En jij speelt in?quote:
quote:
Nee maar dat ene bandje ken ik nogal goed, en ze zijn tofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is toch opzich logisch dat je hier wat promoot waar je zelf speelt
Gaat denk/hoop ik een Epiphone Les Paul wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:33 schreef blckbb het volgende:
Zo en er ligt alweer 90 euro in 't potje voor een nieuwe gitaar
Tsja 2040. En die dingen zijn me verrekte duur en waardevermeerdering boeit me niet, 't gaat me juist om 't nuquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar als je een Fender/Gibson uit 1989 hebt. Reken maar dat die in 2040 meer waard zijn.
Hmm zodra ik 't geld heb maar eens wat uitproberenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm.. Die Vintage gitaren schijnen Epiphone ook bij te houden qua kwaliteit/prijs-verhouding. (Heb ik me laten vertellen) Misschien dat je die dus ook eens moet uitproberen.
Zoiets dus.
En hoe weegt dat op tegen de inflatie ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar als je een Fender/Gibson uit 1989 hebt. Reken maar dat die in 2040 meer waard zijn.
Die vintage zijn leuke dingen jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm.. Die Vintage gitaren schijnen Epiphone ook bij te houden qua kwaliteit/prijs-verhouding. (Heb ik me laten vertellen) Misschien dat je die dus ook eens moet uitproberen.
Zoiets dus.
maar je hebt toch nog altijd wel van die kleine custom oplages? of fabrikanten die hun oplagen zo gelimiteerd proberen te houden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En hoe weegt dat op tegen de inflatie ?
En oudere modellen zijn het geld waard vooral om de schaarste. De modellen op het moment worden in zo'n massaproductie de wereld ingesmeten dat het totaal niet meer in verhouding staat met jaren terug naar mijn idee
Vergeet niet dat er in de tijd een x aantal 'verdwijnen'. Naar mate de tijd vordert zullen er altijd minder over blijven. Toegegeven, het bezitten van een unieke, doch gewilde serie is dan wel interessant (zie noot Ares)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En hoe weegt dat op tegen de inflatie ?
En oudere modellen zijn het geld waard vooral om de schaarste. De modellen op het moment worden in zo'n massaproductie de wereld ingesmeten dat het totaal niet meer in verhouding staat met jaren terug naar mijn idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |