Jouwn vriend slooft zich uit! klasse! Daar kan DM nog het een en ander van leren.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Hay vogeltje![]()
Ik heb geen ideeVriend is zich aan het uitsloven dus ik hoef lekker niks te doen behalve het straks op te eten
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jouwn vriend slooft zich uit! klasse! Daar kan DM nog het een en ander van leren.
Hij wou me niet eens een liefdevolle pm sturen vandaag:N
Geniet ervan dus!
pijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Blauw van de kou of van de pijn?
Aaahw arme jijquote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jouwn vriend slooft zich uit! klasse! Daar kan DM nog het een en ander van leren.
Hij wou me niet eens een liefdevolle pm sturen vandaag:N
Geniet ervan dus!
Ohw, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En kan je nu dan niet eens fatsoenljk zitten?quote:
Haha, das inderdaad niet handig. Maar hij doet zn best, en daar gaat het om!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw arme jij
Ja ik vind het ook liefHet is alleen een beetje jammer dat hij eigenlijk nooit kookt en dat hij het dus voor elkaar krijgt om met welk gerecht dan ook een uur bezig te zijn
Ah, leef jij ook nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, leef jij ook nog?Ik dacht ik kom je even soenuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ik liep nochtans heel traag door de sneeuw maar had de vluchtheuvel niet gezienquote:Op zondag 14 februari 2010 19:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ohw, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En kan je nu dan niet eens fatsoenljk zitten?
het blijft een kweekvijver hierquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
De KSC heeft er weer een mod bij!.
Versterking op V&A
17 mods komen Fha en mij in bedwang houdenquote:
Het bewijs dat de mods hier tegen me zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Versterking op V&A
Nou zit je in de crew he, nu begint het omhoogneuken pasquote:Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het bewijs dat de mods hier tegen me zijn
Nah, van gamescrew word je geen mod. Niet als het aan die haatdragende mods hier ligtquote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zit je in de crew he, nu begint het omhoogneuken pas
Nee hoor, geen behoefte aanquote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zit je in de crew he, nu begint het omhoogneuken pas
Is je pielemuis al schraal?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, geen behoefte aan
Ik ben al blij als mijn lief ongesteld is, dan heb ik een paar dagen rust
Pheņoquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Versterking op V&A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |