Precies, ik krijg 200%quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Synthesist het volgende:
Winkeliers hebben hier denk ik niet zoveel problemen mee.
Dit is helemaal geen gek VVD idee, maar puur waar deze partij altijd al voor heeft gestaan: geld verdienen
En als dat zelfde personeel vervolgens op maandag (of een andere dag vrij heeft) wat is jouw bezwaar dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Is die partij echt gek geworden??
Lees artikel dit eens :
http://www.ad.nl/ad/nl/20(...)ok-zondagsrust.dhtml
Ach, voor het personeel dat als gevolg van dit dwaze idee dan op zondag wel moeten opdraven is dat even geen werken (in alles rust dan)
![]()
VVD:!
Dat wel. Maar ja, ik vind dat ze het dan niet moeten afdoen als zondagsrust.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:46 schreef draaijer het volgende:
Het geeft wel weer andere mensen de mogelijkheid om te kunnen werken. Toch?
nu nog wel, als het eenmaal 'gewoon' is sta je op zondag en feestdagen voor 100%.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies, ik krijg 200%
Dat klopt. Maar ik vind ze dan erg demagogisch door het te verkopen als een vorm van zondagsrustquote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef Synthesist het volgende:
Winkeliers hebben hier denk ik niet zoveel problemen mee.
Dit is helemaal geen gek VVD idee, maar puur waar deze partij altijd al voor heeft gestaan: geld verdienen
Laten we nou gewoon een dag eens rust nemen. Een vast moment in de week. De zondag.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En als dat zelfde personeel vervolgens op maandag (of een andere dag vrij heeft) wat is jouw bezwaar dan?
Het is voor mij normaal, daar krijg ik ook extra toeslag voor. Maar vandaag is een extra dienst, dus krijg ik loon en toeslag dubbel.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:27 schreef kawotski het volgende:
[..]
nu nog wel, als het eenmaal 'gewoon' is sta je op zondag en feestdagen voor 100%.
Mogen we dat even lekker ieder voor zich bepalen?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laten we nou gewoon een dag eens rust nemen. Een vast moment in de week. De zondag.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laten we nou gewoon een dag eens rust nemen. Een vast moment in de week. De dinsdag.
Nee.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mogen we dat even lekker ieder voor zich bepalen?
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee.Want vrijheid blijheid betekent chaos
HEEEEE! Beetje respect voor mijn heilige rustdag!quote:
Die 'dag rust nemen' is niet meer dan een religieuze traditie.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laten we nou gewoon een dag eens rust nemen. Een vast moment in de week. De zondag.
Ga jij eens gauw offline en samen met je SGP-broeders ergens bidden ofzo. Zomaar op een vrij en vulgair medium als het internet zitten en nog op zondag ook! ...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee.Want vrijheid blijheid betekent chaos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |