Wie de fuck is dat nou? En waarom is dat zo speciaal?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:29 schreef SilverladyFan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij bent toch in de positie om dat soort mongolen richting FA's te duwen?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:40 schreef Re het volgende:
leuk zo'n troll ertussendoor, ik bedoel, hoe grappig
Ik zie het niet!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet pijn gedaan hebben.
Bij de verkleinde versie zie je het beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Bij de verkleinde versie zie je het beterOwjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht al, wat is er mis met die mooie meid!Er was eens....
3 Roels voor je Topic.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:29 schreef SilverladyFan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo'n taille is fysiek onmogelijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat is er in die 2de geshopped? Ja haar buik blijkbaar, maar waar zie je dat?
Ik zou nieteens de moeite nemen dit de shoppen, een fototje met zwarte gladde ondergrond ga je toch nieteens proberen te shoppen?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen die voor hun vak PS gebruiken, zijn die standaard blind?
idd de handen kloppen voor geen meter als het spiegelbeeld moet zijnquote:
\quote:Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Re het volgende:
[..]
idd de handen kloppen voor geen meter als het spiegelbeeld moet zijn
Maar het is ook geen spiegelbeeld, zitten wel meer stukken anders, spreekwoordelijke spiegel, dus geen ps fail.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Re het volgende:
[..]
idd de handen kloppen voor geen meter als het spiegelbeeld moet zijn
Er mist een bepaalde dame in de reflectie.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:41 schreef Re het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het niet? Of is de grap dat er opeens een aziaatje tussenloopt?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Die is wel heel erg
Dat zie je toch als vormgever
Hoofden zijn erop geshopt, en ook die aziaat ja. ( let op verschil van de textuur )quote:Op maandag 15 februari 2010 18:21 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik zie het niet? Of is de grap dat er opeens een aziaatje tussenloopt?
De beschrijving eronderquote:Op maandag 15 februari 2010 08:48 schreef kikoooooo het volgende:
Deze meid snapt er ook niets van:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://itsmichabitch.hyves.nl/album/47872102/micha/VbmnfiEW/
Soms zie ik het echt niet, zoals deze?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
heb je die nek al eens bekekenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Soms zie ik het echt niet, zoals deze?
haar schouder lijkt raar te zitten maar dat is denk ik meer de lichtinval.
Dus misschien handig als mensen er bij zetten wat er verkeerd geshopt is.
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:49 schreef Hetiszover het volgende:
Geen photoshop, maar wel grappig
[ afbeelding ]
Ooh wacht nu zie ik het pas.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:14 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Oké...Jij wilt zeggen dat jij ook zulke scheve misvormde tegeltjes hebt in je badkamer? Pitty.
Goed uitgeknipt jeweezelfuf!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:24 schreef GimmeGore het volgende:
Wat is er mis met die chinees bovenaan?
Ik zie het niet...
Zie jij haar navelquote:
Waarsch een amateur met geen photoshop die andere armen of op pixel per pixel wijze haar armen dunner heeft gemaakt. Best zonde, volgensmij was ze knap genoeg zonder de bewerking.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:24 schreef GimmeGore het volgende:
Wat is er mis met die chinees bovenaan?
Ik zie het niet...
Ik zie het nog steeds niet???quote:Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
kijk even naar de verhouding van de nek en het ontbreken van een schouderquote:
Zij heeft een uitstulping die de Hulk nog niet eens krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:12 schreef Gwywen het volgende:
Volgens mij is het vrij normaal als je zo ligt dat je ene schouder veel hoger zit dan de andere?
En jij vindt ook die nek normaal?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:12 schreef Gwywen het volgende:
Volgens mij is het vrij normaal als je zo ligt dat je ene schouder veel hoger zit dan de andere?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:12 schreef Gwywen het volgende:
Voor jou ook:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:34 schreef CRoNiXX het volgende:
[..]
wat is daar in godsnaam mis mee??
De inches op het meetlint om haar buik zijn een stuk kleiner dan die achter haar rugquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:34 schreef CRoNiXX het volgende:
[..]
wat is daar in godsnaam mis mee??
Wasn't mequote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Ooh wacht nu zie ik het pas.Maar jezus man wat een kut nerd ben je wel niet als je selectief dat soort foto's gaat opzoeken.
er zijn toch gewoon van die meetlinten die twee verschillende maten er op hebben staan? inches en cm's bijvoorbeeld... Dus ik weet niet of dit per definitie fotosoepfout is...quote:
je hebt wel eens een meetlint in je handen gehad...??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De inches op het meetlint om haar buik zijn een stuk kleiner dan die achter haar rug
idd, my point exactly..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zijn toch gewoon van die meetlinten die twee verschillende maten er op hebben staan? inches en cm's bijvoorbeeld... Dus ik weet niet of dit per definitie fotosoepfout is...
hey ik zeg alleen wat ik waarneem aan de onderkant van de foto.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef CRoNiXX het volgende:
[..]
je hebt wel eens een meetlint in je handen gehad...??
waarvan de achterkant van het lint centimeters heeft en de voorkant inches (of andersom...)
Ze mist een vinger.quote:
Tel de vingers ...quote:
Blijft een lekker ding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |