Ja duhquote:
pssstquote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die denken dat Alice in Wonderland van Tim Burton al op dvd in de videotheek ligt en mij niet willen geloven dat 'ie tien maart pas in de bioscoop komt.![]()
Tevens: Pathé is een kankerbioscoop omdat ze hem niet meer bij verwacht hebben staan.
Kankermongolen, bij mij draaien ze hem lekker wel in de bioscoop. Ik had hem alleen in pathe willen zien.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
pssst
Alice in Wonderland niet in bioscoop
Volgens de laatste berichten komt ie helemaal niet in de bioscoop. lama.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die denken dat Alice in Wonderland van Tim Burton al op dvd in de videotheek ligt en mij niet willen geloven dat 'ie tien maart pas in de bioscoop komt.![]()
Tevens: Pathé is een kankerbioscoop omdat ze hem niet meer bij verwacht hebben staan.
In Cinemec draait ie ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankermongolen, bij mij draaien ze hem lekker wel in de bioscoop. Ik had hem alleen in pathe willen zien.
Mag ik mee?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
http://arcaplex.nl/verwacht.asp
HAHA in 3D ja, ik ga Alice in Wonderland gewoon in de bioscoop zien. Al jullie moeders. Kankerbioscoop bond. Zo blij dat mijn bioscoopje zich er niet aanhoudt.
Wacht maar af. Als het zo blijft, haakt Arcaplex ook af, denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
http://arcaplex.nl/verwacht.asp
HAHA in 3D ja, ik ga Alice in Wonderland gewoon in de bioscoop zien. Al jullie moeders. Kankerbioscoop bond. Zo blij dat mijn bioscoopje zich er niet aanhoudt.
Meisjes die 'kankermongolen' zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankermongolen, bij mij draaien ze hem lekker wel in de bioscoop. Ik had hem alleen in pathe willen zien.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Meisjes die 'kankermongolen' zeggen.
Ik reserveer alle kaartjes van mijn bioscoop. Ik verkoop ze voor een leuk prijsje.quote:
Nee, ik ga ze mailen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wacht maar af. Als het zo blijft, haakt Arcaplex ook af, denk ik.
Mensen die op msn zijn in de bioscoopquote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik reserveer alle kaartjes van mijn bioscoop. Ik verkoop ze voor een leuk prijsje.Dikke winst.
Laat dan maar zitten.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik reserveer alle kaartjes van mijn bioscoop. Ik verkoop ze voor een leuk prijsje.Dikke winst.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten.
Dan ga ik wel naar Valentine's Day.
quote:Less funny or romantic than your average colonoscopy, this cringe-inducing bore provides dubious employment for four Oscar winners, two nominees and a raft of TV performers such as George Lopez, all of whom have been seen to better advantage elsewhere
quote:Those unexpected moments just aren't enough to compensate for the fact that this feels less like a movie and more like a strategically programmed effort to turn as many demographic groups as possible into mooshy, gooshy, candy-heart-munching morons.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten.
Dan ga ik wel naar Valentine's Day.
quote:
Daarom. Dat heb ik ook in mijn mailtje gezet.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
Het zou als bioscoop ook best wel raar zijn om mee te gaan met deze beslissing van Disney.
Maar aan de andere kant: als 98% nu afhaakt, is het misschien voor die 2% wel handig, omdat ze dan de potentiële bezoekers van die afgehaakte 98% kunnen aantrekken.
Je dacht toch niet dat ik serieus was he.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:43 schreef Bragi het volgende:
http://www.nypost.com/p/e(...)rbrCQc9060ZkZHQnfdAK
[..]
http://www.washingtonpost(...)7/critic-review.html
[..]
Wat lach jij nou? Valentijn, dat is met bloemen en zo.quote:
Aan de andere kant, zo gauw er een film komt met zoveel bekende namen komt iedereen meteen om de hoek kijken en hopen dat het slecht wordt.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik serieus was he.Alleen al het feit dat ze half Hollywood opgetrommeld hebben zegt al genoeg dat ze het van de namen moeten hebben, en niet van de rest.
sullekequote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat lach jij nou? Valentijn, dat is met bloemen en zo.
Tsja, nou ja, ik weet ook niet hoe erg een bioscoop onder het juk zit van de overkoepelende brancheorganisatie en in hoeverre ze die keus kunnen maken.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom. Dat heb ik ook in mijn mailtje gezet.
Ik heb erin gezet dat het een groot aantal mensen uit regio Rotterdam zal aantrekken te komen en dat ze dan dikke winst hebben. En ik heb ze gesmeekt het te laten draaien.
Neuh, want Sin City werd wel goed bevonden. Daarbij schijnt het een aftreksel te zijn Love Actually (net als dat onze Alles is Liefde is). Ik wil de film ooit wel eens zien overigens, maar ik zou er never nooit voor naar de bios gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zo gauw er een film komt met zoveel bekende namen komt iedereen meteen om de hoek kijken en hopen dat het slecht wordt.
Ik heb die film niet gezien maar als het allemaal onbekende acteurs waren zouden de 'kenners' het waarschijnlijk weer meer waarderen.
Zo denk ik dat als de hoofdpersonen van 500 Days of Summer bekender waren, die film ook minder populair was bij de 'liefhebbers'.
Denk het niet. Denk dat de kritiek vooral slaat op de originaliteit, of het gebrek eraan.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zo gauw er een film komt met zoveel bekende namen komt iedereen meteen om de hoek kijken en hopen dat het slecht wordt.
Ik heb die film niet gezien maar als het allemaal onbekende acteurs waren zouden de 'kenners' het waarschijnlijk weer meer waarderen.
Zo denk ik dat als de hoofdpersonen van 500 Days of Summer bekender waren, die film ook minder populair was bij de 'liefhebbers'.
I don't give a fuck. Desnoods stuur ik een poederbrief/kettingbrief/dreigbrief/alles-in-een-brief naar de NVB, dat ze mijn film godverdomme gewoon moeten laten draaien. En dan net als toen met die lame-ass docu van Michael Jackson minstens een week.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja, nou ja, ik weet ook niet hoe erg een bioscoop onder het juk zit van de overkoepelende brancheorganisatie en in hoeverre ze die keus kunnen maken.
okee dan.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I don't give a fuck. Desnoods stuur ik een poederbrief/kettingbrief/dreigbrief/alles-in-een-brief naar de NVB, dat ze mijn film godverdomme gewoon moeten laten draaien. En dan net als toen met die lame-ass docu van Michael Jackson minstens een week.
Als ze dat doen, voer ik autocunnilingus uit.
En als het nu een vrouw of een homo is?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik pijp de NVB-baas er nog voor.
Jij.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik pijp de NVB-baas er nog voor.
Dan verzin ik wel wat.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En als het nu een vrouw of een homo is?
Je zou willen dat je je schwanz in mijn mond mocht hangen.quote:
Pas maar op, dadelijk ziet ie het als uitnodiging.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou willen dat je je schwanz in mijn mond mocht hangen.
Mag ik m'n schwanz in je mond hangenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ik m'n schwanz in je mond hangen?
Mij?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
Soms zou ik ook willen dat ik een lekker wijf was. Dan zou je zoveel voor elkaar krijgen he.
Heb je die met valentijn gekregen?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ik m'n schwanz in je mond hangen?
Nee, WD.quote:
wait... wat bedoel je eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een beetje vent had de stelling omgedraaid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Zo dan, Wodan?quote:
Nee.quote:
Er zit nog wat wild haar op de binnenkant van haar bovenbeen.quote:
Nee. Sterker nog, ik heb er met Valentijn ruzie over gekregenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je die met valentijn gekregen?
Over zijn schwanz? Of andermans schwanz?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, ik heb er met Valentijn ruzie over gekregen!!
Welnee, Dirkh heeft gewoon last van z'n prostaatquote:Op maandag 15 februari 2010 20:32 schreef Bragi het volgende:
Paul VS Dirkh # 2
remlof is op een rel-tour.
Krijg herpes, wd.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
Hey Remlof, volgens BobbyB ben je op reltour, is that right?
Je UI lijkt erg op die van Bobby, beter neem je gewoon wat anders.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Krijg herpes, wd.Mij een beetje Bobby noemen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je UI lijkt erg op die van Bobby, beter neem je gewoon wat anders.
Mag ik daar posten dat je dit zegt?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, Dirkh heeft gewoon last van z'n prostaat
Al je plaatjes lijken op die van BobbyB.quote:
Weet je dat heel zeker? Hij kan namelijk beter zeiken dan de gemiddelde vrouw in de overgangquote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, Dirkh heeft gewoon last van z'n prostaat
De zijnequote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Over zijn schwanz? Of andermans schwanz?
Hoi opa.quote:
Daar ga je toch geen ruzie over maken?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De zijne! Nouja niet daadwerkelijk over het lichaamsdeel zelf
maar over wat ik ermee wilde doen (neuken) en wat hij er mee wilde doen (slapen).
Niet vragen. Gewoon doen. Olie. Vuur.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik daar posten dat je dit zegt?
Hoi mama van bp.quote:
Jong vuillak, die is toch geen maagd meer?quote:
Ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik daar posten dat je dit zegt?
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
Mja, dan typt Remmie wat, en dat is iets wat ie beter niet kan doen. Als hij zich op twee dingen moet concentreren, zoals typen en ademen, dan ademt ie niet zo goed meer, en krijgen zijn hersenen (lees twee loshangende doperwten) geen zuurstof meer en krijg je dit soort meuk.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zei wel Sanne, maar dat is haar vergeven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:34 schreef Bragi het volgende:
Wat voor mongool ben je als je terugmailt naar iemand, wiens naam onderaan het mailtje staat, en je dan toch nog de naam verkeerd weet te schrijven?
Jawelquote:Op maandag 15 februari 2010 20:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen ruzie over maken?
Ja, maar Sanne is een veel gemaakte fout bij het Zweedse Sanna. En ik vergeef het haar, want alle idioten in Nederland die Alice in Wonderland wilde zien krijgen hem niet te zien tenzij ze naar Spijkenisse komen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Voor wolvendagen: ik ben het, Bragi.
AAAAAAAA SPOILER DIE SHIT MAYNquote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Fotoboek van Kinkycouple
veel plezier
Dat had ik allang gezien lamlul. Vet boeiend.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Fotoboek van Kinkycouple
veel plezier
Zeg kaktrutje wat kan mij dat schele?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat had ik allang gezien lamlul. Vet boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |