Je dacht toch niet dat ik serieus was he.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:43 schreef Bragi het volgende:
http://www.nypost.com/p/e(...)rbrCQc9060ZkZHQnfdAK
[..]
http://www.washingtonpost(...)7/critic-review.html
[..]
Wat lach jij nou? Valentijn, dat is met bloemen en zo.quote:
Aan de andere kant, zo gauw er een film komt met zoveel bekende namen komt iedereen meteen om de hoek kijken en hopen dat het slecht wordt.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik serieus was he.Alleen al het feit dat ze half Hollywood opgetrommeld hebben zegt al genoeg dat ze het van de namen moeten hebben, en niet van de rest.
sullekequote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat lach jij nou? Valentijn, dat is met bloemen en zo.
Tsja, nou ja, ik weet ook niet hoe erg een bioscoop onder het juk zit van de overkoepelende brancheorganisatie en in hoeverre ze die keus kunnen maken.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom. Dat heb ik ook in mijn mailtje gezet.
Ik heb erin gezet dat het een groot aantal mensen uit regio Rotterdam zal aantrekken te komen en dat ze dan dikke winst hebben. En ik heb ze gesmeekt het te laten draaien.
Neuh, want Sin City werd wel goed bevonden. Daarbij schijnt het een aftreksel te zijn Love Actually (net als dat onze Alles is Liefde is). Ik wil de film ooit wel eens zien overigens, maar ik zou er never nooit voor naar de bios gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zo gauw er een film komt met zoveel bekende namen komt iedereen meteen om de hoek kijken en hopen dat het slecht wordt.
Ik heb die film niet gezien maar als het allemaal onbekende acteurs waren zouden de 'kenners' het waarschijnlijk weer meer waarderen.
Zo denk ik dat als de hoofdpersonen van 500 Days of Summer bekender waren, die film ook minder populair was bij de 'liefhebbers'.
Denk het niet. Denk dat de kritiek vooral slaat op de originaliteit, of het gebrek eraan.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zo gauw er een film komt met zoveel bekende namen komt iedereen meteen om de hoek kijken en hopen dat het slecht wordt.
Ik heb die film niet gezien maar als het allemaal onbekende acteurs waren zouden de 'kenners' het waarschijnlijk weer meer waarderen.
Zo denk ik dat als de hoofdpersonen van 500 Days of Summer bekender waren, die film ook minder populair was bij de 'liefhebbers'.
I don't give a fuck. Desnoods stuur ik een poederbrief/kettingbrief/dreigbrief/alles-in-een-brief naar de NVB, dat ze mijn film godverdomme gewoon moeten laten draaien. En dan net als toen met die lame-ass docu van Michael Jackson minstens een week.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja, nou ja, ik weet ook niet hoe erg een bioscoop onder het juk zit van de overkoepelende brancheorganisatie en in hoeverre ze die keus kunnen maken.
okee dan.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I don't give a fuck. Desnoods stuur ik een poederbrief/kettingbrief/dreigbrief/alles-in-een-brief naar de NVB, dat ze mijn film godverdomme gewoon moeten laten draaien. En dan net als toen met die lame-ass docu van Michael Jackson minstens een week.
Als ze dat doen, voer ik autocunnilingus uit.
En als het nu een vrouw of een homo is?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik pijp de NVB-baas er nog voor.
Jij.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik pijp de NVB-baas er nog voor.
Dan verzin ik wel wat.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En als het nu een vrouw of een homo is?
Je zou willen dat je je schwanz in mijn mond mocht hangen.quote:
Pas maar op, dadelijk ziet ie het als uitnodiging.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou willen dat je je schwanz in mijn mond mocht hangen.
Mag ik m'n schwanz in je mond hangenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou willen dat je je schwanz in mijn mond mocht hangen.
Jij wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ik m'n schwanz in je mond hangen?
Mij?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
Soms zou ik ook willen dat ik een lekker wijf was. Dan zou je zoveel voor elkaar krijgen he.
Heb je die met valentijn gekregen?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ik m'n schwanz in je mond hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |