als er geen camera bij was geweest, was die gast waarschijnlijk "per ongeluk" gestruikeld....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou hem gewoon hard op zijn muil slaan met zijn praatjes
Moet je je auto niet uitlenen aan vage gasten.quote:
Volgens mij moest Katrina er nog bijquote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is de paint nog niet af??
Wat moesten ze dan doenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef Shoombak het volgende:
Mooi stukje falen van de Nederlandse politie
En we zullen nooit weten hoe het afloopt.quote:
Kan morgen pas painten, maar als het toch pas donderdag op de bus gaat? Zeg maar aan wie ik het kan sturen of waar ik het kan neerzetten.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij moest Karina er nog bij
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Zeg, als Alberto zelf in A'dam woont, en de brief gaat naar Zwolle, is het dan wel zo slim hem een dag van tevoren te sturen? Of werkt Alberto ook in het weekend in Zwolle?
Ik zou hem een paar dagen van tevoren sturen, dinsdag of woensdagquote:Op zondag 14 februari 2010 21:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Zeg, als Alberto zelf in A'dam woont, en de brief gaat naar Zwolle, is het dan wel zo slim hem een dag van tevoren te sturen? Of werkt Alberto ook in het weekend in Zwolle?
Daarom stuurt ie hem ook donderdag, zodat ie vrijdag aan komt. Heb je een paginaatje gemist?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |