abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2010 @ 18:58:10 #101
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_78855712
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef One_conundrum het volgende:
beetje offtopic, maar waar koop ik een niet te dure hoes voor mij pak..
Bij Suit Supply is alles wel goedkoop, dus een hoes vast ook. De pakken zijn maar zo-zo, maar ach.. de hoes..

Overhemd gekocht bij Matinique, valt best goed en is wat dikkere, stuggere, stof. Alleen op internet schijnt het niet echt te koop te zijn. Of ik kan niet zoeken.
Overal verstand van.
  zondag 7 maart 2010 @ 19:54:51 #102
73209 dnzl
Minimalist.
pi_78857941
Pakken bij Suit Supply zijn niet zo-zo, die zijn prima en bieden de beste value for money.

Maargoed jij betaald dan ook teveel om te kunnen koketteren met een 'Matinique'

[ Bericht 33% gewijzigd door dnzl op 07-03-2010 20:05:45 ]
  zondag 7 maart 2010 @ 20:06:49 #103
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_78858591
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef dnzl het volgende:
Pakken bij Suit Supply zijn niet zo-zo, die zijn prima en bieden de beste value for money.

Wat een zure reactie. Zeker veel SS in de kast?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_78859928
Matinique is een leuk merk maar premium kan ik het zeker niet noemen, SS heeft echt wel beter spul als je de beurs flink open trekt.
  zondag 7 maart 2010 @ 21:21:34 #105
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_78862935
quote:

!
  zondag 7 maart 2010 @ 22:36:52 #106
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_78867791
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:58 schreef macondo het volgende:

[..]

Bij Suit Supply is alles wel goedkoop, dus een hoes vast ook. De pakken zijn maar zo-zo, maar ach.. de hoes..

Overhemd gekocht bij Matinique, valt best goed en is wat dikkere, stuggere, stof. Alleen op internet schijnt het niet echt te koop te zijn. Of ik kan niet zoeken.
Hehe, Dit is iig een behoorlijk tegenstrijdige reactie.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_78867933
Shirts zou ik niet halen bij SS. Tenzij je een meester bent in het aanzetten van knopen.
  zondag 7 maart 2010 @ 23:17:17 #108
57047 macondo
pi_78869846
quote:

Het spijt me, ik had geen idéé dat ik op lange tenen zou kunnen staan met betrekking tot Suit Supply pakken. Leek mij gewoon een goedkope optie om een hoes te kopen.

Matinique lijkt mij overigens geen merk om ergens mee te kunnen "koketteren", maar dat zou natuurlijk ook wel aan mijn omgeving kunnen liggen.

Een mooi casual overhemd vind ik trouwens moeilijk te vinden doorgaans. Wil geen button-down en wel een mooie pasvorm (niet te ruim, niet té getailleerd of te korte mouwen). Daarnaast hebben sommige merken moeite met de hoogte van knopen (waardoor het óf erg hoogsluitend dicht is óf open hangt tot je navel. Bij wijze van spreken dan.
quote:
Op zondag 7 maart 2010 22:36 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Hehe, Dit is iig een behoorlijk tegenstrijdige reactie.
Zeg koekebakker, jij kwam toch om suggesties vragen voor een goedkope hoes voor je pak.

[ Bericht 19% gewijzigd door macondo op 07-03-2010 23:28:55 ]
Overal verstand van.
pi_78874358
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:47 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Alle lachers op je hand. Dat doe je toch maar effe, hè.
Ik neem aan dat ook jij deze pakken serieus neemt!

[ Bericht 1% gewijzigd door Theoria_Colorum op 08-03-2010 16:49:13 ]
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78885509
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:17 schreef macondo het volgende:

[..]

Een mooi casual overhemd vind ik trouwens moeilijk te vinden doorgaans. Wil geen button-down en wel een mooie pasvorm (niet te ruim, niet té getailleerd of te korte mouwen). Daarnaast hebben sommige merken moeite met de hoogte van knopen (waardoor het óf erg hoogsluitend dicht is óf open hangt tot je navel. Bij wijze van spreken dan.

Persoonlijk ben ik erg tevreden over Gentiluomo, zowel voor formeel als informeel hebben ze leuke shirts imo. Voordeel is ook dat de slimfits mij daadwerkelijk passen en dat is al een klein wonder, dus ik ben wat sneller tevreden misschien .
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_78886916
Gewoon mtm, dan heb je al die problemen niet.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  maandag 8 maart 2010 @ 23:02:14 #112
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_78913953
quote:
Op maandag 8 maart 2010 02:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ook jij deze pakken serieus neemt!

Ah, een edit. Was je reactie eerst nóg slapper dan nu?
  maandag 8 maart 2010 @ 23:32:32 #113
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_78915116
tvp.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_78915203
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:02 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ah, een edit. Was je reactie eerst nóg slapper dan nu?
Ik haalde er idd een spelfout uit. Maar eigenlijk is jouw mening over het posten van een overall helemaal niet relevant; hoe haal je het eigenlijk in je hoofd om dat te denken?
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78915264
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Neuroscience het volgende:
Gewoon mtm, dan heb je al die problemen niet.
Daarom, naar NvN.
pi_78920980
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Daarom, naar NvN.
Ik neem aan dat je MN bedoelt? In dat geval zou ik eerder voor Vanità gaan. Veel minder lange wachttijden, uitstekende service en zij leveren prima producten.

Ettemadis is overigens wellicht ook nog een goede (bespoke) optie.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:45:12 #117
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_78922519
Ik heb van de week voor het eerst een mtm-shirt gehaald bij Suit Supply en ben er vooralsnog erg tevreden over. Pasvorm is voor zo ver ik het kan beoordelen goed en afwerking netjes. Shirt had misschien iets langer gemogen. Knoopjes staan vast met een hanenpootsteek en voor de rest ben ik meester in het aanzetten van knoopjes dus daar verwacht ik geen problemen.
I am a black hole shitting into the void
pi_78922561
De SS levert prima bang for the buck. Veel plezier met je nieuwe MTM-shirt, Gimmick.
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:04:35 #119
62913 Blik
The one and Only!
pi_78968023
Wat vinden de heren fijnproevers van 'The art of Camouflage'?
pi_78970419
Ik vind het goeie shirts. Kan vast niet toppen aan maatwerk en dure Italiaanse merken, maar ik vind de pasvorm goed (getailleerd), het voelt goed en het ziet er leuk uit (niet alles uiteraard).
pi_78972234
Geen ervaring mee. Ik moet wel weer wat goeie casual shirts gaan vinden trouwens. Iets dat een beetje getailleerd is, niet te druk, geen button-down, etc... Eigenlijk dress-shirts met iets leuks, want mijn kast is voornamelijk... wit eigenlijk...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:55:06 #122
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78972543
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:58 schreef macondo het volgende:

[..]

Matinique is prima spul. Suitsupply ook, als instapper. Je kan het zo gek maken als je zelf wil.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:04:19 #123
62913 Blik
The one and Only!
pi_78972987
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:48 schreef Drive-r het volgende:
Geen ervaring mee. Ik moet wel weer wat goeie casual shirts gaan vinden trouwens. Iets dat een beetje getailleerd is, niet te druk, geen button-down, etc... Eigenlijk dress-shirts met iets leuks, want mijn kast is voornamelijk... wit eigenlijk...
http://www.theartofcamouflage.com/

Zitten ook enorme foute designs tussen, maar ook leuke.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:02:54 #124
73209 dnzl
Minimalist.
pi_78975640
quote:
Kijk eens bij Il Rosso. Goed ervaring mee en een mooie, niet al te slanke fit.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:11:36 #125
57047 macondo
pi_78976023
quote:
Best lastig nog, zoek ook nog wat meer casual shirts. Inderdaad zonder gekke kragen, zonder button downs, getailleerd : zelfs witte shirts heb ik nog wat nodig.
Overal verstand van.
pi_78977547
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:11 schreef macondo het volgende:

[..]

Best lastig nog, zoek ook nog wat meer casual shirts. Inderdaad zonder gekke kragen, zonder button downs, getailleerd : zelfs witte shirts heb ik nog wat nodig.
Witte shirts vind ik niet zo lastig meer. Je hebt hier Charles Tyrwhitt zitten, daar haal ik alles voor werk. Echt geen dure shirts ofzo, in de uitverkoop (en die hebben ze 50% van de tijd) haal je de "Black Label" voor £50 per shirt en andere Slim Fit shirts for £30 ofzo, inclusief verzendkosten. Ze hebben zowel nekmaat als armlengte, dus ik kan er precies de goeie bestellen. En na 4 jaar, moet ik zeggen dat de kwaliteit briljant is. Op 30 overhemden wellicht 2 knoopjes verloren en de meeste gaan gewoon 3 jaar mee zonder enige slijtage. Daarbij hou ik van een goeie, strakke kraag en dat blijven ze hier gelukkig.

Maar goed, ik koop bij hen enkel wit en wat licht blauw, alle verder ontwerpen vind ik niet echt lekker voor werk. En casual is het wat minnetjes, dan heb ik liever nog iets "specialers".
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:55:51 #127
62913 Blik
The one and Only!
pi_78978000
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Witte shirts vind ik niet zo lastig meer. Je hebt hier Charles Tyrwhitt zitten, daar haal ik alles voor werk. Echt geen dure shirts ofzo, in de uitverkoop (en die hebben ze 50% van de tijd) haal je de "Black Label" voor £50 per shirt en andere Slim Fit shirts for £30 ofzo, inclusief verzendkosten. Ze hebben zowel nekmaat als armlengte, dus ik kan er precies de goeie bestellen. En na 4 jaar, moet ik zeggen dat de kwaliteit briljant is. Op 30 overhemden wellicht 2 knoopjes verloren en de meeste gaan gewoon 3 jaar mee zonder enige slijtage. Daarbij hou ik van een goeie, strakke kraag en dat blijven ze hier gelukkig.

Maar goed, ik koop bij hen enkel wit en wat licht blauw, alle verder ontwerpen vind ik niet echt lekker voor werk. En casual is het wat minnetjes, dan heb ik liever nog iets "specialers".
Zijn idd mooie strakke zakelijke shirts
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:58:18 #128
57047 macondo
pi_78978115
Thanks, daar heb ik wat aan.
Overal verstand van.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:00:58 #129
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78978235
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Goede tip!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_78978383
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef dnzl het volgende:

[..]

Kijk eens bij Il Rosso. Goed ervaring mee en een mooie, niet al te slanke fit.
Voor mij iig precies goed. Normaal knelt alles bij mij boven af, terwijl het onderaan als een parachute valt.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:21:46 #131
57047 macondo
pi_78979364
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:03 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Voor mij iig precies goed. Normaal knelt alles bij mij boven af, terwijl het onderaan als een parachute valt.
Mooi, maar jammer dat je het nergens kunt passen. Ben toch wel wat huiverig voor online bestellen van shirts. Wellicht een royala retour policy. Niet goedkoop trouwens, met 120 euro.
Overal verstand van.
pi_78979494
Online kleren kopen. Lijkt me heel dom.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:37:14 #133
73209 dnzl
Minimalist.
pi_78979970
Niks mis mee mits je je boordmaat weet. Stoffen zijn van Thomas Mason dus dat is gewoon goed.
pi_78980112
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:24 schreef Repeat het volgende:
Online kleren kopen. Lijkt me heel dom.
Heel dom is natuurlijk onzin, al is het maar omdat je toch bijna alles mag retourneren tegenwoordig. Maar goed, ik bestel online eigenlijk enkel dus bij Charles Tyrwhitt, omdat ik mijn maat daar nou eenmaal vrij exact weet. Wel zo makkelijk, ik probeer winkelen te beperken tot zaken die ik ook daadwerkelijk leuk vind om in een winkel te kopen. Dit soort shirts is gewoon saai...
pi_78984878
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef dnzl het volgende:
Niks mis mee mits je je boordmaat weet. Stoffen zijn van Thomas Mason dus dat is gewoon goed.
de juiste fit bestaat natuurlijk uit meer variabelen dan alleen de boordmaat

maar goed, als je een redelijk standaard bouw hebt, zou het niet voor al te voor problemen moeten zorgen. Persoonlijk laat ik voortaan mijn shirts bij de heer etemadi maken
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_78986831
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

de juiste fit bestaat natuurlijk uit meer variabelen dan alleen de boordmaat

maar goed, als je een redelijk standaard bouw hebt, zou het niet voor al te voor problemen moeten zorgen. Persoonlijk laat ik voortaan mijn shirts bij de heer etemadi maken
Daar is ook niks mis mee natuurlijk, maar da's wel een prijs verschil. Het voordeel van een grote zaak als CT is dat ze een stuk of 5 standaard "fits" hebben en vervolgens dus boordmaten en lengtematen. Ik weet dat twee van de "fits" mijn goed passen in een bepaalde boord- en lengtemaat. Daarbij heb ik geen zin om veel geld uit te geven aan witte overhemden, da's toch maar werk kleding
pi_78987486
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Daar is ook niks mis mee natuurlijk, maar da's wel een prijs verschil. Het voordeel van een grote zaak als CT is dat ze een stuk of 5 standaard "fits" hebben en vervolgens dus boordmaten en lengtematen. Ik weet dat twee van de "fits" mijn goed passen in een bepaalde boord- en lengtemaat. Daarbij heb ik geen zin om veel geld uit te geven aan witte overhemden, da's toch maar werk kleding
Dat onderscheid ken ik niet; ik koop enkel kleding die ik mooi vind.
pi_78988653
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Dat onderscheid ken ik niet; ik koop enkel kleding die ik mooi vind.
Da's leuk voor je. Ik moet helaas strak in het pak, en dan kies ik voor een net wit overhemd met strak boord en goeie pasvorm. Deels omdat dat nou eenmaal redelijk de maatstaf is en deels omdat ik dat het netst vind. Als ik mocht dragen wat ik mooi vond, liep ik hier wel rond in mijn vrijetijds-kleding als ik daar zin in had.

Dus helaas, we hebben niet allemaal de oneindige luxe die jij hebt. En daarbij ken ik weinig maathemden die mijn huidige kwaliteit hemden overtreft, dus blijf ik voorlopig bij mijn keuze. Mijn collega's slepen met elke keer mee naar Savile Row, maar da's dus enkel leuk voor als ik voor mezelf iets moois wil kopen.
pi_78988880
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:51 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Da's leuk voor je. Ik moet helaas strak in het pak, en dan kies ik voor een net wit overhemd met strak boord en goeie pasvorm. Deels omdat dat nou eenmaal redelijk de maatstaf is en deels omdat ik dat het netst vind. Als ik mocht dragen wat ik mooi vond, liep ik hier wel rond in mijn vrijetijds-kleding als ik daar zin in had.

Dus helaas, we hebben niet allemaal de oneindige luxe die jij hebt. En daarbij ken ik weinig maathemden die mijn huidige kwaliteit hemden overtreft, dus blijf ik voorlopig bij mijn keuze. Mijn collega's slepen met elke keer mee naar Savile Row, maar da's dus enkel leuk voor als ik voor mezelf iets moois wil kopen.
'Helaas' strak in pak?

I don't follow
pi_78988944
Ik moet voor werk in pak. Maar ik hou niet zo van pakken, niet altijd in ieder geval.
pi_78989396
Daarin verschillen wij dan van mening. Ik houd graag van klassieke kleding. Voor mij betekent dat, dat ik bijna altijd een jasje draag en bij formele aangelegenheden( ben nog student dus zo vaak komt dat niet voor) een pak.

Dus mocht ik eenmaal veranderen in een loonslaaf zal mijn koopgedrag qua kleding niet aanmerkelijk veranderen. Waarschijnlijk alleen wat meer zwarte schoenen en dassen.
pi_78989908
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:07 schreef Teteteterek het volgende:
Daarin verschillen wij dan van mening. Ik houd graag van klassieke kleding. Voor mij betekent dat, dat ik bijna altijd een jasje draag en bij formele aangelegenheden( ben nog student dus zo vaak komt dat niet voor) een pak.

Dus mocht ik eenmaal veranderen in een loonslaaf zal mijn koopgedrag qua kleding niet aanmerkelijk veranderen. Waarschijnlijk alleen wat meer zwarte schoenen en dassen.
Dat had ik al door, ik begreep enkel niet wat jij niet snapte aan mijn eerder post. Ik hou ook wel van klassieke kleding (anders zou ik er niet zoveel geld aan besteden), maar ik liever de keuze tussen sneakers en mijn pak bij mij liggen. Zeker als je 's ochtends in de tube staat met 1000-en andere grijze pakken, dan ben je snel jaloers op die ene architect in zijn relaxte outfit...

En qua koopgedrag maakte het voor mij wel iets uit. Vroeger had ik een paar duurdere overhemden, maar nu ik werk heb ik er gewoon een stuk of 30 nodig - dan vind ik het simpelweg een makkelijk afweging om iets minder uit te geven aan de "werk"-hemden. Direct 5000 euro aan witte overhemden te besteden, leek me wat gortig en simpelweg niet de moeite waard.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:17:59 #143
111172 Noax
pi_78989950
Ik zag vandaag een klassieke nette schoen alleen is me de naam ontschoten...De eerste twee letters waren volgens mij 'ca' iemand enig idee?
Geen idee of het om nieuwe collectie ging maar het viel me op dat de neus van de schoen iets omhoog stond.

De prijs was rond de ¤ 250.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_78996668
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Dat had ik al door, ik begreep enkel niet wat jij niet snapte aan mijn eerder post. Ik hou ook wel van klassieke kleding (anders zou ik er niet zoveel geld aan besteden), maar ik liever de keuze tussen sneakers en mijn pak bij mij liggen. Zeker als je 's ochtends in de tube staat met 1000-en andere grijze pakken, dan ben je snel jaloers op die ene architect in zijn relaxte outfit...

En qua koopgedrag maakte het voor mij wel iets uit. Vroeger had ik een paar duurdere overhemden, maar nu ik werk heb ik er gewoon een stuk of 30 nodig - dan vind ik het simpelweg een makkelijk afweging om iets minder uit te geven aan de "werk"-hemden. Direct 5000 euro aan witte overhemden te besteden, leek me wat gortig en simpelweg niet de moeite waard.
Vanwaar eigenlijk die behoefte aan 30 'werkhemden'? Ik denk dat ik ongeveer het zelfde aantal bezit, echter slechts om esthetische, niet praktische redenen
pi_78997325
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:28 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Vanwaar eigenlijk die behoefte aan 30 'werkhemden'? Ik denk dat ik ongeveer het zelfde aantal bezit, echter slechts om esthetische, niet praktische redenen
Veel reizen en soms komt de werkster een weekje niet (en nee, ik strijk niet). Dus 30 is een aantal dat goed blijkt te werken. Ik draag in mijn vrije tijd vrij zelden een overhemd, enkel als ik een avondje naar een wat betere club hier in Londen ga eigenlijk. Maar goed, ik heb er dus wel iets meer nodig voor casual.
pi_79041271
Weet iemand mooie grijze brogues of waar ze deze verkopen?
pi_79041441
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:27 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand mooie grijze brogues of waar ze deze verkopen?
Wat voor tint grijs heb je op het oog?
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_79041716
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:31 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Wat voor tint grijs heb je op het oog?
Redelijk licht. Maar ik ben hierin niet zo heel moelijk
pi_79042953
grijze schoenen?

hoe wil je dat gaan combineren als ik vragen mag?
pi_79043238
Volgens mij gaat dat prima bij een blauwe of spijkerbroek. Moet ik uiteraard nog even zien, maar vooralsnog heb ik die schoenen uberhaupt nog niet gevonden
pi_79043356
bedoel je zoiets?

hier gevonden
pi_79054966
Liever lichter en niet zo'n lelijk model
pi_79060665
hey Teteteterek!

Is dat niet een crockett and jones? Ik heb deze schoen. Echt heerlijk. Alleen jammer van de prijs... (500 euro). Ik moet wel zeggen dat ik hem nu 2 jaar heb en dat het er zo goed als nieuw nog uit ziet. Ik draag ze gemiddeld 1,5 keer per week.
pi_79061018
De link gaf al aan dat het Magnanni was. Maar C&J is inderdaad heerlijk, koop eigenlijk niks anders meer voor nette schoenen.
pi_79063513
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef Repeat het volgende:
Wat vind je niet mooi aan het model dan? Lijkt me toch een redelijk standaard semi-brogue oxford schoen

Wellicht is de neus iets te spitsig, maar voor de rest vind ik het model best mooi.
pi_79071618
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef Repeat het volgende:
Ikzelf vind ze foeilelijk, maar goed. Onderstaande Santoni's zijn licht/grijs-kleurig, zit er niet wat voor je bij?

dinsdag 16 maart 2010 @ 11:06:19 #157
111172 Noax
pi_79202144
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 00:33 schreef Teteteterek het volgende:
bedoel je zoiets?

hier gevonden
Als je nog meer van die handige sites hebt, graag.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_79836373
Tvp!

pi_79839626
Gister een vrij kek colbertje geprobeerd van Boss, dun rood-wit gestreept, meer roze van een afstandje dus.. Moet voor mij alleen wel iets strakker en iets langer gesneden zijn. Tips voor merken waar soortgelijke hippere printjes en kleurtjes in zo'n model te vinden zijn? Lengtematen waren helaas niet aanwezig in de Bijenkorf.
  donderdag 1 april 2010 @ 19:57:23 #160
172416 roelvdlende
Just use it and abuse it!
pi_79842965
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 44% gewijzigd door Mylene op 01-04-2010 20:31:25 ]
pi_79843402
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef JaapTrekhaak het volgende:

[..]

Ikzelf vind ze foeilelijk, maar goed. Onderstaande Santoni's zijn licht/grijs-kleurig, zit er niet wat voor je bij?

[ afbeelding ]
Die laatste
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 2 april 2010 @ 02:00:39 #162
73209 dnzl
Minimalist.
pi_79857206
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:29 schreef NJlo het volgende:
Gister een vrij kek colbertje geprobeerd van Boss, dun rood-wit gestreept, meer roze van een afstandje dus.. Moet voor mij alleen wel iets strakker en iets langer gesneden zijn. Tips voor merken waar soortgelijke hippere printjes en kleurtjes in zo'n model te vinden zijn? Lengtematen waren helaas niet aanwezig in de Bijenkorf.
Voor hi-ha-hip moet je bij Hans Ubbink zijn
pi_79857328
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 02:00 schreef dnzl het volgende:

[..]

Voor hi-ha-hip moet je bij Hans Ubbink zijn
Of in het H&M-topic. Met al die bezuinigingsplannen van de overheid, zal ik hier binnenkort ook wel moeten wieberen.
pi_79997398
Volgende maand gaat een vriend van mij trouwen en nu moet ik er toch aan geloven om eens een pak aan te schaffen. Nu draag ik verder nooit pakken dus iets extreems als bij Oger of maatwerk vind ik het geld niet waard. Nu zag ik op de site van suitsupply wel een mooi pak staan. Gewoon uit het rek voor 199 euro.

http://www.suitsupply.nl/#/collection/sortonprice/P2710/

Bij sort by price nr 9/63. Ik heb al wel zwarte nette schoenen dus wanneer ik dan een zwart pak koop en een licht shirt dan ben ik eigenlijk al klaar. Maar is dit voor 200 euro het meeste waar voor je geld? Of zijn er veel beter voor zeg max 250?
pi_79998244
Nee, Suit Supply is wat dat aangaat prima voor wat je zoekt.
pi_79998711
Zijn die pakken eigenlijk geplakt of niet? Of begint niet geplakt pas bij MTM?
pi_80028326
Watvoor jas kan je over je pak aantrekken vroeg ik me opeens af? Ik heb een mooie zwarte wollen manteljas, maar daar begint het een beetje te warm voor te worden.
BoF!
pi_80028915
quote:
Op woensdag 7 april 2010 00:35 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Watvoor jas kan je over je pak aantrekken vroeg ik me opeens af? Ik heb een mooie zwarte wollen manteljas, maar daar begint het een beetje te warm voor te worden.
als het te warm is voor een overjas dan zou ik gewoon géén jas c.q. een regenjas over je pak dragen.
pi_80033335
Kan je ook die overjas zonder sjaal dragen, want het ziet er dan echt uit alsof je iets bent vergeten
BoF!
pi_80033931
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:53 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Kan je ook die overjas zonder sjaal dragen, want het ziet er dan echt uit alsof je iets bent vergeten
Op zich wel, maar wellicht hangt het van de jas af. Ik heb zelf een vrij dunnen wollen overjas met een vrije "strakke" fit, dus daarbij staat het niet vreemd en die draag ik ook tot aan de zomer eigenlijk.

Een regenjas o.i.d. vind ik niet direct nodig, in de zomer heb je hier gewoon geen jas nodig.
  woensdag 7 april 2010 @ 10:21:32 #171
62913 Blik
The one and Only!
pi_80034162
Ik heb 2 weken geleden een mooie G-Star jas gekocht, stoer doch redelijk netjes. Kan hem alleen niet vinden op de G-Star website
pi_80040760
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:14 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Op zich wel, maar wellicht hangt het van de jas af. Ik heb zelf een vrij dunnen wollen overjas met een vrije "strakke" fit, dus daarbij staat het niet vreemd en die draag ik ook tot aan de zomer eigenlijk.

Een regenjas o.i.d. vind ik niet direct nodig, in de zomer heb je hier gewoon geen jas nodig.

Die regenjas draag je natuurlijk alleen wanneer het regent/dreigt te gaan regenen.
pi_80041383
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Die regenjas draag je natuurlijk alleen wanneer het regent/dreigt te gaan regenen.
Daar heb ik een paraplu voor

Maar zonder gein, hier in Londen lijkt het voor de Britten een sport om het hele jaar door enkel een pak zonder jas te dragen.
pi_80046999
Wat is eigenlijk een beetje mooie tijdloze combinatie qua shirtkleur en daskleur bij een donkerblauw pak met zwarte schoenen.
pi_80047628
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:14 schreef Stansfield het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje mooie tijdloze combinatie qua shirtkleur en daskleur bij een donkerblauw pak met zwarte schoenen.
Wit shirt, gekleurde das. Das kan dan eigenlijk erg veel kleuren hebben, maar ik hou in die combinatie wel van iets roods bijvoorbeeld. Maar eigenlijk alles kan, ik draag erg veel die exacte combinatie van pak/shirt/schoenen, maar met een variatie aan dassen, voornamelijk de iets "drukkere" Hermes motieven.
pi_80049539
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik neem aan dat je op je trouwerij doelt? Ik vind zelf de combi blauw pak, wit hemd, bruine das altijd erg mooi. Kies gewoon voor een wit hemd, tijdlozer kan in ieder geval niet, welke kleur das je erbij kiest ligt nogal aan wat je zelf mooi vind, als je voor tijdloos wil gaan zou ik de das een beetje rustig houden, niet te breed/smal etc.
pi_80050445
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef OnnoQuist het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je op je trouwerij doelt? Ik vind zelf de combi blauw pak, wit hemd, bruine das altijd erg mooi. Kies gewoon voor een wit hemd, tijdlozer kan in ieder geval niet, welke kleur das je erbij kiest ligt nogal aan wat je zelf mooi vind, als je voor tijdloos wil gaan zou ik de das een beetje rustig houden, niet te breed/smal etc.
Bruin kan mooi zijn, moet het wel enigzins glans hebben. Draag zelf inderdaad ook wel eens een grijs/bruine das bij blauw pak, maar het is niet mijn favoriet. Voor een trouwerij hou ik wel van iets vrolijkers en met een "neutrale combi" (dus effen pak en overhemd) kun je wel wat kleur of partoon hebben in de das.
pi_80051596
wit shirt + navy (lichtgroen, paars, bordeaux, rood kan ook) polka dot das + witte pochet + zwarte oxfords = SCORE

zeker op een bruiloft
pi_80059693
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:36 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Bruin kan mooi zijn, moet het wel enigzins glans hebben. Draag zelf inderdaad ook wel eens een grijs/bruine das bij blauw pak, maar het is niet mijn favoriet. Voor een trouwerij hou ik wel van iets vrolijkers en met een "neutrale combi" (dus effen pak en overhemd) kun je wel wat kleur of partoon hebben in de das.
Kortom, een bruiloft is niet een geschikte evenement om een "tijdloze" outfit voor aan te schaffen. Ben het met je eens dat je met effen pak en hemd zeker op een bruiloft best mag uitpakken met een goede das, maar die das past waarschijnlijk minder goed bij het eventuele sollicitatiegesprek in de toekomst (oid).

wit pochet bij wit hemd in navy pak is sowieso een mooie combi (in mijn ogen dan..)
  woensdag 7 april 2010 @ 21:45:23 #180
62913 Blik
The one and Only!
pi_80061918
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:21 schreef Blik het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een mooie G-Star jas gekocht, stoer doch redelijk netjes. Kan hem alleen niet vinden op de G-Star website
pi_80062710
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:45 schreef Blik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, niet echt het soort dingen die ik zou dragen voor werk in ieder geval, prive waarschijnlijk ook niet. Maar op zich zal het best kunnen.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:15:41 #182
62913 Blik
The one and Only!
pi_80063725
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ja, niet echt het soort dingen die ik zou dragen voor werk in ieder geval, prive waarschijnlijk ook niet. Maar op zich zal het best kunnen.
Nee, dat is waar. Zomerjas gebruik ik echter toch nauwelijks voor het werk. Als het mooi weer is, draag ik geen jas. Winterjas is een stuk zakelijker
pi_80073815
Jammergenoeg is het in NL niet zo dat het of mooi weer is, of slecht weer. Als het bijv. een graadje of 15 is en het is bewolkt; dan is het te warm voor een overjas met sjaal en te koud voor alleen je pak.

Als je dan met de auto gaat kan je wel alleen je pak aandoen lijkt mij, maar met de fiets of het OV
BoF!
pi_80075133
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:01 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jammergenoeg is het in NL niet zo dat het of mooi weer is, of slecht weer. Als het bijv. een graadje of 15 is en het is bewolkt; dan is het te warm voor een overjas met sjaal en te koud voor alleen je pak.

Als je dan met de auto gaat kan je wel alleen je pak aandoen lijkt mij, maar met de fiets of het OV
Als je het met dit weer te koud vindt om alleen een jasje te dragen sla je een sjaal om oid.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:00:30 #185
62913 Blik
The one and Only!
pi_80075317
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:01 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

Sowieso met je pak (+laptoptas) op de fiets Never nooit niet
pi_80081231
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:00 schreef Blik het volgende:

[..]

Sowieso met je pak (+laptoptas) op de fiets Never nooit niet
wat is daar in godsnaam mis mee?
  donderdag 8 april 2010 @ 13:39:54 #187
62913 Blik
The one and Only!
pi_80081295
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:38 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

wat is daar in godsnaam mis mee?
Voor mij persoonlijk hè. Allereerst vind ik het rete-irritant om met een pak op de fiets te zitten, en om dan vervolgens ook nog eens die zware laptop-tas mee te zeulen is voor mij helemaal een no-no
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:06:15 #188
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_80272940

Heb ze al 1 1/2 jaar en ze zien er nog steeds goed uit. De driving loafers van Tod's gaan echt maar een seizoen mee, maar deze kunnen alles aan!

Ik draag meestal donkerblauwe jeans of zwarte jeans in combinatie met deze schoenen. Nu de zomer aankomt, zou een witte/grijze broek ook staan? Vind schoenen in de kleur "tan" soms nogal moeilijk te combineren als je casual wil kleden.

Ja/Nee/Misschien/Ander Idee?
pi_80275960
Tuurlijk kan (off)white met zulke schoenen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 19:32:00 #190
206322 Seam
Pillz-E
pi_80276060
Zo'n tanned schoenen zijn juist ideaal voor een casual outfit in de zomer. Met een donkere jeans een shirt met een egale kleur en je bent klaar.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:24:24 #191
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_80278429
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef Seam het volgende:
Zo'n tanned schoenen zijn juist ideaal voor een casual outfit in de zomer. Met een donkere jeans een shirt met een egale kleur en je bent klaar.
agree
'wat niet rekt, dat scheurt'
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:30:49 #192
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_80288674
Nieuw paar bespoke schoenen, nu onderweg vanuit Italië:
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_80289943
Gierend fraai, Huey!
pi_80292271
moet zeggen dat ik die leest niet echt fraai kan vinden

de kleur ook niet echt
  woensdag 14 april 2010 @ 16:33:40 #195
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_80309583
Baas echt heel gaaf!
Ugolini? of van welke schoenmaker zijn deze?
pi_80314666
Je moet netjes aangekleed naar werk, maar geen pak! Wat doe je aan?

Zit zelf te denken aan een hemd (kleur?), donkere spijkerbroek en oxfords (kleur?)
BoF!
  woensdag 14 april 2010 @ 20:55:30 #197
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_80319954
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

Zit zelf te denken aan een hemd (kleur?), donkere spijkerbroek en oxfords (kleur?)
Daar kom je in de meeste bedrijven wel mee weg. Als het den donkerblauwe spijkerbroek is zou ik bruine schoenen nemen. Voor buiten een jasje.
I am a black hole shitting into the void
  woensdag 14 april 2010 @ 22:30:41 #198
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_80324527
Leuke combinatie, wollen of katoenen broekje met een leuk jasje
pi_80335761
Weten jullie hoe de kwaliteit is van Suit Supply schoenen? Ik zag daar laatst een aardig paar, en ik krijg flinke korting erop (30%), dus van 200 naar 140... Geloof zelfs Good Year zolen.

Anybody?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 15 april 2010 @ 12:48:25 #200
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80339994
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:53 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hangt er toch een beetje vanaf wat de situatie is. Soms draag ik mijn overjas ook met een tshirtje eronder + spijkerbroek + nette (cognac) schoenen. Maar dit is niet naar werk natuurlijk, maar naar colleges of supahmarkt.

Kraagje omhoog of omlaag?
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

Zat laatst met precies hetzelfde probleem, heb het opgelost zoals jou: wit hemd met een nette broek en nette schoenen. (cognac/bruin om het toch wat speels te houden) protserig klokje om de pols en gaan. (zat daar met nog 8 andere sollicitanten en was veruit het beste gekleed, wannneer leren mensen het nou is) Vaak als mensen zien dat je een overhemd aanhebt is het al snel goed, heb je geen voorbeeld? M.a.w is het je eerste keer dat je naar dat bedrijf gaat of werk je eral? Anders zou je natuurlijk naar je leidinggevende kunnen kijken, of mensen die daar werken.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')