Iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:48 schreef luckass het volgende:
Het winkelwagentje..
En Bart op de achtergrond: Een nieuwe Zamboni
![]()
![]()
Dit is geniaal.
quote:This event has been delayed. Thank you for your patience.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
zal het dweilen nu wel goed gaan of moeten de schaatsers zelf met een dweiltje het ijs op
Vriendje van Ingeborg Kroon?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wilde Jan Smeekens graag in actie zien (vriendje van oud-klasgenote en hij woont in mijn geboorteplaats) maar ik vermaak me nu kostelijk ondanks dat het gewoon helemaal nergens over gaat, schandalig dit
Niet eens zo'n gek idee, nog beetje fatsoenlijke tijden ook tenminste!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vlieg het hele zootje anders gewoon naar Calgary voor 2 weken, dan werken ze gewoon daar de wedstrijden af
Of Gruno bokaal!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:47 schreef Ericr het volgende:
Kraantje Lek is nog beter geregeld dan dit
quote:
Olympische winterspelen in Nederlandquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:50 schreef Fortitudo het volgende:
verplaats de olympische schaatswedstrijden maar naar heerenveen. daar weten ze hoe het moet.
Mwoaah, daar wel eens lang gepruts gezien met de tijdwaarnemingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:50 schreef Fortitudo het volgende:
verplaats de olympische schaatswedstrijden maar naar heerenveen. daar weten ze hoe het moet.
Neuh, global warming jwt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:50 schreef Fortitudo het volgende:
Maar het ijs is wel super.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:51 schreef Ericr het volgende:
Mwoaah, daar wel eens lang gepruts gezien met de tijdwaarneming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |