Vinden anderen ook dat het goed gaat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:48 schreef Neraice het volgende:
Gitaarspelen is tof! Speel nu een paar maanden en het gaat erg goed moet ik zeggen. Vind het dan ook erg leuk
Nee, ik bedoelt, welks een amp?quote:
Randall RG75 G2.quote:
WTFquote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
The website at forum.fok.nl contains elements from the site www.asta75.dsl.pipex.com, which appears to host malware – software that can hurt your computer or otherwise operate without your consent. Just visiting a site that contains malware can infect your computer.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.asta75.dsl.pipex.com.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
Ik begrijp dat het bezoeken van deze site mijn computer kan beschadigen.
Iemand die langs is geweest wou hem voor ¤290 direct meenemen, geld had hij contant bij. Niet gedaan, maar dit toont wel aan dat hij nog meer waard is als ¤225quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, een beschadiging is een beschadiging.
Mijn tele heeft een heel klein deukje aan de achterkant zitten, daardoor ging er meteen 100 euro van de nieuwprijs af.
225 euro zou misschien nog een redelijke prijs zijn. 320 is echt veel te hoog, zeker ook omdat hij 2e hands is.
Nou, dat was de Randall RG150 G3 headquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:21 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, die zo hoog op je lijstje stond!
Of hij weet niet dat ze nieuw voor onder de 400 euro te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:40 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Iemand die langs is geweest wou hem voor ¤290 direct meenemen, geld had hij contant bij. Niet gedaan, maar dit toont wel aan dat hij nog meer waard is als ¤225
Dat ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of hij weet niet dat ze nieuw voor onder de 400 euro te krijgen zijn.
Dwarfmeisjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is dat een dwarfmeisje of een reuzengitaar?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er in de tijd een x aantal 'verdwijnen'. Naar mate de tijd vordert zullen er altijd minder over blijven. Toegegeven, het bezitten van een unieke, doch gewilde serie is dan wel interessant (zie noot Ares)
Ja klopt maar dan blijf je maar bij een klein deel van alle gitaren zitten, en daarnaast moet er ook nog een markt voor zijn. Wat bij gelimiteerde dingen ook weer lastig is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar je hebt toch nog altijd wel van die kleine custom oplages? of fabrikanten die hun oplagen zo gelimiteerd proberen te houden?
Net of er voor Mac geen virussen zijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je niet op Mac over wil gaan...
Gitaren koop je toch lekker voor jezelf om er op te raggen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt maar dan blijf je maar bij een klein deel van alle gitaren zitten, en daarnaast moet er ook nog een markt voor zijn. Wat bij gelimiteerde dingen ook weer lastig is.
Het is gewoon fijn dat je ding z'n geld waard blijft, je moet er alleen geen aanschaffen om er winst mee te kunnen maken zoals sommige mensen denken dan kan je beter andere dingen met je geld doen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je niet op Mac over wil gaan...
Nee man bah gitaarspelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 07:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Gitaren koop je toch lekker voor jezelf om er op te raggen?
Gaaf gitaar aan de muur hangen en erna kijkenquote:ik zou geen gitaar willen kopen die alleen voor de mooi is...
Ha-ha! Een MacBook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik heb al 3 jaar een MacBook![]()
Waar de neuk heb je het over
morge...quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:53 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Nee man bah gitaarspelen![]()
![]()
[..]
Gaaf gitaar aan de muur hangen en erna kijken![]()
Moggè trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |