heeft bt dan een penisquote:Op maandag 15 februari 2010 22:54 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Zo'n geval heeft het wel geschopt tot moderator
Nou, nou, Bt heeft best haar vrouwelijke kanten, hoor. Maakt haar niet gelijk een dude die zich voordoet als meisje.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:54 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Zo'n geval heeft het wel geschopt tot moderator
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, nou, Bt heeft best haar vrouwelijke kanten, hoor. Maakt haar niet gelijk een dude die zich voordoet als meisje.
inderdaad en daaruit blijk dat je een normale jongen bentquote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Fascination het volgende:
Ik heb meerdere malen foto's van mezelf geplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Dacht dat je krentenbol bedoelde.quote:
Ik denk langerquote:Op maandag 15 februari 2010 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind het echt een mooie lamp btw, we zijn echt maanden bezig geweest met een lamp uitzoeken
Nu nog stoelen voor bij de tafel, denk dat we daar minstens net zo llang mee bezig zullen zijn
Maar toen was ik er vast niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Fascination het volgende:
Jaquote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Fascination het volgende:
jb is dus je kloonquote:Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben eigenlijk Ado. Ik lul graag tegen mezelf hier
Is dat Britney Spears, 30 jaar later?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Fascination het volgende:
wel toepasselijk bij fasquote:
Ik dacht aan Bonnie St. Claire.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat Britney Spears, 30 jaar later?
quote:
Die ziet er nu al zo uit.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad en daaruit blijk dat je een normale jongen bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
Gewoon een paar keer "Noorsbloed" en "bloemen" laten vallen, issie zo weer stil.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef Fascination het volgende:
gers die maar beledigende opmerkingen gaat maken om zo aandacht te krijgen.![]()
KATTEKOP!!
mooie poesquote:
Omg, dat kattekop dingetje van jou.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef Fascination het volgende:
gers die maar beledigende opmerkingen gaat maken om zo aandacht te krijgen.![]()
KATTEKOP!!
sorry schatquote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef Fascination het volgende:
KATTEKOP!!
waar is je poesquote:
Hierquote:
hihihiquote:
Van iemand anders overgenomen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omg, dat kattekop dingetje van jou.![]()
ik zie geen katquote:Op maandag 15 februari 2010 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van iemand anders overgenomen.
Dikke nerdquote:
Ik noemde je een kloon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik noemde je een kloon.Hou je bezig met brouwnies vreten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ga het huishouden doen ofzo![]()
Ik heb in beide geen zin om deze tijd eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 23:11 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Hou je bezig met brouwnies vreten.
Of ga het huishouden doen ofzo
Nou Sociaal Ben je welquote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef Fascination het volgende:
Zo, ik heb even een TR geplaatst.
2 maar hoor, ik had er vijf, nu vier. En ik ging wegquote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef KingChronic het volgende:
Hoeveel Brownies zijn er hier wel niet?
Doeggies.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb in beide geen zin om deze tijd eigenlijk
Mag ik alsjeblieft gewoon even op de bank blijven zitten van je?
Ben dr weg van btw![]()
Mijn illusie....wat doede ge.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van iemand anders overgenomen.
Ahh, dus dat ben je toch.quote:
Cod MD2 spelenquote:
Done, 12 killstreak. Mn vader zit weer.quote:
Houd je bek, kut op poten.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:24 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Vieze nerd.
Ga lekker MW2 spelen ofzo
Pik op handenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Pik op handenDat jij hier überhaupt nog post slaat nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
JOAH.quote:
splitscreen tegen je ouwequote:Op maandag 15 februari 2010 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Done, 12 killstreak. Mn vader zit weer.
Vieze boerquote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOAH.Haal d'r eens een kloonscan overheen.
De andere controller is kapot door woede.quote:
Nee die harses van degene in je fobo trek volle zalen zeker. Kankertroll.quote:
Al vaak genoeg gedaanquote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOAH.Haal d'r eens een kloonscan overheen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De andere controller is kapot door woede.![]()
[..]
je zegt moh,dus boerquote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
Sinds wanneer ben je trouwens een boer als je uit Roffa komt, wtf is dat?
Ik vind mijzelf mooier dan jij.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De andere controller is kapot door woede.![]()
[..]
Nee die harses van degene in je fobo trek volle zalen zeker. Kankertroll.
Just ban it. Obvious troll is obvious.quote:
Eerst geil je kankererg op me en nu vind je me lelijk. Klaphark.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf mooier dan jij.
Mag ik jou dan een lelijke kut vinden?
fuck nigga wat ben jij stoerquote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt 'm afgewezen en nu voelt 'ie zich gekwetst.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eerst geil je kankererg op me en nu vind je me lelijk. Klaphark.
Toen ik zei dat je mooi bent bedoelde ik dat sarcastisch.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eerst geil je kankererg op me en nu vind je me lelijk. Klaphark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Toen ik zei dat je mooi bent bedoelde ik dat sarcastisch.
![]()
En nu ga ik niet meer op jou inOJA NATUURLIJKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DROEFTOETER EERSTE KLAS.![]()
![]()
![]()
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Waar ken ik dat vanquote:Op maandag 15 februari 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dit echt zo, nu mag ik je niet meer dus nu moet ik je ook lelijk noemen ding.
Het is een kloon. Een man die een vrouw speelt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:37 schreef KingChronic het volgende:
virtueel krabben en haren trekken
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:37 schreef KingChronic het volgende:
virtueel krabben en haren trekken
Dan kan ik wel zeggen dat jij hier de gek bent en niet Wdquote:Op maandag 15 februari 2010 23:39 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Lelijk ja.
Afstotelijk, mismaakt, weerzinwekkernd, walgelijk.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Fascination het volgende:
Whehe, jullie zijn niet grappig.
Accepteer nou maar dat ik je een lelijke kut vind.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een kloon. Een man die een vrouw speelt.
Nah lelijk is ze niet. Tenminste in haar fobo, maar misschien is ze wel net zo'n harige zak als jij in het echt, who knows.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:41 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Accepteer nou maar dat ik je een lelijke kut vind.
Daar hoef ik geen kloon voor te zijn
Lol, whut Remlof?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah lelijk is ze niet. Tenminste in haar fobo, maar misschien is ze wel net zo'n harige zak sl jij in het echt, who knows.
Ga haar maar verdedigenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah lelijk is ze niet. Tenminste in haar fobo, maar misschien is ze wel net zo'n harige zak als jij in het echt, who knows.
Maar dat ben je wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:41 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Accepteer nou maar dat ik je een lelijke kut vind.
Daar hoef ik geen kloon voor te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |