abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78028327
quote:
Je dacht toch niet dat ik serieus was he. Alleen al het feit dat ze half Hollywood opgetrommeld hebben zegt al genoeg dat ze het van de namen moeten hebben, en niet van de rest.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_78028379
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:44 schreef gers het volgende:

[..]

^2
Wat lach jij nou? Valentijn, dat is met bloemen en zo.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_78028404
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:46 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Je dacht toch niet dat ik serieus was he. Alleen al het feit dat ze half Hollywood opgetrommeld hebben zegt al genoeg dat ze het van de namen moeten hebben, en niet van de rest.
Aan de andere kant, zo gauw er een film komt met zoveel bekende namen komt iedereen meteen om de hoek kijken en hopen dat het slecht wordt.
Ik heb die film niet gezien maar als het allemaal onbekende acteurs waren zouden de 'kenners' het waarschijnlijk weer meer waarderen.
Zo denk ik dat als de hoofdpersonen van 500 Days of Summer bekender waren, die film ook minder populair was bij de 'liefhebbers'.
-
pi_78028406
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_78028426
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wat lach jij nou? Valentijn, dat is met bloemen en zo.
sulleke
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 15 februari 2010 @ 19:51:38 #131
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78028527
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:46 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Daarom. Dat heb ik ook in mijn mailtje gezet.

Ik heb erin gezet dat het een groot aantal mensen uit regio Rotterdam zal aantrekken te komen en dat ze dan dikke winst hebben. En ik heb ze gesmeekt het te laten draaien.
Tsja, nou ja, ik weet ook niet hoe erg een bioscoop onder het juk zit van de overkoepelende brancheorganisatie en in hoeverre ze die keus kunnen maken.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78028645
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Aan de andere kant, zo gauw er een film komt met zoveel bekende namen komt iedereen meteen om de hoek kijken en hopen dat het slecht wordt.
Ik heb die film niet gezien maar als het allemaal onbekende acteurs waren zouden de 'kenners' het waarschijnlijk weer meer waarderen.
Zo denk ik dat als de hoofdpersonen van 500 Days of Summer bekender waren, die film ook minder populair was bij de 'liefhebbers'.
Neuh, want Sin City werd wel goed bevonden. Daarbij schijnt het een aftreksel te zijn Love Actually (net als dat onze Alles is Liefde is). Ik wil de film ooit wel eens zien overigens, maar ik zou er never nooit voor naar de bios gaan.
  maandag 15 februari 2010 @ 19:55:08 #133
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78028674
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Denk het niet. Denk dat de kritiek vooral slaat op de originaliteit, of het gebrek eraan.

(500) Days of Summer was gewoon 'even wat anders' in romcomland. (En natuurlijk helpt de relatieve onbekendheid van de acteurs daarbij: je wil in Nederlandse films toch ook niet telkens Jack Wouters of Tygo Gernandt zien?)

Maar zo'n Love Actually-achtig verhaaltje hebben we al vaker gezien.

Ook genoeg voorbeelden van films met een ensemble cast die wél aanslaan. Ocean's Eleven bijvoorbeeld.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78028763
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:51 schreef Bragi het volgende:

[..]

Tsja, nou ja, ik weet ook niet hoe erg een bioscoop onder het juk zit van de overkoepelende brancheorganisatie en in hoeverre ze die keus kunnen maken.
I don't give a fuck. Desnoods stuur ik een poederbrief/kettingbrief/dreigbrief/alles-in-een-brief naar de NVB, dat ze mijn film godverdomme gewoon moeten laten draaien. En dan net als toen met die lame-ass docu van Michael Jackson minstens een week.

Als ze dat doen, voer ik autocunnilingus uit.
pi_78028781
Die dude van X-factor net bij DWDD
-
pi_78028831
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

I don't give a fuck. Desnoods stuur ik een poederbrief/kettingbrief/dreigbrief/alles-in-een-brief naar de NVB, dat ze mijn film godverdomme gewoon moeten laten draaien. En dan net als toen met die lame-ass docu van Michael Jackson minstens een week.

Als ze dat doen, voer ik autocunnilingus uit.
okee dan.
pi_78028910

_!
pi_78028963
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

okee dan.
Ik pijp de NVB-baas er nog voor.
pi_78029019
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

En als het nu een vrouw of een homo is?
  maandag 15 februari 2010 @ 20:03:52 #140
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_78029057
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Jij.
0 topics op naam. 14.gif
pi_78029118
Today is gonna be the day that they're gonna throw me back to you. By now, you should've somehow realized what you gotta do. I don't believe that anybody feels the way I do about you now. Backbeat, the word is on the street that the fire in your heart is out. I'm sure you've heard it all before, but you never really had a doubt. I don't believe that anybody feels the way I do about you now. And all the roads we have to walk are winding, and all the lights that lead us there are blinding. There are many things that I would like to say to you, but I don't know how. Because maybe you're gonna be the one that saves me and after all, you're my wonderwall.
pi_78029129
Soms zou ik ook willen dat ik een lekker wijf was. Dan zou je zoveel voor elkaar krijgen he.
pi_78029141
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:

[..]

En als het nu een vrouw of een homo is?
Dan verzin ik wel wat.
pi_78029214
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:03 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Jij.
Je zou willen dat je je schwanz in mijn mond mocht hangen.
pi_78029350
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Pas maar op, dadelijk ziet ie het als uitnodiging.
pi_78029406
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Mag ik m'n schwanz in je mond hangen ?
pi_78029437
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Jij wel.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:12:46 #148
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_78029470
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
Soms zou ik ook willen dat ik een lekker wijf was. Dan zou je zoveel voor elkaar krijgen he.
Mij?
0 topics op naam. 14.gif
pi_78029593
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Heb je die met valentijn gekregen?
pi_78029609
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Mij?
Nee, WD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')