Weet je dat heel zeker? Hij kan namelijk beter zeiken dan de gemiddelde vrouw in de overgangquote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, Dirkh heeft gewoon last van z'n prostaat
De zijnequote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Over zijn schwanz? Of andermans schwanz?
Hoi opa.quote:
Daar ga je toch geen ruzie over maken?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De zijne! Nouja niet daadwerkelijk over het lichaamsdeel zelf
maar over wat ik ermee wilde doen (neuken) en wat hij er mee wilde doen (slapen).
Niet vragen. Gewoon doen. Olie. Vuur.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik daar posten dat je dit zegt?
Hoi mama van bp.quote:
Jong vuillak, die is toch geen maagd meer?quote:
Ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik daar posten dat je dit zegt?
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
Mja, dan typt Remmie wat, en dat is iets wat ie beter niet kan doen. Als hij zich op twee dingen moet concentreren, zoals typen en ademen, dan ademt ie niet zo goed meer, en krijgen zijn hersenen (lees twee loshangende doperwten) geen zuurstof meer en krijg je dit soort meuk.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zei wel Sanne, maar dat is haar vergeven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:34 schreef Bragi het volgende:
Wat voor mongool ben je als je terugmailt naar iemand, wiens naam onderaan het mailtje staat, en je dan toch nog de naam verkeerd weet te schrijven?
Jawelquote:Op maandag 15 februari 2010 20:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen ruzie over maken?
Ja, maar Sanne is een veel gemaakte fout bij het Zweedse Sanna. En ik vergeef het haar, want alle idioten in Nederland die Alice in Wonderland wilde zien krijgen hem niet te zien tenzij ze naar Spijkenisse komen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Voor wolvendagen: ik ben het, Bragi.
AAAAAAAA SPOILER DIE SHIT MAYNquote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Fotoboek van Kinkycouple
veel plezier
Dat had ik allang gezien lamlul. Vet boeiend.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Fotoboek van Kinkycouple
veel plezier
Zeg kaktrutje wat kan mij dat schele?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat had ik allang gezien lamlul. Vet boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |