Tuurlijk, iedereen heeft zo even geld over om gewoon een compleet nieuwe keuken te halen!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:20 schreef JK het volgende:
Een koelkast kan ook irritant zijn... heb er eentje gekocht 5 jaar terug die je echt vaak hoort. In de winkel kan je dat niet echt testen. Volgende keer toch echt een via test bewezen stille koelkast kopen of gewoon een nieuwe keuken met ingebouwde koelkast. Ik sliep naast de keuken in mn oude huis, maar als ik goed luisterde kon ik de koelkast horen werken door een dun gasbetonwandje heen. Nu geen last meer van, slaap nu ver van de koelkast vandaan.
Maar op een gegeven moment hoor je bepaalde geluiden niet meer.. net als bijv. een tikkende klok. Maar af en toe stoor ik me nog wel aan die koelkast, maar hij doet het verder nog prima dus ik koop nu geen nieuwe.
Wat een rare opmerkingquote:Op maandag 15 februari 2010 12:23 schreef ossenstront het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen heeft zo even geld over om gewoon een compleet nieuwe keuken te halen!
Zo Wasmachinemann al ruim 70+ en nog op FOKquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:55 schreef Wasmachinemann het volgende:
Uit mijn ervaring dan, Heb zelf 2 van die 700's gehad [1x w752 en dei w715] Gingen beiden 35 jaar mee.
Dat kan ik bevestigenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:47 schreef tjoptjop het volgende:
Qua koelkasten behoren Liebherr's zo'n beetje tot de stilste die er zijn.
Dat ligt mogelijk meer aan de ondergrond dan aan de machine.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:55 schreef pepetje het volgende:
@TS wat heb je inmiddels staan?
Zoek namelijk ook een stille wasmachine, wel een die betaalbaar is. Had al van die trillingsdempers gehaald voor onder de poten maar dat helpt echt helemaal niks.
Kan je niet de bijkeuken iets isoleren om hier minder last van te hebben? Weet niet hoe je huis verder in elkaar zit..quote:Op maandag 15 februari 2010 10:38 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Al deze spullen komen in de bijkeuken te staan op de beganegrond, dus als er geluid is zal je dit gelijk kunnen horen denk ik.
Heb als ondergrond laminaat. Ik ga dat laminaat vervangen voor nieuw laminaat en zoek daarom een stille wasmachine zodat het nieuwe laminaat niet beschadigd/los trilt van het centrifugeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ligt mogelijk meer aan de ondergrond dan aan de machine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |