Ja duhquote:
pssstquote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die denken dat Alice in Wonderland van Tim Burton al op dvd in de videotheek ligt en mij niet willen geloven dat 'ie tien maart pas in de bioscoop komt.![]()
Tevens: Pathé is een kankerbioscoop omdat ze hem niet meer bij verwacht hebben staan.
Kankermongolen, bij mij draaien ze hem lekker wel in de bioscoop. Ik had hem alleen in pathe willen zien.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
pssst
Alice in Wonderland niet in bioscoop
Volgens de laatste berichten komt ie helemaal niet in de bioscoop. lama.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die denken dat Alice in Wonderland van Tim Burton al op dvd in de videotheek ligt en mij niet willen geloven dat 'ie tien maart pas in de bioscoop komt.![]()
Tevens: Pathé is een kankerbioscoop omdat ze hem niet meer bij verwacht hebben staan.
In Cinemec draait ie ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankermongolen, bij mij draaien ze hem lekker wel in de bioscoop. Ik had hem alleen in pathe willen zien.
Mag ik mee?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
http://arcaplex.nl/verwacht.asp
HAHA in 3D ja, ik ga Alice in Wonderland gewoon in de bioscoop zien. Al jullie moeders. Kankerbioscoop bond. Zo blij dat mijn bioscoopje zich er niet aanhoudt.
Wacht maar af. Als het zo blijft, haakt Arcaplex ook af, denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
http://arcaplex.nl/verwacht.asp
HAHA in 3D ja, ik ga Alice in Wonderland gewoon in de bioscoop zien. Al jullie moeders. Kankerbioscoop bond. Zo blij dat mijn bioscoopje zich er niet aanhoudt.
Meisjes die 'kankermongolen' zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankermongolen, bij mij draaien ze hem lekker wel in de bioscoop. Ik had hem alleen in pathe willen zien.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Meisjes die 'kankermongolen' zeggen.
Ik reserveer alle kaartjes van mijn bioscoop. Ik verkoop ze voor een leuk prijsje.quote:
Nee, ik ga ze mailen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wacht maar af. Als het zo blijft, haakt Arcaplex ook af, denk ik.
Mensen die op msn zijn in de bioscoopquote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik reserveer alle kaartjes van mijn bioscoop. Ik verkoop ze voor een leuk prijsje.Dikke winst.
Laat dan maar zitten.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik reserveer alle kaartjes van mijn bioscoop. Ik verkoop ze voor een leuk prijsje.Dikke winst.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten.
Dan ga ik wel naar Valentine's Day.
quote:Less funny or romantic than your average colonoscopy, this cringe-inducing bore provides dubious employment for four Oscar winners, two nominees and a raft of TV performers such as George Lopez, all of whom have been seen to better advantage elsewhere
quote:Those unexpected moments just aren't enough to compensate for the fact that this feels less like a movie and more like a strategically programmed effort to turn as many demographic groups as possible into mooshy, gooshy, candy-heart-munching morons.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten.
Dan ga ik wel naar Valentine's Day.
quote:
Daarom. Dat heb ik ook in mijn mailtje gezet.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
Het zou als bioscoop ook best wel raar zijn om mee te gaan met deze beslissing van Disney.
Maar aan de andere kant: als 98% nu afhaakt, is het misschien voor die 2% wel handig, omdat ze dan de potentiële bezoekers van die afgehaakte 98% kunnen aantrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |