Nee, ze vroeg zich alleen af of jij je ook in deze wateren begeeft.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat dan? Heeft ze over mij geroddeld?
Het is hier vaak heel gezelligquote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hij is vet he?![]()
()
Best gezellig hier trouwens, nooit geweten
Oja!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
we vergeten de haarkleur voor DO
dit is de leukste SC op FOK!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hij is vet he?![]()
()
Best gezellig hier trouwens, nooit geweten
Nanda vroeg naar mij?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, ze vroeg zich alleen af of jij je ook in deze wateren begeeft.
En de andere keer lopen we te bitchfightenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dit is de leukste SC op FOK!
soms dan. soms ook niet.
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
En de andere keer lopen we te bitchfighten
F&F is een groot kliekjequote:Op zondag 14 februari 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Erger bitchfighten dan soms in de F&F SC?
Roep me dan ff
Klopt, daar ben ik dan ook stilletjes weggegaan want ik paste er totaal niet bij.quote:
de F&F SC is kinderspel.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Erger bitchfighten dan soms in de F&F SC?
Roep me dan ff
De helft die hier post, komt ook nergens anders hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 19:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik dan ook stilletjes weggegaan want ik paste er totaal niet bij.
Hoewel De Zwabber en Greys wel tof zijn!
Maar die Zwabber zie ik nooit ergens anders.![]()
Ja stom is dat he.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:19 schreef mstr het volgende:
[..]
De helft die hier post, komt ook nergens anders hoor
17, ik doe heel veel zwemmenquote:
Die heb je er tussen zitten ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:19 schreef mstr het volgende:
[..]
De helft die hier post, komt ook nergens anders hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |