Ik heb het niet beluisterd. maar het is wellicht een eerdere bericht op de band dat niet goed genoeg is gewist door de voormagnetisatie, waar weer een andere opname/gesprokenbericht overheen is gegaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Degene die hier het antwoord op weet, krijgt van mij een ijsje.
Hé, niet te nuchter in dit topic hèquote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb het niet beluisterd. maar het is wellicht een eerdere bericht op de band dat niet goed genoeg is gewist door de voormagnetisatie, waar weer een andere opname/gesprokenbericht overheen is gegaan.
Pentagon is a threat. niet andersom.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:32 schreef Salvad0R het volgende:
Pentagon Sees a Threat From Online Muckrakers
http://www.nytimes.com/2010/03/18/us/18wiki.html?ref=us
Wat is er mis met geld verdienen door lezingen te geven? Dat doen veel politici, captains of industry, ex topsporters etc. En het bedrag waar het uiteindelijk om gaat is niet eens bekend, maar wordt geschat op enkele honderdduizenden ponden, een bedrag wat hij op andere plekken voor soortgelijke klussen ook ving zoals je kan lezen..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Pentagon is a threat. niet andersom.
En onze vriend Blair, gelezen?
Tis dat we niet in MUZ zitten maar wat een onzin zegquote:Op zondag 21 maart 2010 16:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou nee. Mijn punt was meer dat aanhangers van Eminem wellicht zijn verleid door het hele idee achter Eminem Ipv het om talent ging. Dat denk ik. Een witte jongen dat ook meedoet met de zwarte cultuur. Dat is tof en hip enzo en dat geeft status. En daar zijn meisjes ook geil van. Oh kijk een witte jongen kan het ook! Ik zeg komop, eminem heeft géén rap-talent. Hij mist heel veel in zijn stem. Het is meer een iele zeurderige clown. Er zijn wel witte rappers die het naar mijn idee beter doen dan Eminiem nog voordat Eminem begon. MC Serch van 3rd Bass bv. klinkt al stukken beter.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Bastard het volgende:
Tis dat we niet in MUZ zitten maar wat een onzin zeg
Eminem is grappig, heeft leuke teksten die over van alles gaan, weer eens wat anders dan ik-kom-uit-de-ghetto-en-ik-schiet-je-dood teksten. Is erg adrem, goed in freestyle en heeft respect afgedwongen bij andere rappers, en daarom is Dre oa in zee gegaan met hem.
Tis niet een lul de behanger, hij is gewoon sterk.. en als je er niet van houdt, tja, persoonlijke mening dan hoor
quote:Jim Morrison overleed op 27-jarige leeftijd onder omstandigheden die nooit helemaal opgehelderd zijn, waarschijnlijk als gevolg van een overdosis drugs en interne lichamelijke kwalen, opgelopen door een valpartij uit een hotelraam en het continue excessieve drank- en drugsgebruik. Als officiele doodsoorzaak is in de overlijdensakte een hartaanval genoteerd.
Schitterend toch, dat "Pre-Order" dat erbij staat.quote:
Als je bekend bent met zijn materie.. dan had je beter geweten !?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Schitterend toch, dat "Pre-Order" dat erbij staat.
Je zou toch denken dat als dit bedoeld is om de ogen van mensen te openen, dat ze het gratis zouden verspreiden om zoveel mogelijk man te bereiken hierover. Of zou het toch om geld/winst gaan?
Ja alweer zo'n rijke stinkerd die de boel in de maling neemt!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Schitterend toch, dat "Pre-Order" dat erbij staat.
Je zou toch denken dat als dit bedoeld is om de ogen van mensen te openen, dat ze het gratis zouden verspreiden om zoveel mogelijk man te bereiken hierover. Of zou het toch om geld/winst gaan?
Ik ben blij dat je het met me eens bent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja alweer zo'n rijke stinkerd die de boel in de maling neemt!!
denk dat je niet weet wat voor user voor je hebt..quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:42 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met me eens bent.
Ik weet het ook niet. Leg uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
denk dat je niet weet wat voor user voor je hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |