quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat je dan nog eerder 'klaarbent' dan de zamboni's
ja lekker zo kan ik direct doorrollen naar m'n werkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:38 schreef seetjai het volgende:
2e deel van de 500 meter begint dan om 4 uur ofzo
Ze zullen hun les nu toch wel geleerd hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:38 schreef MiLalaa het volgende:we kunnen nu alvast gaan speculeren over wat voor ijsdrama er morgen is
Daar ben ik ook bang voor, zal later deze week wel worden verreden dan. Kijken of de tijden van Lobkov en co dan blijven staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat het helemaal gecancelled gaat worden
Pas? Lijkt me momenteel 'al'.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:37 schreef Zwansen het volgende:
Beginnen ze echt pas om 2 uur? Dan ga ik slapen.
Leuk als er ineens een lagedrukgebied langs komt dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:41 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, zal later deze week wel worden verreden dan. Kijken of de tijden van Lobkov en co dan blijven staan.
Canadese tijd.quote:
Cancellen die hap!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:43 schreef TheVulture het volgende:
Dit kun je die sporters toch niet aan doen... 4 jaar getraind en dan dit gezeik.... flikker toch op met je kutorganisatie
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:45 schreef Barca het volgende:
Ze kunnen het ijs beter gaan likken!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:43 schreef Poeke het volgende:
Ik heb nog Ben & Jerrys waar ik nu zin in krijg
Zoals al is gezegd: dat kunnen ze de schaatsers niet aandoen. Maar toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:44 schreef Arcee het volgende:
Ik zie het gewoon helemaal niet meer doorgaan.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik denk dat we de marathonschaatsers in moeten vliegen.
quote:Hansvandokkum: Iig speelt het "dweil-orkest" weer! #Vancouver #fail
Iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:48 schreef luckass het volgende:
Het winkelwagentje..
En Bart op de achtergrond: Een nieuwe Zamboni
![]()
![]()
Dit is geniaal.
quote:This event has been delayed. Thank you for your patience.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
zal het dweilen nu wel goed gaan of moeten de schaatsers zelf met een dweiltje het ijs op
Vriendje van Ingeborg Kroon?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wilde Jan Smeekens graag in actie zien (vriendje van oud-klasgenote en hij woont in mijn geboorteplaats) maar ik vermaak me nu kostelijk ondanks dat het gewoon helemaal nergens over gaat, schandalig dit
Niet eens zo'n gek idee, nog beetje fatsoenlijke tijden ook tenminste!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vlieg het hele zootje anders gewoon naar Calgary voor 2 weken, dan werken ze gewoon daar de wedstrijden af
Of Gruno bokaal!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:47 schreef Ericr het volgende:
Kraantje Lek is nog beter geregeld dan dit
quote:
Olympische winterspelen in Nederlandquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:50 schreef Fortitudo het volgende:
verplaats de olympische schaatswedstrijden maar naar heerenveen. daar weten ze hoe het moet.
Mwoaah, daar wel eens lang gepruts gezien met de tijdwaarnemingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:50 schreef Fortitudo het volgende:
verplaats de olympische schaatswedstrijden maar naar heerenveen. daar weten ze hoe het moet.
Neuh, global warming jwt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:50 schreef Fortitudo het volgende:
Maar het ijs is wel super.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:51 schreef Ericr het volgende:
Mwoaah, daar wel eens lang gepruts gezien met de tijdwaarneming
Wat zouden de kijkcijfers hiervan nou zijn, van het oeverloos gezwam van Mart, Ria en Bart?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:52 schreef heiden6 het volgende:
Mart heeft de dag van zijn leven, eindeloos uit zijn nek lullen en mensen die toch blijven luisteren.
Zo langzamerhand wordt het een optie om de rest van de 500 meter op jouw Ben & Jerry's te gaan verrijden. Dat ijs ziet er waarschijnlijk een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:43 schreef Poeke het volgende:
Ik heb nog Ben & Jerrys waar ik nu zin in krijg
Onzin, er worden in het schaatsen wel vaker twee disciplines op een dag gereden, het is niet ideaal maar dat moet dan maar... als er nu nog gereden wordt is dat een schandequote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:50 schreef northernlight81 het volgende:
Uitstellen is moeilijk in het schema:
5.000 m. mannen, 13 feb
500 m. mannen, 15 feb
1.000 m. mannen, 17 feb
1.500 m. mannen, 20 feb
10.000 m. mannen, 23 feb
achtervolging 26 en 27 febr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |