Waarom is dat onzin?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:35 schreef GuidooH het volgende:
Wat een onzin, die browsers zijn gewoon slecht gemaakt...Bij elke website die ik maak is de hoofd table zelfs in de meeste andere browsers verrot..
Nice maar ik wil eerst mijn explorer afmaken voordat ik wat anders ga kopen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:47 schreef Daantke het volgende:
Brother! http://link.marktplaats.nl/321674251
Waar blckbb over een maand voor het eerst gaat optredenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar Gitaarmat zijn bandnaam gaat vinden.
Trek de koelkast open en noem je band naar het eerste wat je ziet.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar Gitaarmat zijn bandnaam gaat vinden.
Bier?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Trek de koelkast open en noem je band naar het eerste wat je ziet.
Koop een Line 6 Guitarpod of een Line 6 Pod he hoe heet dat nou. In iig iets met pod.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:14 schreef blckbb het volgende:
Ik zoek nog steeds een fatsoenlijke manier om mijn gitaar op m'n pc aan te sluiten, of nog beter mijn mengpaneel, via USB.
Iemand nog suggesties?
http://www.thomann.de/nl/miditech_audioface_usb.htmquote:Op zondag 14 februari 2010 20:14 schreef blckbb het volgende:
Ik zoek nog steeds een fatsoenlijke manier om mijn gitaar op m'n pc aan te sluiten, of nog beter mijn mengpaneel, via USB.
Iemand nog suggesties?
Kan ik net zo goed deze kopen, kan m'n mengpaneel erop. Mengpaneel heeft alleen mic-ins, da's toch goed om op te nemen of word het geluid dan erg vervormt?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Koop een Line 6 Guitarpod of een Line 6 Pod he hoe heet dat nou. In iig iets met pod.![]()
Tweedehands wel te krijgen voor 80 euro interface en al op je pc.
Of een tascam u-141 of iets dergelijks. Dan kun je ook zang opnemen
Cynic had een tijdje geleden nog zoiets te koop maar ik weet niet of hij dat nog heeft.
Jep, hee da's een goeiequote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/miditech_audioface_usb.htm
Ik neem aan dat je mengpaneel via tulp output te gebruiken is?
Precies. Onze toetsenist maakte onze website en die deed het onder IE, FF, Opera, Konqueror en whatever op XP/Vista/7, Ubuntu, MacOS en OpenSolaris. Dát is pas een websitequote:Op zondag 14 februari 2010 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom is dat onzin?
Als ik een programma schrijf dat werkt onder windows 98 en probeer dat te draaien onder XP en dat wil niet.
Dan ligt het toch ook niet aan de XP maar dan had ik mijn programma toch beter/anders moeten schrijven?
Kortom, je kan gewoon geen websites maken en wil dat niet toegeven.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef cafca het volgende:
Lelijke gitaren bestaan niet, lelijke gitaristen wel.
Geen idee hoe het met de kwaliteit zit trouwens...quote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jep, hee da's een goeieGoedkoper dan mijn vorige post
Microfoon in is sowieso niet bedoeld daarvoor geloof ik? Heb je een line in voor nodig. Bovendien is de microfoon in stukquote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met de kwaliteit zit trouwens...
Wat dacht je van:
[ afbeelding ]
En die dan in je microfoon in van je computer, of heb je geen fijne geluidskaart?
Niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef cafca het volgende:
Lelijke gitaren bestaan niet, lelijke gitaristen wel.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef blckbb het volgende:
Mengpaneel heeft alleen mic-ins, da's toch goed om op te nemen of word het geluid dan erg vervormt?
Nee die is mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 20:53 schreef GuidooH het volgende:
TerugVindPokke-lelijke-gitaar
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Bass is wat te duisterquote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)20373/a-d-song-beta1
Ben al wat verder met mijn liedje![]()
Maaar ben er nog lang niet
Duister als in? te laag te veel vervorming of iets anders?quote:
quote:Kan je niet iets doen van
Grondnoot - kwint - grondnoot - kwint
Thanksquote:Zou kunnen.
klinkt wel tof met die ska gitaar denk ik
Te laag denk ik, het geeft geen vrolijk gevoel snap je?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:23 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Duister als in? te laag te veel vervorming of iets anders?
[..]
[..]
Thanksal ga ik ook de gitaar nogmaals inspelen als de buren eindelijk klaar zijn met verhuizen
Aha de sfeer is idd niet gelijk aan het vrolijke gitaartjequote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef KaMo het volgende:
[..]
Te laag denk ik, het geeft geen vrolijk gevoel snap je?
Whoa, draai eens heen veel bas uit die, uh, bas. Het doet echt keihard whooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemp nuquote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)20373/a-d-song-beta1
Ben al wat verder met mijn liedje![]()
Maaar ben er nog lang niet
Ghe ghequote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Whoa, draai eens heen veel bas uit die, uh, bas. Het doet echt keihard whooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemp nu.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee die is mooiEr hoort maar 1 snaar op, blijft toch Apple he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Net als die bagger muizen met 1 knop.![]()
Ik zie het liever andersom.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo'n witte telecaster met zwarte slagplaat is echt fucking vet
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
~9: tev gnikcuf thce si taalpgals etreawz tem retsacelet ettiw n'oZ ?????
Ja, dat maakt het een stuk duidelijker. Zo is het bijna friesquote:Op zondag 14 februari 2010 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij ook af...quote:
Eentje onderweg met touchpad over de gehele muisquote:Op zondag 14 februari 2010 22:24 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Er hoort maar 1 snaar op, blijft toch Apple he.
Net als die bagger muizen met 1 knop.
Ah de Magic Mouse, wat een bagger ding, werkt toch voor geen ene meter met één knop en zonder scrollwieltje/balletje...quote:Op maandag 15 februari 2010 03:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Eentje onderweg met touchpad over de gehele muis
vond het eigenlijk niet zo bijzonderquote:Op zondag 14 februari 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
En nu weer naar de docu over Ed Gein kijken
"Never gonne give you uuuuup, never gonna turn you down. I'm gonna play you and rock out!"quote:Op maandag 15 februari 2010 11:05 schreef Zorro het volgende:
Rick kan echt zeggen: "deze gitaar is van mij"![]()
[ afbeelding ]
tssssquote:Op maandag 15 februari 2010 10:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
niet eens een tremelo![]()
Ach, je kan links klikken, je kan rechtsklikken en je kan scrollen.quote:Op maandag 15 februari 2010 05:34 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ah de Magic Mouse, wat een bagger ding, werkt toch voor geen ene meter met één knop en zonder scrollwieltje/balletje...
Gaat lang durenquote:Apple schreef:
Nadat u uw bankoverschrijving hebt verzonden, kan het drie tot vijf werkdagen duren voordat de bank uw betaling heeft verwerkt.
Houd rekening met een periode van 2 dagen voor de bestelde computer.
Houd rekening met een levertijd van Per koeriersdienst geleverd binnen 3-7 werkdagen na verzending
Volgens de site welquote:Op maandag 15 februari 2010 11:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al binnen had.Ligt het nog steeds bij de Douane?
Dat was toch een Flying V?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:30 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens Bill Bailey gaat de Nederlandse douane altijd geïmporteerde instrumenten enzo gaan uittesten. Volgens zijn verhaal ging de douanier op Schiphol op Bill's Les Paul staan spelen. Geen idee of het waar is. Vast niet
.
Die headstock he?quote:
Fixed.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch helemaal de man puber
Ow op die fiets, dat is mijn orgelquote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch helemaal de man
Zo klinkt het wel...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat laatste stukje van die solo. Kun je zo'n gelijk alleen maar krijgen met een wah ofzo?
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:50 schreef The_Dean het volgende:
Kwam ik tegen in een ander topic.
[ afbeelding ]
Ja idd!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan hiphop prima waarderen, maar wat die Lil' Wayne bij mekaar hijgt krijg ik de schijt van.
Lynchen!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan hiphop prima waarderen, maar wat die Lil' Wayne bij mekaar hijgt krijg ik de schijt van.
Graagquote:Op maandag 15 februari 2010 17:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Lynchen!
of mag je dat niet meer zeggen?![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:50 schreef The_Dean het volgende:
Kwam ik tegen in een ander topic.
[ afbeelding ]
Ligt er ook een beetje aan wát je koopt...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Mij is het altijd zo verteld. Een gitaar van ¤200 euro is over 30 jaar een tiende waard. Maar een dure gitaar stijgt in de loop van de jaren in waarde.
Schopje naar filosofie & levensbeschouwing.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:05 schreef Meursault het volgende:
Gewoon doen. Uiteindelijk maakt het toch geen flikker uit wat je doet tijdens je bestaan.
John Mayer Signature Stratocaster...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wát je koopt...
niet persee, maar wel een stuk waardevaster idd!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Mij is het altijd zo verteld. Een gitaar van ¤200 euro is over 30 jaar een tiende waard. Maar een dure gitaar stijgt in de loop van de jaren in waarde.
mooi gitaartje idd... lekker dikke hals. dacht dat fender ze niet meer in productie hadquote:Op maandag 15 februari 2010 21:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
John Mayer Signature Stratocaster...
Denk aan de glimlach op je kanis die je krijgt iedere keer dat je er op speeltquote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb last van een rare gedachtenkronkel!
Ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat een gitaar geen 1700 euro waard is, maar dat ik 'm desondanks toch wel heel graag wil hebben, maar dat 1700 euro te veel geld is, maar dat hij toch wel heel lekker speelt, enz enz![]()
Kut gitaren!
Zelfde ongeveer wel met mijn Bo~el, heerlijke gitaar, elke keer weer zo blij dat ik die heb, andere gitaar gespeeld, pak die gitaar en voelt gelijk goed aan zoals een gitaar aan hoort te voelen, en de klant, zo lekker.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Denk aan de glimlach op je kanis die je krijgt iedere keer dat je er op speelt![]()
Geld kan je niet mee nemen je graf in het moet op tijdens je leven*
* --> Idd schopje filosofie
Heb lang geleden een Gibson MIII gekocht toen iets van 2400 Gulden dat was meer dan mijn toenmalige maandsalaris.
Nog geen dag spijt gehad van de aanschaf![]()
ik speel er niet elke week op maar als ik er weer eens op speel ben ik blij
![]()
![]()
![]()
Tja goede vraag, ik denk omdat ik zoveel leuke (lees veeel te dure) hobby's heb....quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Svyatagor het volgende:
Als je het kunt missen en je hobby is gitaarspelen, waarom niet?
Heb zo'n idee dat als ik terug ben van Wintersport (nog zo'n leuke hobby.......... ) dat ik even lang Utrecht ga inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Denk aan de glimlach op je kanis die je krijgt iedere keer dat je er op speelt![]()
Geld kan je niet mee nemen je graf in het moet op tijdens je leven*
* --> Idd schopje filosofie
Heb lang geleden een Gibson MIII gekocht toen iets van 2400 Gulden dat was meer dan mijn toenmalige maandsalaris.
Nog geen dag spijt gehad van de aanschaf![]()
ik speel er niet elke week op maar als ik er weer eens op speel ben ik blij
![]()
![]()
![]()
Je ne le sais pas mais je weet wel dat er eentje hangt in Utrechtquote:![]()
Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
mooi gitaartje idd... lekker dikke hals. dacht dat fender ze niet meer in productie had
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:46 schreef cafca het volgende:
Zo loop ik er al weken over te twijfelen of ik deze Kalamazoo moet gaan kopen: http://link.marktplaats.nl/293239879
Niet eens om er echt op de spelen, maar gewoon voor de heb.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Svyatagor het volgende:
Als je het kunt missen en je hobby is gitaarspelen, waarom niet?
Ik ook!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:30 schreef Daantke het volgende:
Ik neem mijn gitaren ook mee het graf in
Wel gaaf ja maar ik zou er wel op spelen hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 21:46 schreef cafca het volgende:
Zo loop ik er al weken over te twijfelen of ik deze Kalamazoo moet gaan kopen: http://link.marktplaats.nl/293239879
Niet eens om er echt op de spelen, maar gewoon voor de heb.
Hoi, ik ben Geert.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Mee het graf in? Neuh, geef ze wel aan jullie ofzo. Geef ze liever aan niemand die er nog wel wat mee kan.
Een dure gitaar gaat tegenwoordig niet meer stijgen daar kun je vanuit gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar ik loop ook nooit met gitaren een winkel uit. Eerder een huis van iemand anders ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een dure gitaar gaat tegenwoordig niet meer stijgen daar kun je vanuit gaan.
Zodra jij met je nieuwe gitaar de winkel uitloopt kan je zo rond de 30% van het bedrag gelijk afschrijven, maar vervolgens blijft hij wel redelijk waardevast op dat punt
Zo kort? Ik ben al 8 uur wakker.quote:
Goede keus! Zou ik zo doen!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
John Mayer Signature Stratocaster...
En dat!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Mee het graf in? Neuh, geef ze wel aan jullie ofzo. Geef ze liever aan niemand die er nog wel wat mee kan.
Oh ja?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een dure gitaar gaat tegenwoordig niet meer stijgen daar kun je vanuit gaan.
Zodra jij met je nieuwe gitaar de winkel uitloopt kan je zo rond de 30% van het bedrag gelijk afschrijven, maar vervolgens blijft hij wel redelijk waardevast op dat punt
Er zullen uitzonderingen zijn maar bij de meeste gitaren zal dit niet op gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh ja?
Rond 95/96 waren Gibson Studio 800 gulden bij de feedback. Dat vang je er nu zonder meer tweedehands voor... Zeker als je ze netjes hebt opgeborgen!
Met een USA Fender of Gibson kun je de gok prima nemen. Verdubbeling waarde in 10-15 jaar!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er zullen uitzonderingen zijn maar bij de meeste gitaren zal dit niet op gaan
Maar word die prijs niet op die manier opgedreven omdat iedereen dat denkt, en dus iedereen dat gaat vragen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met een USA Fender of Gibson kun je de gok prima nemen. Verdubbeling waarde in 10-15 jaar!
Zou idd een optie kunnen zijn... 'k heb op dit moment geen eq pedaal ofzo, moet het doen met de driebands eq op m'n amp.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef The_Dean het volgende:
Je kan misschien eens een equalizer gebruiken... hoe zit het met je FXloop instellingen?
Hmm... wat voor versterker heb je?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef The_Dean het volgende:
Ik gebruik de loop niet, maar ik heb hem ook bijna op max staan omdat je versterker dan wat helderder word... soort boost
Nu een Marshall Valvestate [100watt halfstack], maar ook op andere versterkers met een loop werkt dat prima. eventueel kan/moet je even een patchkabel tussen de send en return hangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:47 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Hmm... wat voor versterker heb je?
Die ervaring heb ik namelijk helemaal niet. In tegendeel juist. Ik heb heel snel het idee dat het geluid minder gedefinieerd wordt, naarmate ik meer effecten in de loop hang. Ongeacht of ze true-bypass zijn of niet.
Maar in dit testgeval had ik alleen m'n tremolo in de loop...
Dan zou de prijs toch vanzelf wel weer zakken? Mensen willen uiteindelijk toch verkopen! Bovendien is de nieuwprijs ook aanzienlijk hoger geworden. Vraag en aanbod, markt reguleert zichzelf!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar word die prijs niet op die manier opgedreven omdat iedereen dat denkt, en dus iedereen dat gaat vragen?
Klopt, ik heb een Strat Plus uit 92 of 93, destijds bijna nieuw gekocht voor 1500 gulden. Zie ze nu wel eens voor 11-1200 euro.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met een USA Fender of Gibson kun je de gok prima nemen. Verdubbeling waarde in 10-15 jaar!
Zakken? Volgens mij niet, omdat kopers dan ook automatisch denken dat ze dat waard zijn, en als ze hem willen verkopen weer minstens dat bedrag proberen te vangen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan zou de prijs toch vanzelf wel weer zakken? Mensen willen uiteindelijk toch verkopen! Bovendien is de nieuwprijs ook aanzienlijk hoger geworden. Vraag en aanbod, markt reguleert zichzelf!
Jij vrije markt-denker jij!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan zou de prijs toch vanzelf wel weer zakken? Mensen willen uiteindelijk toch verkopen! Bovendien is de nieuwprijs ook aanzienlijk hoger geworden. Vraag en aanbod, markt reguleert zichzelf!
Tsja, daar gaan ze niet voor weg, in mijn optiek. Ik heb laatst een oude gekocht (89/90) voor 700 euro en dat noem ik - gezien de kwaliteit van de gitaar - een koopje! Een ander zal het duur vinden en de gitaar voor mij laten staan! Ik blij!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een Strat Plus uit 92 of 93, destijds bijna nieuw gekocht voor 1500 gulden. Zie ze nu wel eens voor 11-1200 euro.Niet dat ik'm ooi ga verkopen
Op een gegeven moment willen ze dingen toch echt kwijt, anders blijf je er mee zeulen. Dat de vraagprijs 800 is betekend niet dat ze dat er ook daadwerkelijk voor (gaan) krijgen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zakken? Volgens mij niet, omdat kopers dan ook automatisch denken dat ze dat waard zijn, en als ze hem willen verkopen weer minstens dat bedrag proberen te vangen...
De mark reguleert zichzelf zekers, dat klopt, maar vraag me soms af waar die absurd hoge prijzen op gebaseerd zijn.
Kopen, kopen, kopen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:58 schreef The_Dean het volgende:
Er staat nog een BlackGold V bij de Feedback in Rotterdam voor 500
Nee, dat snap ik, zo gaat dat altijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Op een gegeven moment willen ze dingen toch echt kwijt, anders blijf je er mee zeulen. Dat de vraagprijs 800 is betekend niet dat ze dat er ook daadwerkelijk voor (gaan) krijgen!
700 is inderdaad een koopje! Nouja, het maakt mij ook niet zoveel uit, ik ben niet zo'n handelaar als jij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, daar gaan ze niet voor weg, in mijn optiek. Ik heb laatst een oude gekocht (89/90) voor 700 euro en dat noem ik - gezien de kwaliteit van de gitaar - een koopje! Een ander zal het duur vinden en de gitaar voor mij laten staan! Ik blij!
Heb er wel serieus een poos over gedacht... maar toen maar jouw LP gekocht. Maar aan de andere kant, ik heb er al een, waarom twee identieke...quote:
Ik zocht een goede strat en deze kwam voorbij. Dus ik dacht: Bingo! Plusjes worden al erg zeldzaam en stiekem hoop ik natuurlijk ook dat deze als ik bewust moet/wil stoppen met gitaarspelen dat ik dat bedrag weer terug ga zienquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
700 is inderdaad een koopje! Nouja, het maakt mij ook niet zoveel uit, ik ben niet zo'n handelaar als jij.Althans, niet met gitaren. Versterkers heb ik wel als een dolle ge- en verkocht de afgelopen jaren.
Of voor veel minder een mooie SG kopen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb er wel serieus een poos over gedacht... maar toen maar jouw LP gekocht. Maar aan de andere kant, ik heb er al een, waarom twee identieke...
Kan dan wel een uitvoeren met zwarte hardware en EMG's, maar dat kan ik met mijne net zo goed als de LP eenmaal klaar is.
Of dat ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of voor veel minder een mooie SG kopen!
Ik ook niet echt, daarom...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:12 schreef TeleluvR het volgende:
Echt EXACT dezelfde gitaren hebben, heb ik nooit echt begrepen...
Hehe, die is er al jaren... sinds ik budgetgewijs wat in de hogere sferen zit gaat er een [te grotequote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef TeleluvR het volgende:
Of, of, of, of?
Hoor ik daar enige GASontwikkeling?
Meteen doen, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef The_Dean het volgende:
Of een Avalance Model "T", en er een paar Lil' Punchers in hangen
[ afbeelding ]
Klopt... maar kan die gitaar nergens vindenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meteen doen, ga je geen spijt van krijgen.
Succesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister voor het eerst een nieuw nummer gedaan en vanavond bij optreden gelijk in het diepe en hem maar spelen, dat moet wel fout gaan
Een studenten iets in het Paard in Den Haagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:37 schreef The_Dean het volgende:
Ja, midden in de week... wat voor gelegenheid is dat dan?
En jij speelt in?quote:
quote:
Nee maar dat ene bandje ken ik nogal goed, en ze zijn tofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is toch opzich logisch dat je hier wat promoot waar je zelf speelt
Gaat denk/hoop ik een Epiphone Les Paul wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:33 schreef blckbb het volgende:
Zo en er ligt alweer 90 euro in 't potje voor een nieuwe gitaar
Tsja 2040. En die dingen zijn me verrekte duur en waardevermeerdering boeit me niet, 't gaat me juist om 't nuquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar als je een Fender/Gibson uit 1989 hebt. Reken maar dat die in 2040 meer waard zijn.
Hmm zodra ik 't geld heb maar eens wat uitproberenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm.. Die Vintage gitaren schijnen Epiphone ook bij te houden qua kwaliteit/prijs-verhouding. (Heb ik me laten vertellen) Misschien dat je die dus ook eens moet uitproberen.
Zoiets dus.
En hoe weegt dat op tegen de inflatie ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar als je een Fender/Gibson uit 1989 hebt. Reken maar dat die in 2040 meer waard zijn.
Die vintage zijn leuke dingen jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm.. Die Vintage gitaren schijnen Epiphone ook bij te houden qua kwaliteit/prijs-verhouding. (Heb ik me laten vertellen) Misschien dat je die dus ook eens moet uitproberen.
Zoiets dus.
maar je hebt toch nog altijd wel van die kleine custom oplages? of fabrikanten die hun oplagen zo gelimiteerd proberen te houden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En hoe weegt dat op tegen de inflatie ?
En oudere modellen zijn het geld waard vooral om de schaarste. De modellen op het moment worden in zo'n massaproductie de wereld ingesmeten dat het totaal niet meer in verhouding staat met jaren terug naar mijn idee
Vergeet niet dat er in de tijd een x aantal 'verdwijnen'. Naar mate de tijd vordert zullen er altijd minder over blijven. Toegegeven, het bezitten van een unieke, doch gewilde serie is dan wel interessant (zie noot Ares)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En hoe weegt dat op tegen de inflatie ?
En oudere modellen zijn het geld waard vooral om de schaarste. De modellen op het moment worden in zo'n massaproductie de wereld ingesmeten dat het totaal niet meer in verhouding staat met jaren terug naar mijn idee
Dank voor de info. Zal nog wel een tijdje duren voordat ik rond de 400 euro zit met sparen, maar als ik 't heb ga ik zeker veel gitaren uitproberenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die vintage zijn leuke dingen jaVind persoonlijk dat ze zelfs Epiphone duidelijk voorbij gaan qua kwaliteit, vooral qua hardware die erop zit, dus als je zoeits wil kopen zeker de moeite waard om naar te kijken
Tip: [TK] Epiphone Les Paul Std Cherry Sunburst + Marshall MG 30quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gaat denk/hoop ik een Epiphone Les Paul worden
Edit: deze lijkt me gaaf
Mwah, zoals ik al zei, eerst geld sparen en dan kopenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tip: [TK] Epiphone Les Paul Std Cherry Sunburst + Marshall MG 30
Wel een beetje aan de dure kant. Voor 80 euro meer heb je het nieuw en zonder beschadiging.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tip: [TK] Epiphone Les Paul Std Cherry Sunburst + Marshall MG 30
de mijne heb ik destijds verkocht voor 900 euro geloof ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, daar gaan ze niet voor weg, in mijn optiek. Ik heb laatst een oude gekocht (89/90) voor 700 euro en dat noem ik - gezien de kwaliteit van de gitaar - een koopje! Een ander zal het duur vinden en de gitaar voor mij laten staan! Ik blij!
Bijhouden? Voorbij strevenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Zoiets dus.
Slechtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef DrD00m het volgende:
He dean , hoe is het eigenlijk met de Shred-shed?
Die gitaar compenseert die lelijke kop aardig ja!quote:
Niet?quote:
Is dat een dwarfmeisje of een reuzengitaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Oh, als het om meisjes met Tele's gaat...
[ afbeelding ]
We wachten vol spanning!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:57 schreef The_Dean het volgende:
Wacht maar tot ik die van mij met mijn gitaren op de foto zet
De gitaar is ook zo goed als nieuw. De beschadiging is puur cosmetisch en zie je niet eens tenzij er met je neus bovenop gaat zitten, op de foto lijkt het echt veel erger als het echt isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel een beetje aan de dure kant. Voor 80 euro meer heb je het nieuw en zonder beschadiging.
Dat maakt niet uit, een beschadiging is een beschadiging.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:31 schreef Spelvout het volgende:
[..]
De gitaar is ook zo goed als nieuw. De beschadiging is puur cosmetisch en zie je niet eens tenzij er met je neus bovenop gaat zitten, op de foto lijkt het echt veel erger als het echt is
Ieh, een spin op de muurquote:
Dat is software die je in het winkelcentrum koopt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
he, ik kreeg een mallware beveiliging zonet van chrome toen ik deze pagina bezocht..!
En zelfs dat amperquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:56 schreef TeleluvR het volgende:
Avril
PJ is nou niet bepaald een meisje, meer een vrouw!
Jawel.quote:
Vinden anderen ook dat het goed gaat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:48 schreef Neraice het volgende:
Gitaarspelen is tof! Speel nu een paar maanden en het gaat erg goed moet ik zeggen. Vind het dan ook erg leuk
Nee, ik bedoelt, welks een amp?quote:
Randall RG75 G2.quote:
WTFquote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
The website at forum.fok.nl contains elements from the site www.asta75.dsl.pipex.com, which appears to host malware – software that can hurt your computer or otherwise operate without your consent. Just visiting a site that contains malware can infect your computer.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.asta75.dsl.pipex.com.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
Ik begrijp dat het bezoeken van deze site mijn computer kan beschadigen.
Iemand die langs is geweest wou hem voor ¤290 direct meenemen, geld had hij contant bij. Niet gedaan, maar dit toont wel aan dat hij nog meer waard is als ¤225quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, een beschadiging is een beschadiging.
Mijn tele heeft een heel klein deukje aan de achterkant zitten, daardoor ging er meteen 100 euro van de nieuwprijs af.
225 euro zou misschien nog een redelijke prijs zijn. 320 is echt veel te hoog, zeker ook omdat hij 2e hands is.
Nou, dat was de Randall RG150 G3 headquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:21 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, die zo hoog op je lijstje stond!
Of hij weet niet dat ze nieuw voor onder de 400 euro te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:40 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Iemand die langs is geweest wou hem voor ¤290 direct meenemen, geld had hij contant bij. Niet gedaan, maar dit toont wel aan dat hij nog meer waard is als ¤225
Dat ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of hij weet niet dat ze nieuw voor onder de 400 euro te krijgen zijn.
Dwarfmeisjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is dat een dwarfmeisje of een reuzengitaar?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er in de tijd een x aantal 'verdwijnen'. Naar mate de tijd vordert zullen er altijd minder over blijven. Toegegeven, het bezitten van een unieke, doch gewilde serie is dan wel interessant (zie noot Ares)
Ja klopt maar dan blijf je maar bij een klein deel van alle gitaren zitten, en daarnaast moet er ook nog een markt voor zijn. Wat bij gelimiteerde dingen ook weer lastig is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar je hebt toch nog altijd wel van die kleine custom oplages? of fabrikanten die hun oplagen zo gelimiteerd proberen te houden?
Net of er voor Mac geen virussen zijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je niet op Mac over wil gaan...
Gitaren koop je toch lekker voor jezelf om er op te raggen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt maar dan blijf je maar bij een klein deel van alle gitaren zitten, en daarnaast moet er ook nog een markt voor zijn. Wat bij gelimiteerde dingen ook weer lastig is.
Het is gewoon fijn dat je ding z'n geld waard blijft, je moet er alleen geen aanschaffen om er winst mee te kunnen maken zoals sommige mensen denken dan kan je beter andere dingen met je geld doen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je niet op Mac over wil gaan...
Nee man bah gitaarspelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 07:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Gitaren koop je toch lekker voor jezelf om er op te raggen?
Gaaf gitaar aan de muur hangen en erna kijkenquote:ik zou geen gitaar willen kopen die alleen voor de mooi is...
Ha-ha! Een MacBook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik heb al 3 jaar een MacBook![]()
Waar de neuk heb je het over
morge...quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:53 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Nee man bah gitaarspelen![]()
![]()
[..]
Gaaf gitaar aan de muur hangen en erna kijken![]()
Moggè trouwens![]()
Met een laptop kan je meerquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef The_Dean het volgende:
Dillemma
Nieuwe gitaar en oefenversterker? Of toch gaan voor een fatsoenlijke nieuwe laptop [vergt nog wat doorsparen]?
AARGH! Schiet op!quote:
Gewoon een goedkoop aber tof dingetje, voor de leuk erbij, wat mee om knutselenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Met een laptop kan je meer![]()
maar als je van plan bent om iets als een Packard Bell te kopen, doe dan maar een gitaar![]()
wat voor gitaar?
edit:
sorry je zei fatsoenlijke nieuwe laptop![]()
Als die gitaar voor de leuk is, dan zeker een nieuwe laptop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon een goedkoop aber tof dingetje, voor de leuk erbij, wat mee om knutselen
Maar ga denk ik voor de laptop
Deze hangt al met ducttape aan elkaar
MacBook Proquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef The_Dean het volgende:
Wie er tips heeft voor voordelige edoch nette laptops [Dell? Asus? Toch maar weer Acer? Medion?] mogen dat best even PM'en
hebben we dr weer een met een dure smaak hoorquote:
Jij betaald?quote:
http://www.informatique.nl/124504/msi-cx700-064nl.htmlquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef The_Dean het volgende:
Wie er tips heeft voor voordelige edoch nette laptops [Dell? Asus? Toch maar weer Acer? Medion?] mogen dat best even PM'en
Toshiba of Lenovo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef The_Dean het volgende:
Moet nog wel even sparen thoughquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die gitaar voor de leuk is, dan zeker een nieuwe laptop.
Komt goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet nog wel even sparen though
Als er nou even heel veel mensen met wat makkelijke klusjes komen
Die MSI is wel tofquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://www.informatique.nl/124504/msi-cx700-064nl.html
Dit soort dingen.
Wowquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
Damn, ik wil deze wel
http://www.informatique.nl/467714/asus-g73jh-tz059v.html
Duurheid.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt goed.
Ik moet eerst nog een stuk of wat laklagen aanbrengen en dan een paar weken uit laten harden en daarna nog polijsten.
Asus zou ik nooit kopen ik heb ze te vaak stuk zien gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
Damn, ik wil deze wel
http://www.informatique.nl/467714/asus-g73jh-tz059v.html
Duurheid.
En ik heb ze jaren mee zien gaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Asus zou ik nooit kopen ik heb ze te vaak stuk zien gaan.
Het was ook in de tijd dat Asus nog niet zo heel erg lang op de laptopmarkt zat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En ik heb ze jaren mee zien gaan. Lenovo daarentegen heb ik kapot zien trillen als ik er te lang naar keek. Dus tja, ach. Misschien in modelseries ofzo?
Denk dat alles wel stuk kan gaan. Kan zijn dat Asus zich dit aan het verbeteren is geweest tussen wat jij zag en wat ik zag. Ik zou er gerust één kopen. Ik moet bekennen dat ik er zelf nooit één gehad heb, maar een vriend van me wel. Hij heeft dat ding jarenlang afgebeuld en het gaat maar door. Net zoals mijn Dell eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was ook in de tijd dat Asus nog niet zo heel erg lang op de laptopmarkt zat.
Ik heb ook genoeg Toshiba's stuk zien gaan maar ja, geef iets aan een militair en het gaat stuk.
Als je het voor 0,1 seconde overweegt en dan besluit om niet te gaan omdat het wel een heel slecht idee is, is er nog hoop voor je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik overweeg zaterdag naar de Gayness & Fairy Beurs* te gaan. Is mijn ziel in nood?
Gothic & Fantasy Beurs
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik overweeg zaterdag naar de Gayness & Fairy Beurs* te gaan. Is mijn ziel in nood?
Gothic & Fantasy Beurs
Tja, helaas heb ik er wel een goede en een medium goede reden voor;quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je het voor 0,1 seconde overweegt en dan besluit om niet te gaan omdat het wel een heel slecht idee is, is er nog hoop voor je.
Speelde je in Metalheads maar mod voor je zelf. Dit is overigens een gitaristentopic en geen gitaartopic. Zolang het de dagelijkse bezigheden van gitaristen betreft is het ontopicquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef FalleNk810i het volgende:
The_Dean zegt PM me even, vervolgens iedereen hier alle laptops postenwil geen Mod spelen hoor maar > Digital Corner <?
Wie ben jij in godesnaam om te bepalen wat wij hier wel of niet mogen posten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef FalleNk810i het volgende:
The_Dean zegt PM me even, vervolgens iedereen hier alle laptops postenwil geen Mod spelen hoor maar > Digital Corner <?
Speaking of which...kwam gisterochtend een TLFG-sticker tegen op een campagneposter van de PvdA aan de Stationssingel in R'damquote:
wie ben jij dan om te bepalen of ik op moet flikkeren?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wie ben jij in godesnaam om te bepalen wat wij hier wel of niet mogen posten.
Flikker eens heel snel een eind op.
mja ke truequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speelde je in Metalheads maar mod voor je zelf. Dit is overigens een gitaristentopic en geen gitaartopic. Zolang het de dagelijkse bezigheden van gitaristen betreft is het ontopic.
maar dat vinden JULLIE daar geen metal, ik wel. Metal is een breed begripquote:Screamomeuk posten in een Metaltopic is echt wél offtopic.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speaking of which...kwam gisterochtend een TLFG-sticker tegen op een campagneposter van de PvdA aan de Stationssingel in R'dam.
Ik dacht: eindelijk weer iets zinnigs van de PvdA!
Ik ben mod geweest van Muziek, dus ik bepaal dat welquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:37 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wie ben jij dan om te bepalen of ik op moet flikkeren?
Ik zou gaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, helaas heb ik er wel een goede en een medium goede reden voor;
1. Autumn speelt en dan zie ik Marjan weer na teveel weken;
2. Ik moet nog een Victoriaansoïde gilet hebben voor mijn outfit en waar beter te vinden dan hier?
Zal ik mij maar bruut door alle wicca's, neo-hippies, larpers en ander contactgestoord gespuis moeten waden. Nu nog een expeditiepartner zien te vinden
.
Dus als ik Händel metal vind moet ik dwars door iedereen posts ook maar Händel filmpjes gaan lopen spammen? Je moet je gewoon gedragen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
mja ke true![]()
[..]
maar dat vinden JULLIE daar geen metal, ik wel. Metal is een breed begrip
jammer dat je het niet meer bent danquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben mod geweest van Muziek, dus ik bepaal dat wel![]()
.
PM ff met de info/prijsquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:41 schreef Svyatagor het volgende:
Dean, ik heb hier nog een Toshiba staan, 15 inch scherm, 2 gb ram, ik geloof 80 gb harde schijf. Proc snelheid weet ik even niet, maar hij is ongeveer drie jaar oud. Mag weg voor weinig (denk ik, hij is van mijn vrouw geweest)
wat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus als ik Händel metal vind moet ik dwars door iedereen posts ook maar Händel filmpjes gaan lopen spammen? Je moet je gewoon gedragen.
Inderdaad. Witch als mod... bohquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
jammer dat je het niet meer bent dan
Ja, want ik paste zo goed in de crewquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
jammer dat je het niet meer bent dan
Will do.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |