En dan zie je zelf niet hoe stupide je bezig bent?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:07 schreef Goelie het volgende:
Als dat daadwerkelijk gedaan hebt, dan vraag ik me af waarom je hier nog langer die Nazi verdedigt.
Prins Bernhard was namelijk
Lid van NSDAP.
Lid van NSB.
Lid van de Paramilitaire SS.
Nee, jij zei 'Lid van de raad van Bestuur'. Weet je het verschil tussen een directiesecretaris in Parijs en een lid van de Raad van Bestuur in Berlijn?quote:Ook was hij directiesecretaris voor IG Farben in Parijs van 1935 tot 8 september 1936,
Ja, want werkkampen waren precies hetzelfde als Auschwitz. En de werkkampen (welke, trouwens) waren ondergeschikt aan de NSDAP en als er al iemand van profiteerde waren het de Hermann Goering Werke.quote:En ja, toen stuurde Hitler al politieke tegenstanders naar IG Farben werkkampen ja.
http://www.parlement.com/9291000/biof/10017
- Nee.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dan zie je zelf niet hoe stupide je bezig bent?
[..]
Nee, jij zei 'Lid van de raad van Bestuur'. Weet je het verschil tussen een directiesecretaris in Parijs en een lid van de Raad van Bestuur in Berlijn?
Dat is ongeveer hetzelfde als de directiesecretaresse van een bankfiliaal van de ABN AMRO in Madrid ervan beschuldigen meegeholpen te hebben aan de uitverkoop van die bank
[..]
Ja, want werkkampen waren precies hetzelfde als Auschwitz. En de werkkampen (welke, trouwens) waren ondergeschikt aan de NSDAP en als er al iemand van profiteerde waren het de Hermann Goering Werke.
Misschien eens iets lezen dat gebaseerd is op feiten? Een biografie door een historicus, bijvoorbeeld? De Juliana en Bernhard biografie van Fasseur, misschien? Compleet met bronvermeldingen?
Dat s een heel goed advies.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien eens iets lezen dat gebaseerd is op feiten? Een biografie door een historicus, bijvoorbeeld? De Juliana en Bernhard biografie van Fasseur, misschien? Compleet met bronvermeldingen?
Laat me raden, in de biografie van Fasseur geen kwaad woord over Bernhards nazi verleden of de Bilderberg groep.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat s een heel goed advies.
Complete, zorgvuldige en ook prettig lezende biografie.
Net als de boeken over Wilhelmina, Fasseur is op zijn gebied de top (vind ik).
Zeker wel, alles staat er in.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef Goelie het volgende:
[..]
Laat me raden, in de biografie van Fasseur geen kwaad woord over Bernhards nazi verleden of de Bilderberg groep.
Waarom zou je raden als je 't ook gewoon kunt lezen ?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef Goelie het volgende:
[..]
Laat me raden, in de biografie van Fasseur geen kwaad woord over Bernhards nazi verleden of de Bilderberg groep.
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:13 schreef _Led_ het volgende:
Waarom zou je raden als je 't ook gewoon kunt lezen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |