij?!quote:
Ja, graag!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja jouw baan staat nog steeds op 2 natuurlijkIk PM wel even...
Oh, in dat geval heb ik dit niet gelezen: Milka Daim repen bestaan niet in mijn belevingswereldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi! Nee, het ging om die Milka Daim repen. En dat ze in de bonus waren bij de AH enzo
Ik vond net al een super mooi hotel net buiten Sevilla met een zwembad, voor de luiermomentenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga eind april naar Sevilladus ik hoop tegen die tijd dan maar op tips van jou
![]()
Op Google Streetview ziet Sevilla er supermooi uit in elk geval
Ik zal mijn liefste binnenkort eens vragen wat foto'tjes te maken. P.F. moet ook nog haar jurkje aan mijn lijf zien. En jouw jurkje is ook echt heel leukquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:35 schreef P.F het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een outfit voor een Russisch dancefeestEn wel een warme
!
Ik doe denk ik een russischemuts op!
Pingen met m'n iPhone werkt regelmatig niet, hebben jullie daar ook last van?quote:
Ik gebruik het nooitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Pingen met m'n iPhone werkt regelmatig niet, hebben jullie daar ook last van?
Ja, we zijn over op what's app. Veel betrouwbaarder!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Pingen met m'n iPhone werkt regelmatig niet, hebben jullie daar ook last van?
Trek zo min mogelijk aan, maar wel met van die enorme schoenen met stalen neuzen of dingen a la uggs. Dat doen die Russische meiden zelf ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:35 schreef P.F het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een outfit voor een Russisch dancefeestEn wel een warme
!
Ik doe denk ik een russischemuts op!
Oooh wat jammer, ik heb geen UGGsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Trek zo min mogelijk aan, maar wel met van die enorme schoenen met stalen neuzen of dingen a la uggs. Dat doen die Russische meiden zelf ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |