Bij Suit Supply is alles wel goedkoop, dus een hoes vast ook. De pakken zijn maar zo-zo, maar ach.. de hoes..quote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef One_conundrum het volgende:
beetje offtopic, maar waar koop ik een niet te dure hoes voor mij pak..
Wat een zure reactie. Zeker veel SS in de kast?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef dnzl het volgende:
Pakken bij Suit Supply zijn niet zo-zo, die zijn prima en bieden de beste value for money.
Maargoed jij betaald dan ook teveel om te kunnen koketteren met een 'Matinique'
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef dnzl het volgende:
Pakken bij Suit Supply zijn niet zo-zo, die zijn prima en bieden de beste value for money.
Hehe, Dit is iig een behoorlijk tegenstrijdige reactie.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Bij Suit Supply is alles wel goedkoop, dus een hoes vast ook. De pakken zijn maar zo-zo, maar ach.. de hoes..
Overhemd gekocht bij Matinique, valt best goed en is wat dikkere, stuggere, stof. Alleen op internet schijnt het niet echt te koop te zijn. Of ik kan niet zoeken.
Het spijt me, ik had geen idéé dat ik op lange tenen zou kunnen staan met betrekking tot Suit Supply pakken. Leek mij gewoon een goedkope optie om een hoes te kopen.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef dnzl het volgende:
Zeg koekebakker, jij kwam toch om suggesties vragen voor een goedkope hoes voor je pak.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hehe, Dit is iig een behoorlijk tegenstrijdige reactie.
Ik neem aan dat ook jij deze pakken serieus neemt!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Alle lachers op je hand. Dat doe je toch maar effe, hè.
Persoonlijk ben ik erg tevreden over Gentiluomo, zowel voor formeel als informeel hebben ze leuke shirts imo. Voordeel is ook dat de slimfits mij daadwerkelijk passen en dat is al een klein wonder, dus ik ben wat sneller tevreden misschienquote:Op zondag 7 maart 2010 23:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Een mooi casual overhemd vind ik trouwens moeilijk te vinden doorgaans. Wil geen button-down en wel een mooie pasvorm (niet te ruim, niet té getailleerd of te korte mouwen). Daarnaast hebben sommige merken moeite met de hoogte van knopen (waardoor het óf erg hoogsluitend dicht is óf open hangt tot je navel. Bij wijze van spreken dan.
Ah, een edit. Was je reactie eerst nóg slapper dan nu?quote:Op maandag 8 maart 2010 02:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ook jij deze pakken serieus neemt!
Ik haalde er idd een spelfout uit. Maar eigenlijk is jouw mening over het posten van een overall helemaal niet relevant; hoe haal je het eigenlijk in je hoofd om dat te denken?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, een edit. Was je reactie eerst nóg slapper dan nu?
Daarom, naar NvN.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Neuroscience het volgende:
Gewoon mtm, dan heb je al die problemen niet.
Ik neem aan dat je MN bedoelt? In dat geval zou ik eerder voor Vanità gaan. Veel minder lange wachttijden, uitstekende service en zij leveren prima producten.quote:
Matinique is prima spul. Suitsupply ook, als instapper. Je kan het zo gek maken als je zelf wil.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Bij Suit Supply is alles wel goedkoop, dus een hoes vast ook. De pakken zijn maar zo-zo, maar ach.. de hoes..
Overhemd gekocht bij Matinique, valt best goed en is wat dikkere, stuggere, stof. Alleen op internet schijnt het niet echt te koop te zijn. Of ik kan niet zoeken.
http://www.theartofcamouflage.com/quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:48 schreef Drive-r het volgende:
Geen ervaring mee. Ik moet wel weer wat goeie casual shirts gaan vinden trouwens. Iets dat een beetje getailleerd is, niet te druk, geen button-down, etc... Eigenlijk dress-shirts met iets leuks, want mijn kast is voornamelijk... wit eigenlijk...
Kijk eens bij Il Rosso. Goed ervaring mee en een mooie, niet al te slanke fit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:48 schreef Drive-r het volgende:
Geen ervaring mee. Ik moet wel weer wat goeie casual shirts gaan vinden trouwens. Iets dat een beetje getailleerd is, niet te druk, geen button-down, etc... Eigenlijk dress-shirts met iets leuks, want mijn kast is voornamelijk... wit eigenlijk...
Best lastig nog, zoek ook nog wat meer casual shirts. Inderdaad zonder gekke kragen, zonder button downs, getailleerd : zelfs witte shirts heb ik nog wat nodig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:48 schreef Drive-r het volgende:
Witte shirts vind ik niet zo lastig meer. Je hebt hier Charles Tyrwhitt zitten, daar haal ik alles voor werk. Echt geen dure shirts ofzo, in de uitverkoop (en die hebben ze 50% van de tijd) haal je de "Black Label" voor £50 per shirt en andere Slim Fit shirts for £30 ofzo, inclusief verzendkosten. Ze hebben zowel nekmaat als armlengte, dus ik kan er precies de goeie bestellen. En na 4 jaar, moet ik zeggen dat de kwaliteit briljant is. Op 30 overhemden wellicht 2 knoopjes verloren en de meeste gaan gewoon 3 jaar mee zonder enige slijtage. Daarbij hou ik van een goeie, strakke kraag en dat blijven ze hier gelukkig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Best lastig nog, zoek ook nog wat meer casual shirts. Inderdaad zonder gekke kragen, zonder button downs, getailleerd : zelfs witte shirts heb ik nog wat nodig.
Zijn idd mooie strakke zakelijke shirtsquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Witte shirts vind ik niet zo lastig meer. Je hebt hier Charles Tyrwhitt zitten, daar haal ik alles voor werk. Echt geen dure shirts ofzo, in de uitverkoop (en die hebben ze 50% van de tijd) haal je de "Black Label" voor £50 per shirt en andere Slim Fit shirts for £30 ofzo, inclusief verzendkosten. Ze hebben zowel nekmaat als armlengte, dus ik kan er precies de goeie bestellen. En na 4 jaar, moet ik zeggen dat de kwaliteit briljant is. Op 30 overhemden wellicht 2 knoopjes verloren en de meeste gaan gewoon 3 jaar mee zonder enige slijtage. Daarbij hou ik van een goeie, strakke kraag en dat blijven ze hier gelukkig.
Maar goed, ik koop bij hen enkel wit en wat licht blauw, alle verder ontwerpen vind ik niet echt lekker voor werk. En casual is het wat minnetjes, dan heb ik liever nog iets "specialers".
Goede tip!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Witte shirts vind ik niet zo lastig meer. Je hebt hier Charles Tyrwhitt zitten, daar haal ik alles voor werk. Echt geen dure shirts ofzo, in de uitverkoop (en die hebben ze 50% van de tijd) haal je de "Black Label" voor £50 per shirt en andere Slim Fit shirts for £30 ofzo, inclusief verzendkosten. Ze hebben zowel nekmaat als armlengte, dus ik kan er precies de goeie bestellen. En na 4 jaar, moet ik zeggen dat de kwaliteit briljant is. Op 30 overhemden wellicht 2 knoopjes verloren en de meeste gaan gewoon 3 jaar mee zonder enige slijtage. Daarbij hou ik van een goeie, strakke kraag en dat blijven ze hier gelukkig.
Maar goed, ik koop bij hen enkel wit en wat licht blauw, alle verder ontwerpen vind ik niet echt lekker voor werk. En casual is het wat minnetjes, dan heb ik liever nog iets "specialers".
Voor mij iig precies goed. Normaal knelt alles bij mij boven af, terwijl het onderaan als een parachute valt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef dnzl het volgende:
[..]
Kijk eens bij Il Rosso. Goed ervaring mee en een mooie, niet al te slanke fit.
Mooi, maar jammer dat je het nergens kunt passen. Ben toch wel wat huiverig voor online bestellen van shirts. Wellicht een royala retour policy. Niet goedkoop trouwens, met 120 euro.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Voor mij iig precies goed. Normaal knelt alles bij mij boven af, terwijl het onderaan als een parachute valt.
Heel dom is natuurlijk onzin, al is het maar omdat je toch bijna alles mag retourneren tegenwoordig. Maar goed, ik bestel online eigenlijk enkel dus bij Charles Tyrwhitt, omdat ik mijn maat daar nou eenmaal vrij exact weet. Wel zo makkelijk, ik probeer winkelen te beperken tot zaken die ik ook daadwerkelijk leuk vind om in een winkel te kopen. Dit soort shirts is gewoon saai...quote:
de juiste fit bestaat natuurlijk uit meer variabelen dan alleen de boordmaatquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef dnzl het volgende:
Niks mis mee mits je je boordmaat weet. Stoffen zijn van Thomas Mason dus dat is gewoon goed.
Daar is ook niks mis mee natuurlijk, maar da's wel een prijs verschil. Het voordeel van een grote zaak als CT is dat ze een stuk of 5 standaard "fits" hebben en vervolgens dus boordmaten en lengtematen. Ik weet dat twee van de "fits" mijn goed passen in een bepaalde boord- en lengtemaat. Daarbij heb ik geen zin om veel geld uit te geven aan witte overhemden, da's toch maar werk kledingquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
de juiste fit bestaat natuurlijk uit meer variabelen dan alleen de boordmaat
maar goed, als je een redelijk standaard bouw hebt, zou het niet voor al te voor problemen moeten zorgen. Persoonlijk laat ik voortaan mijn shirts bij de heer etemadi maken
Dat onderscheid ken ik niet; ik koop enkel kleding die ik mooi vind.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee natuurlijk, maar da's wel een prijs verschil. Het voordeel van een grote zaak als CT is dat ze een stuk of 5 standaard "fits" hebben en vervolgens dus boordmaten en lengtematen. Ik weet dat twee van de "fits" mijn goed passen in een bepaalde boord- en lengtemaat. Daarbij heb ik geen zin om veel geld uit te geven aan witte overhemden, da's toch maar werk kleding
Da's leuk voor je. Ik moet helaas strak in het pak, en dan kies ik voor een net wit overhemd met strak boord en goeie pasvorm. Deels omdat dat nou eenmaal redelijk de maatstaf is en deels omdat ik dat het netst vind. Als ik mocht dragen wat ik mooi vond, liep ik hier wel rond in mijn vrijetijds-kleding als ik daar zin in had.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat onderscheid ken ik niet; ik koop enkel kleding die ik mooi vind.
'Helaas' strak in pak?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:51 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Da's leuk voor je. Ik moet helaas strak in het pak, en dan kies ik voor een net wit overhemd met strak boord en goeie pasvorm. Deels omdat dat nou eenmaal redelijk de maatstaf is en deels omdat ik dat het netst vind. Als ik mocht dragen wat ik mooi vond, liep ik hier wel rond in mijn vrijetijds-kleding als ik daar zin in had.
Dus helaas, we hebben niet allemaal de oneindige luxe die jij hebt. En daarbij ken ik weinig maathemden die mijn huidige kwaliteit hemden overtreft, dus blijf ik voorlopig bij mijn keuze. Mijn collega's slepen met elke keer mee naar Savile Row, maar da's dus enkel leuk voor als ik voor mezelf iets moois wil kopen.
Dat had ik al door, ik begreep enkel niet wat jij niet snapte aan mijn eerder post. Ik hou ook wel van klassieke kleding (anders zou ik er niet zoveel geld aan besteden), maar ik liever de keuze tussen sneakers en mijn pak bij mij liggen. Zeker als je 's ochtends in de tube staat met 1000-en andere grijze pakken, dan ben je snel jaloers op die ene architect in zijn relaxte outfit...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:07 schreef Teteteterek het volgende:
Daarin verschillen wij dan van mening. Ik houd graag van klassieke kleding. Voor mij betekent dat, dat ik bijna altijd een jasje draag en bij formele aangelegenheden( ben nog student dus zo vaak komt dat niet voor) een pak.
Dus mocht ik eenmaal veranderen in een loonslaaf zal mijn koopgedrag qua kleding niet aanmerkelijk veranderen. Waarschijnlijk alleen wat meer zwarte schoenen en dassen.
Vanwaar eigenlijk die behoefte aan 30 'werkhemden'? Ik denk dat ik ongeveer het zelfde aantal bezit, echter slechts om esthetische, niet praktische redenenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat had ik al door, ik begreep enkel niet wat jij niet snapte aan mijn eerder post. Ik hou ook wel van klassieke kleding (anders zou ik er niet zoveel geld aan besteden), maar ik liever de keuze tussen sneakers en mijn pak bij mij liggen. Zeker als je 's ochtends in de tube staat met 1000-en andere grijze pakken, dan ben je snel jaloers op die ene architect in zijn relaxte outfit...
En qua koopgedrag maakte het voor mij wel iets uit. Vroeger had ik een paar duurdere overhemden, maar nu ik werk heb ik er gewoon een stuk of 30 nodig - dan vind ik het simpelweg een makkelijk afweging om iets minder uit te geven aan de "werk"-hemden. Direct 5000 euro aan witte overhemden te besteden, leek me wat gortig en simpelweg niet de moeite waard.
Veel reizen en soms komt de werkster een weekje niet (en nee, ik strijk niet). Dus 30 is een aantal dat goed blijkt te werken. Ik draag in mijn vrije tijd vrij zelden een overhemd, enkel als ik een avondje naar een wat betere club hier in Londen ga eigenlijk. Maar goed, ik heb er dus wel iets meer nodig voor casual.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:28 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk die behoefte aan 30 'werkhemden'? Ik denk dat ik ongeveer het zelfde aantal bezit, echter slechts om esthetische, niet praktische redenen
Wat voor tint grijs heb je op het oog?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:27 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand mooie grijze brogues of waar ze deze verkopen?
Redelijk licht. Maar ik ben hierin niet zo heel moelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:31 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wat voor tint grijs heb je op het oog?
Wat vind je niet mooi aan het model dan? Lijkt me toch een redelijk standaard semi-brogue oxford schoenquote:
Ikzelf vind ze foeilelijk, maar goed. Onderstaande Santoni's zijn licht/grijs-kleurig, zit er niet wat voor je bij?quote:
Als je nog meer van die handige sites hebt, graag.quote:
Die laatstequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ikzelf vind ze foeilelijk, maar goed. Onderstaande Santoni's zijn licht/grijs-kleurig, zit er niet wat voor je bij?
[ afbeelding ]
Voor hi-ha-hip moet je bij Hans Ubbink zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 18:29 schreef NJlo het volgende:
Gister een vrij kek colbertje geprobeerd van Boss, dun rood-wit gestreept, meer roze van een afstandje dus.. Moet voor mij alleen wel iets strakker en iets langer gesneden zijn. Tips voor merken waar soortgelijke hippere printjes en kleurtjes in zo'n model te vinden zijn? Lengtematen waren helaas niet aanwezig in de Bijenkorf.
Of in het H&M-topic. Met al die bezuinigingsplannen van de overheid, zal ik hier binnenkort ook wel moeten wieberen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:00 schreef dnzl het volgende:
[..]
Voor hi-ha-hip moet je bij Hans Ubbink zijn
als het te warm is voor een overjas dan zou ik gewoon géén jas c.q. een regenjas over je pak dragen.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:35 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Watvoor jas kan je over je pak aantrekken vroeg ik me opeens af? Ik heb een mooie zwarte wollen manteljas, maar daar begint het een beetje te warm voor te worden.
Op zich wel, maar wellicht hangt het van de jas af. Ik heb zelf een vrij dunnen wollen overjas met een vrije "strakke" fit, dus daarbij staat het niet vreemd en die draag ik ook tot aan de zomer eigenlijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:53 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Kan je ook die overjas zonder sjaal dragen, want het ziet er dan echt uit alsof je iets bent vergeten
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:14 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Op zich wel, maar wellicht hangt het van de jas af. Ik heb zelf een vrij dunnen wollen overjas met een vrije "strakke" fit, dus daarbij staat het niet vreemd en die draag ik ook tot aan de zomer eigenlijk.
Een regenjas o.i.d. vind ik niet direct nodig, in de zomer heb je hier gewoon geen jas nodig.
Daar heb ik een paraplu voorquote:Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Die regenjas draag je natuurlijk alleen wanneer het regent/dreigt te gaan regenen.
Wit shirt, gekleurde das. Das kan dan eigenlijk erg veel kleuren hebben, maar ik hou in die combinatie wel van iets roods bijvoorbeeld. Maar eigenlijk alles kan, ik draag erg veel die exacte combinatie van pak/shirt/schoenen, maar met een variatie aan dassen, voornamelijk de iets "drukkere" Hermes motieven.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:14 schreef Stansfield het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje mooie tijdloze combinatie qua shirtkleur en daskleur bij een donkerblauw pak met zwarte schoenen.
Ik neem aan dat je op je trouwerij doelt? Ik vind zelf de combi blauw pak, wit hemd, bruine das altijd erg mooi. Kies gewoon voor een wit hemd, tijdlozer kan in ieder geval niet, welke kleur das je erbij kiest ligt nogal aan wat je zelf mooi vind, als je voor tijdloos wil gaan zou ik de das een beetje rustig houden, niet te breed/smal etc.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:14 schreef Stansfield het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje mooie tijdloze combinatie qua shirtkleur en daskleur bij een donkerblauw pak met zwarte schoenen.
Bruin kan mooi zijn, moet het wel enigzins glans hebben. Draag zelf inderdaad ook wel eens een grijs/bruine das bij blauw pak, maar het is niet mijn favoriet. Voor een trouwerij hou ik wel van iets vrolijkers en met een "neutrale combi" (dus effen pak en overhemd) kun je wel wat kleur of partoon hebben in de das.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef OnnoQuist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op je trouwerij doelt? Ik vind zelf de combi blauw pak, wit hemd, bruine das altijd erg mooi. Kies gewoon voor een wit hemd, tijdlozer kan in ieder geval niet, welke kleur das je erbij kiest ligt nogal aan wat je zelf mooi vind, als je voor tijdloos wil gaan zou ik de das een beetje rustig houden, niet te breed/smal etc.
Kortom, een bruiloft is niet een geschikte evenement om een "tijdloze" outfit voor aan te schaffen. Ben het met je eens dat je met effen pak en hemd zeker op een bruiloft best mag uitpakken met een goede das, maar die das past waarschijnlijk minder goed bij het eventuele sollicitatiegesprek in de toekomst (oid).quote:Op woensdag 7 april 2010 17:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Bruin kan mooi zijn, moet het wel enigzins glans hebben. Draag zelf inderdaad ook wel eens een grijs/bruine das bij blauw pak, maar het is niet mijn favoriet. Voor een trouwerij hou ik wel van iets vrolijkers en met een "neutrale combi" (dus effen pak en overhemd) kun je wel wat kleur of partoon hebben in de das.
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:21 schreef Blik het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een mooie G-Star jas gekocht, stoer doch redelijk netjes. Kan hem alleen niet vinden op de G-Star website
Ja, niet echt het soort dingen die ik zou dragen voor werk in ieder geval, prive waarschijnlijk ook niet. Maar op zich zal het best kunnen.quote:
Nee, dat is waar. Zomerjas gebruik ik echter toch nauwelijks voor het werk. Als het mooi weer is, draag ik geen jas. Winterjas is een stuk zakelijkerquote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ja, niet echt het soort dingen die ik zou dragen voor werk in ieder geval, prive waarschijnlijk ook niet. Maar op zich zal het best kunnen.
Als je het met dit weer te koud vindt om alleen een jasje te dragen sla je een sjaal om oid.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:01 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jammergenoeg is het in NL niet zo dat het of mooi weer is, of slecht weer. Als het bijv. een graadje of 15 is en het is bewolkt; dan is het te warm voor een overjas met sjaal en te koud voor alleen je pak.
Als je dan met de auto gaat kan je wel alleen je pak aandoen lijkt mij, maar met de fiets of het OV
Sowieso met je pak (+laptoptas) op de fietsquote:Op donderdag 8 april 2010 10:01 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jammergenoeg is het in NL niet zo dat het of mooi weer is, of slecht weer. Als het bijv. een graadje of 15 is en het is bewolkt; dan is het te warm voor een overjas met sjaal en te koud voor alleen je pak.
Als je dan met de auto gaat kan je wel alleen je pak aandoen lijkt mij, maar met de fiets of het OV
wat is daar in godsnaam mis mee?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Sowieso met je pak (+laptoptas) op de fietsNever nooit niet
Voor mij persoonlijk hè. Allereerst vind ik het rete-irritant om met een pak op de fiets te zitten, en om dan vervolgens ook nog eens die zware laptop-tas mee te zeulen is voor mij helemaal een no-noquote:Op donderdag 8 april 2010 13:38 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
wat is daar in godsnaam mis mee?
agreequote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef Seam het volgende:
Zo'n tanned schoenen zijn juist ideaal voor een casual outfit in de zomer. Met een donkere jeans een shirt met een egale kleur en je bent klaar.
Daar kom je in de meeste bedrijven wel mee weg. Als het den donkerblauwe spijkerbroek is zou ik bruine schoenen nemen. Voor buiten een jasje.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Je moet netjes aangekleed naar werk, maar geen pak! Wat doe je aan?
Zit zelf te denken aan een hemd (kleur?), donkere spijkerbroek en oxfords (kleur?)
Hangt er toch een beetje vanaf wat de situatie is. Soms draag ik mijn overjas ook met een tshirtje eronder + spijkerbroek + nette (cognac) schoenen. Maar dit is niet naar werk natuurlijk, maar naar colleges of supahmarkt.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:53 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Kan je ook die overjas zonder sjaal dragen, want het ziet er dan echt uit alsof je iets bent vergeten
Zat laatst met precies hetzelfde probleem, heb het opgelost zoals jou: wit hemd met een nette broek en nette schoenen. (cognac/bruin om het toch wat speels te houden) protserig klokje om de pols en gaan. (zat daar met nog 8 andere sollicitanten en was veruit het beste gekleed, wannneer leren mensen het nou is) Vaak als mensen zien dat je een overhemd aanhebt is het al snel goed, heb je geen voorbeeld? M.a.w is het je eerste keer dat je naar dat bedrijf gaat of werk je eral? Anders zou je natuurlijk naar je leidinggevende kunnen kijken, of mensen die daar werken.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Je moet netjes aangekleed naar werk, maar geen pak! Wat doe je aan?
Zit zelf te denken aan een hemd (kleur?), donkere spijkerbroek en oxfords (kleur?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |