abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78043449
Nu, tijdens de ijsdweilfaal, dacht ik ineens, dat moeten wij in Nederland toch beter kunnen. We hebben in Heerenveen een van de snelste laaglandbanen ter wereld staan, er kan ontzettend veel publiek in, en het stadion is goed bereikbaar met het OV. Een groot pluspunt dus.

Probleem, wat gaan we met het skiën doen? De dichtstbijzijnde skigeschikte gebieden zijn denk ik in Winterberg of de Ardennen, dus je ontkomt er niet aan om het door een stedenduo te laten organiseren. Zou het IOC hier open voor staan (nu moet er ook 300 km gereden worden volgens mij)? En wie heeft er een mooie oplossing voor dit skiprobleem? Ik zou het zo tof vinden als er een keer Olympische ronden gereden kunnen worden in Thialf, tjokvol publiek, en dan nog buiten misschien wel natuurijs.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 01:38:56 #2
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78043466
cauberg
.
pi_78043589
dan mogen ze uitwijken naar duitsland ofzo
pi_78043621
Winterberg of de Ardennen zijn echt niet geschikt, veel te klein voor een fatsoenlijke afdaling.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_78043638
Is het in Winterberg wel steil genoeg? Voor zoiets als een afdaling bij het skiën is toch een flinke berg nodig.
pi_78043694
We bouwen in Nederland gewoon een berg van 2 km hoog, moet passen in het IJsselmeer.
Kan ik eindelijk in de buurt snowboarden op een echte berg.
............................
pi_78043713
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 01:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is het in Winterberg wel steil genoeg? Voor zoiets als een afdaling bij het skiën is toch een flinke berg nodig.
De minimale verticale afdaling voor Super G en afdaling is 500m. Dat ga je niet redden in Winterberg of de Ardennen.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_78043788
En nu mag er opeens wel overheidsgeld naartoe Bolkesteijn?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78043816
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 01:55 schreef Klopkoek het volgende:
En nu mag er opeens wel overheidsgeld naartoe Bolkesteijn?
Ja, dat weet je toch, het mag alleen besteed worden aan dat wat ik leuk vind.
pi_78043834
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 01:57 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja, dat weet je toch, het mag alleen besteed worden aan dat wat ik leuk vind.
Het komt vooral de BV nederland ten goede en dat vond je nu net onzin, die term.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')