quote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
x
Wat een lelijke strijkplank.quote:
Ik wist niet dat jij een X-box hebtquote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
WTF JONGENS, XBOX LIVE DOET HET NIET MEER EN WE ZIJN NU OP COD WEER LEVEL 1 WTF IS THIS SHIT?!?!?!?!
Nou, wat vonden jullie van dat jurkje met die bloemen dat gewonnen had?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
KANKER, JOUW POTEN MEUREN ECHT NAAR KAAS IK RUIK DIE MEUR VANAF HIER,quote:
HET ZIJN DE JODENquote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
WTF JONGENS, XBOX LIVE DOET HET NIET MEER EN WE ZIJN NU OP COD WEER LEVEL 1 WTF IS THIS SHIT?!?!?!?!
RICKO KK GEK JIJ BENT KK STOERquote:Op maandag 15 februari 2010 22:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KANKER, JOUW POTEN MEUREN ECHT NAAR KAAS IK RUIK DIE MEUR VANAF HIER, YO DJ, SPIN DIE SHIT
Wolvendagen met haar k-k-k-kankerpoten en die ruiken naar k-k-k-kaas
KANKER? KAAS?! Jazeker mijn negerino's, als kaas in een bezwete vaas,
weettog wie die baas is, weettog wie die stijl heeft,
niet zo als een wolvendagen waar haar poten aan haar schoenen kleeft,
weettog wie die penis draagt, weettog wie die chimeids played,
het is die R tot de C-K-O die alles tog beter weeet!
Chimeids rechts, chimeids links!
Rickoboy die beter is als brainpowers' jinx,
Rickoboy die goed gebruikt wc papier kan vouwen,
en deze vervolgens voor geld in vrouwen hun schede dauwen,
weettog hoe dat gaat die ricko PRAAT,
kijk eerst naar je sneetje voor ik mijn tollie in jou schede LAAT
W-Chickie- W -w -w - w - WOLVENDAGEN!? WOLVENTEPEL,
WAAR IS JE TEPELTJE WAAR IS JE SNEETJE?! RICKO DIE VERKOOPT ZOE EEN CD'TJE,
EXTRA IN DE SALES, IN DE STAD,
ALSOF IK GISTEREN NOG MIJN ZAAD IN ELKE CHIMEIDS HAD!!!!
Wait, wut?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan?
[ afbeelding ]
nee jij bent allesquote:
WD speelt op consolesquote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ja wat is dat voor kanker manWe waren almost level 70. En nu weer 1.
2 verschillende UI'squote:
Maak haar nu niet boos.quote:
Disturbing.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, maar m'n moeder wel. Althans, dat zei m'n broertje, toen ik een sigaretje opstak in zijn aars, nadat ik m'n zusje had klaargebeft.
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:34 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor de fans. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
AAAAAAAA SPOILER DIE SHIT MAYN
Doet me denk aan een topic dat ik wilde openen.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
Eindelijk weer een leuke film in de bios.
Je hoeft aan mij niks te bewijzen hoor. Dat heb je allang gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest even aan Bobby bewijzen dat ik net zo ziek kan denken als die Saw-mietjes.
quote:
WD is nog niet geprestigedquote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ja wat is dat voor kanker manWe waren almost level 70. En nu weer 1.
MAAR ZE HANGEN!!!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind ze trouwens nog best mooi voor zulke joekels.
Waarom zou jequote:Op maandag 15 februari 2010 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2 verschillende UI'sDacht dat je met een kloon zat te posten.
Wel lekker warm met deze dagen, kun je ze als een soort sjaal om je heen slaan.quote:
In een bak met water gedumpt en er levend uitgekomen?quote:
Nee, ik was level 66. En nu moet ik kankeropnieuw beginnen.quote:
Ik zie hem nu eenmaal overal toe in staat.quote:
Die lijkt me ook tof, ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ook hallo.
Shutter island lijkt me tof.
Dat kan ook hangen ja, als ie niet los wil laten.quote:
quote:
Ja wat wil jequote:
Ah, mij eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ook hallo.
Shutter island lijkt me tof.
Daarom hou ik ook niet van al te grote tieten.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij hangen tieten vrij snel. Als ze wat groter zijn dan enzo.
Evangeline tietjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, mij eigenlijk ook wel.Ben ook wel benieuwd naar die andere van Leonardo: Inception. De nieuwe van
Christopher Nolan
.
[..]
Daarom hou ik ook niet van al te grote tieten.
Als zij nou heel veel af gaat vallen krijgt ze wel van die flappenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat wil jeals tieten zo enorm zijn kunnen ze echt niet meer rechtop staan. En ik vind ze matig hangen voor die grootte
ik meen het! Het zijn niet van die hangende vleesflappen, ze hebben nog wel een beetje tietvorm.
Die nieuwe van Christopher Nolan? Zeg dan ook gewoon gelijk even welke je bedoelt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, mij eigenlijk ook wel.Ben ook wel benieuwd naar die andere van Leonardo: Inception. De nieuwe van
Christopher Nolan
.
[..]
Daarom hou ik ook niet van al te grote tieten.
Een mooi meisje als jij hoort niet verslaafd te zijn aan consolesquote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
Oke, we blijken niet de enige in de wereld met het COD MW2 probleem.
Boobtalkquote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doet me denk aan een topic dat ik wilde openen.
Dat zijn 3 lampen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Adolecens het volgende:
Foto van de lamp!!![]()
Mijn verjaardagscadeau
[ afbeelding ]
quote:
I guess, sorry.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En was jij dat die net mijn grapje verpestte?
Niet dat ie nou zo leuk was, maar toch
Mooie lamp.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Adolecens het volgende:
Foto van de lamp!!![]()
Mijn verjaardagscadeau
[ afbeelding ]
rare tepelsquote:
Batman 3quote:Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die nieuwe van Christopher Nolan? Zeg dan ook gewoon gelijk even welke je bedoelt.
mooie haardquote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Adolecens het volgende:
Foto van de lamp!!![]()
Mijn verjaardagscadeau
[ afbeelding ]
Ja, we hebben wel door dat je een kloon bent. Fucking retard.quote:
quote:
Christopher Nolan, ja!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die nieuwe van Christopher Nolan? Zeg dan ook gewoon gelijk even welke je bedoelt.
Ik ben ook niet verslaafd. idiot.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Een mooi meisje als jij hoort niet verslaafd te zijn aan consoles
O, mooi, maar je was toch vorige maand jarig? Is dat niet een beetje laat?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Adolecens het volgende:
Foto van de lamp!!![]()
Mijn verjaardagscadeau
[ afbeelding ]
quote:
Que?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, we hebben wel door dat je een kloon bent. Fucking retard.
TOF!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Adolecens het volgende:
Foto van de lamp!!![]()
Mijn verjaardagscadeau
[ afbeelding ]
wie is een kloonquote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, we hebben wel door dat je een kloon bent. Fucking retard.
Ben je ook.quote:
Ze lijken bijna op de speentjes die je op een flesje doet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom had ik die ook gepost
owquote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom had ik die ook gepost
Dat beledigende kon wel achterwege blijven.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben ook niet verslaafd. idiot.
Ik had je gewaarschuwd.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Dat beledigende kon wel achterwege blijven.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel lekker warm met deze dagen, kun je ze als een soort sjaal om je heen slaan.
Paulquote:Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Dit is nou echt een kloon
van Paultjepils
Je moeder.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Dat beledigende kon wel achterwege blijven.
Boobtalkquote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Okee, ik beloof dat ik niet meer verder zal kijken naar dat soort rare tieten
jij bent toch ook een jongenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef Fascination het volgende:
Je als jongen voordoen als meisje op een forum. How low can you go. Ik moet er bijna om huilen.
Bij dezen wil ik bewijs dat jij een meisje bent.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef Fascination het volgende:
Je als jongen voordoen als meisje op een forum. How low can you go. Ik moet er bijna om huilen.
Die schijnen er vrij veel te zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef Fascination het volgende:
Zo'n geval heeft het wel geschopt tot moderatorquote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |