In 1 van de overige 6 topicsquote:
Tis dat voor stage dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben op mijn stage bleehh
Heb ik net alles zitten doorzoeken.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
[SBS6] wegmisbruikers & DAS je goed recht 14 feb #6
Er staat toch een link in de brief?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:57 schreef Maraca het volgende:
Hopelijk denkt hij niet dat wij van stichting Fok zijn
http://www.stichtingfok.nl/modules/news/
Ja ok, maar tochquote:Op maandag 15 februari 2010 16:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er staat toch een link in de brief?
Misschien gaat hij het underkoffer helemaal uitzoeken en infiltreren in FOK totdat hij admin is en het forum overnemen!quote:
Graag zelfsquote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Misschien gaat hij het underkoffer helemaal uitzoeken en infiltreren in FOK totdat hij admin is en het forum overnemen!
Activiteitenbegeleiding van kinderen, activiteiten/clubs opzetten en uitvoeren enzo..quote:
Komt omdat het zo'n bazenreeks isquote:Op maandag 15 februari 2010 19:24 schreef 9611Niels het volgende:
Adelante is er vandaag niet, en de andere mods durven hem niet te slotten
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Activiteitenbegeleiding van kinderen, activiteiten/clubs opzetten en uitvoeren enzo..
Serieus? Had ik niet verwacht eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Activiteitenbegeleiding van kinderen, activiteiten/clubs opzetten en uitvoeren enzo..
Hij is wel Sinterklaas hequote:Op maandag 15 februari 2010 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Had ik niet verwacht eigenlijk
quote:
Niet iedereen op FoK! doet ICTquote:Op maandag 15 februari 2010 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Had ik niet verwacht eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |