Doeggies.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb in beide geen zin om deze tijd eigenlijk
Mag ik alsjeblieft gewoon even op de bank blijven zitten van je?
Ben dr weg van btw![]()
Mijn illusie....wat doede ge.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van iemand anders overgenomen.
Ahh, dus dat ben je toch.quote:
Cod MD2 spelenquote:
Done, 12 killstreak. Mn vader zit weer.quote:
Houd je bek, kut op poten.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:24 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Vieze nerd.
Ga lekker MW2 spelen ofzo
Pik op handenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Pik op handenDat jij hier überhaupt nog post slaat nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
JOAH.quote:
splitscreen tegen je ouwequote:Op maandag 15 februari 2010 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Done, 12 killstreak. Mn vader zit weer.
Vieze boerquote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOAH.Haal d'r eens een kloonscan overheen.
De andere controller is kapot door woede.quote:
Nee die harses van degene in je fobo trek volle zalen zeker. Kankertroll.quote:
Al vaak genoeg gedaanquote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JOAH.Haal d'r eens een kloonscan overheen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De andere controller is kapot door woede.![]()
[..]
je zegt moh,dus boerquote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
Sinds wanneer ben je trouwens een boer als je uit Roffa komt, wtf is dat?
Ik vind mijzelf mooier dan jij.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De andere controller is kapot door woede.![]()
[..]
Nee die harses van degene in je fobo trek volle zalen zeker. Kankertroll.
Just ban it. Obvious troll is obvious.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |