Ben ik nou zo blind? Ik zie het echt niet bij dezequote:Op maandag 15 februari 2010 14:03 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik alle pagina's ga doorlezen?![]()
Is deze trouwens al gepost:
[ afbeelding ]
join the clubquote:Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ben ik nou zo blind? Ik zie het echt niet bij deze
Wie de fuck is dat nou? En waarom is dat zo speciaal?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:29 schreef SilverladyFan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij bent toch in de positie om dat soort mongolen richting FA's te duwen?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:40 schreef Re het volgende:
leuk zo'n troll ertussendoor, ik bedoel, hoe grappig
Ik zie het niet!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet pijn gedaan hebben.
Bij de verkleinde versie zie je het beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Bij de verkleinde versie zie je het beterOwjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht al, wat is er mis met die mooie meid!Er was eens....
3 Roels voor je Topic.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:29 schreef SilverladyFan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo'n taille is fysiek onmogelijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat is er in die 2de geshopped? Ja haar buik blijkbaar, maar waar zie je dat?
Ik zou nieteens de moeite nemen dit de shoppen, een fototje met zwarte gladde ondergrond ga je toch nieteens proberen te shoppen?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen die voor hun vak PS gebruiken, zijn die standaard blind?
idd de handen kloppen voor geen meter als het spiegelbeeld moet zijnquote:
\quote:Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Re het volgende:
[..]
idd de handen kloppen voor geen meter als het spiegelbeeld moet zijn
Maar het is ook geen spiegelbeeld, zitten wel meer stukken anders, spreekwoordelijke spiegel, dus geen ps fail.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Re het volgende:
[..]
idd de handen kloppen voor geen meter als het spiegelbeeld moet zijn
Er mist een bepaalde dame in de reflectie.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:41 schreef Re het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het niet? Of is de grap dat er opeens een aziaatje tussenloopt?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Die is wel heel erg
Dat zie je toch als vormgever
Hoofden zijn erop geshopt, en ook die aziaat ja. ( let op verschil van de textuur )quote:Op maandag 15 februari 2010 18:21 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik zie het niet? Of is de grap dat er opeens een aziaatje tussenloopt?
De beschrijving eronderquote:Op maandag 15 februari 2010 08:48 schreef kikoooooo het volgende:
Deze meid snapt er ook niets van:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://itsmichabitch.hyves.nl/album/47872102/micha/VbmnfiEW/
Soms zie ik het echt niet, zoals deze?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet pijn gedaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |