Maar maar maar, Bobby zei dat mijn pik het lekkerst wasquote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Bragi het volgende:
TIEF OOK MAAR OP, KLEINE KUTINDO.ME EERST MAANDENLANG KLAARPIJPEN EN ME VERZEKEREN DAT IK DE LEKKERSTE PIK OP AARDE HEB, MAAR DIE KUTRICKO KOMT ÉÉN KEER LANGS EN GELIJK IS HET "OEH, IK VIND JOUW PIK OOK LEKKER"
![]()
IK HOOP DAT JE 'M EENS FLINK DEEPTHROAT, ROTTE PINDA, EN DAT JE ERIN STIKT! DAT DIE EIKEL VAN DIE EIKEL ACHTER JE AIDSHUIG BLIJFT HANGEN.
ado is verbannen van de tvquote:Op maandag 15 februari 2010 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Schiet eens op dan![]()
[..]
Klopt!! Zal zo ff fotootje maken![]()
[..]
![]()
![]()
Immer. Je kent me toch?quote:
Jij hebt zo'n lelijke shemale-pik.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar maar maar, Bobby zei dat mijn pik het lekkerst was!!!
Ik vind ik het werkelijk schitterend hoe jij altijd meerdere onderwerpen in een post kwakt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn broek heul niet uit
Onze lamp is echt mooi
En dadelijk komt er nog zo'n leuk programma
Pics. Die heb je me beloofd.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef RickoKun het volgende:
Ik blijf mijn pik echt kei lekker vinden
Ik heb nog wel wat, tussen m'n tenen.quote:
Dat heb ik nooit gezegd, jokkebrok.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar maar maar, Bobby zei dat mijn pik het lekkerst was!!!
Dan moet jij ze door PM'men.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pics. Die heb je me beloofd.
Je volgt Wat_4EBE_Zegt niet eens.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef Fascination het volgende:
Zomg, ik droomde vannacht dat ik werd aangerand door een varken tijdens een hoorcollege. Ja, dat beest, ja. What's wrong with me.![]()
![]()
PS Dit hadden jullie natuurlijk al kunnen weten als jullie m'n twitter hadden gelezen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:[..]
Klopt!! Zal zo ff fotootje maken![]()
quote:[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat, tussen m'n tenen.
[fluistermodus]quote:Op maandag 15 februari 2010 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ HOE SHEMALE PIKKEN ERUIT ZIEN? HEB JE ER ZELF SOMS EENTJE?
wtf had je gesnovenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef Fascination het volgende:
Zomg, ik droomde vannacht dat ik werd aangerand door een varken tijdens een hoorcollege. Ja, dat beest, ja. What's wrong with me.![]()
![]()
PS Dit hadden jullie natuurlijk al kunnen weten als jullie m'n twitter hadden gelezen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar m'n moeder wel. Althans, dat zei m'n broertje, toen ik een sigaretje opstak in zijn aars, nadat ik m'n zusje had klaargebeft.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ HOE SHEMALE PIKKEN ERUIT ZIEN? HEB JE ER ZELF SOMS EENTJE?
Anders moet ik teveel verschillende posts doen en das meer werk ^^quote:Op maandag 15 februari 2010 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind ik het werkelijk schitterend hoe jij altijd meerdere onderwerpen in een post kwakt.
watquote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, maar m'n moeder wel. Althans, dat zei m'n broertje, toen ik een sigaretje opstak in zijn aars, nadat ik m'n zusje had klaargebeft.
ADO DOE ER EENS WAT AAN JE VROUWKE WORDT LUIquote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Anders moet ik teveel verschillende posts doen en das meer werk ^^
Gewoon jonge kaas, in blokjes, van de Appie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |