Ik dacht er wel aan, maar ik gun jou geen naamtopic.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Bootje84 het volgende:
Ik had liever een TT gehad als "Bootje's zus te koop"...
Het is ook voor mijn zusquote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht er wel aan, maar ik gun jou geen naamtopic.
Laura Jansenquote:
Hertog Jnaquote:Op zondag 14 februari 2010 21:00 schreef Houniet het volgende:
Beter gaat Houniet een Hertog Jan regelen.
I belive you!quote:
Wattuh?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef jna het volgende:
[..]
Het enige waar ik in geloof is evolutie
Ah zo ver afgezakt.. bedankt though!quote:Op zondag 14 februari 2010 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[SOG SC] #6 - alles behalve studeren!
Mag WOG ook?quote:
Neequote:
Dan ga ik maar weer eens wat doen... Ik heb ook weer mijn nieuwsberichten gelezenquote:
Haiquote:
Heb je L.no weer lastig gevallen?quote:
Jaquote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je L.no weer lastig gevallen?
Linkje?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:47 schreef Houniet het volgende:
Wat een goal van Zlatan weer.
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:57 schreef Bravebart het volgende:
Zo, eerste versie van mn verslag terugEr staat een paar strepen, dus er kan wat verbeterd gaan worden
Kan ze nog lopen..?quote:
Haha, ja hoorquote:
Graagquote:
Michelquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:06 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, ik mag mn hele verslag gaan omgooien
Hij vond mn verhaal te warrig, omdat hij bij het lezen van de resultaten steeds terug moest bladeren naar de materials&methods. Maarja, zo zit een verslag nou eenmaal in elkaarquote:
Ik zou lekker wat van die lichtgevende bitches in zn koffie doenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij vond mn verhaal te warrig, omdat hij bij het lezen van de resultaten steeds terug moest bladeren naar de materials&methods. Maarja, zo zit een verslag nou eenmaal in elkaarNu wilt hij dat ik het ga combineren
Consider it done!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou lekker wat van die lichtgevende bitches in zn koffie doen
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij vond mn verhaal te warrig, omdat hij bij het lezen van de resultaten steeds terug moest bladeren naar de materials&methods. Maarja, zo zit een verslag nou eenmaal in elkaarNu wilt hij dat ik het ga combineren
Commandos Iquote:
quote:
Lijkt me vrij makkelijk te kopen via internetquote:
Wat waren sommige games vroeger toch tofquote:
Damnnnnnnnquote:
quote:
quote:Power Ranger boos op Van Damme
AMSTERDAM - Acteur Jean-Claude van Damme is uitgedaagd voor een gevecht door de voormalige Power Ranger Jason David Frank. De acteur die de Power Ranger met het groene pakje speelde, is boos op Van Damme.
De groene Ranger, die later ook de rol de van witte Power Ranger voor zijn rekening nam, is tegenwoordig MMA-vechter.
Volgens de Amerikaanse site TMZ was Frank vroeger groot fan van de 'Muscles from Brussels'. Maar nadat Van Damme niet op kwam dagen op de première van de film Mighty Morphin Power Rangers; The Movie in 1995, zou Frank kwaad zijn op de gespierde acteur.
De voormalige Power Ranger zegt de 49-jarige Van Damme altijd en overal aan te kunnen. "En als Van Damme te bang is om de kooi in te gaan, wil ik de strijd zelfs in een gewone kickbokswedstrijd aangaan."
MMA-vechter
De 36-jarige freefighter tekende vorig jaar een contract om als MMA-vechter aan de bak te gaan. Bij MMA zijn gemengde gevechtskunsten toegestaan.
Jean Claude van Damme heeft nog niet gereageerd op de uitdaging. De van oorsprong Belgische acteur heeft wel onlangs aangegeven zijn professionele vechtersdebuut te willen maken.
Beterschapquote:Op maandag 15 februari 2010 14:27 schreef Bravebart het volgende:
Blegh niet lekker, op naar huis maar
Ook vetquote:Op maandag 15 februari 2010 14:39 schreef Houniet het volgende:
Mooi Half Life II installeren, lekker ordinair knallen, verveel me anders de hele week.
Koop CoD MW2 dan.. ! das pas vet!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:39 schreef Houniet het volgende:
Mooi Half Life II installeren, lekker ordinair knallen, verveel me anders de hele week.
quote:
Moet je wel iets hebben waarop je dat kan draaienquote:Op maandag 15 februari 2010 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Koop CoD MW2 dan.. ! das pas vet!
Zit wat in..quote:Op maandag 15 februari 2010 15:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet je wel iets hebben waarop je dat kan draaien
vanwege de inbraak? Zeg dat je wel wat... sexual healing kan gebruiken.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
Zo. Gips gehapt.
Werd net gebeld door slachtofferhulp.. Hmm.
Echte muziekquote:
Goeie. Moet ik onthouden. Ze belt me om 16.15 uur terugquote:Op maandag 15 februari 2010 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
vanwege de inbraak? Zeg dat je wel wat... sexual healing kan gebruiken.
Nee hoor, niet meer nodigquote:Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit wat in..
Wil jij eigenlijk die dvdbrander en speler nog..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |