abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 februari 2010 @ 19:14:38 #26
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_77992182
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:07 schreef Goelie het volgende:
Als dat daadwerkelijk gedaan hebt, dan vraag ik me af waarom je hier nog langer die Nazi verdedigt.

Prins Bernhard was namelijk

Lid van NSDAP.
Lid van NSB.
Lid van de Paramilitaire SS.
En dan zie je zelf niet hoe stupide je bezig bent?
quote:
Ook was hij directiesecretaris voor IG Farben in Parijs van 1935 tot 8 september 1936,
Nee, jij zei 'Lid van de raad van Bestuur'. Weet je het verschil tussen een directiesecretaris in Parijs en een lid van de Raad van Bestuur in Berlijn?

Dat is ongeveer hetzelfde als de directiesecretaresse van een bankfiliaal van de ABN AMRO in Madrid ervan beschuldigen meegeholpen te hebben aan de uitverkoop van die bank
quote:
En ja, toen stuurde Hitler al politieke tegenstanders naar IG Farben werkkampen ja.
http://www.parlement.com/9291000/biof/10017
Ja, want werkkampen waren precies hetzelfde als Auschwitz. En de werkkampen (welke, trouwens) waren ondergeschikt aan de NSDAP en als er al iemand van profiteerde waren het de Hermann Goering Werke.

Misschien eens iets lezen dat gebaseerd is op feiten? Een biografie door een historicus, bijvoorbeeld? De Juliana en Bernhard biografie van Fasseur, misschien? Compleet met bronvermeldingen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_77992691
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En dan zie je zelf niet hoe stupide je bezig bent?
[..]

Nee, jij zei 'Lid van de raad van Bestuur'. Weet je het verschil tussen een directiesecretaris in Parijs en een lid van de Raad van Bestuur in Berlijn?

Dat is ongeveer hetzelfde als de directiesecretaresse van een bankfiliaal van de ABN AMRO in Madrid ervan beschuldigen meegeholpen te hebben aan de uitverkoop van die bank
[..]

Ja, want werkkampen waren precies hetzelfde als Auschwitz. En de werkkampen (welke, trouwens) waren ondergeschikt aan de NSDAP en als er al iemand van profiteerde waren het de Hermann Goering Werke.

Misschien eens iets lezen dat gebaseerd is op feiten? Een biografie door een historicus, bijvoorbeeld? De Juliana en Bernhard biografie van Fasseur, misschien? Compleet met bronvermeldingen?
- Nee.

- Als je zoekt op Bernhard Board IG Farben, zie je toch heel wat pagina's die vorig jaar ook nog in het Nederlands te vinden waren. Maar goed, als jij zoiets kleins genoeg vindt om Nazi's te verdedigen, be my guest.

- Ja Auschwitz was een werkkamp gebouwd door en voor het chemische bedrijf IG Farben.

- Waar ben je uberhaupt mee bezig?

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 14-02-2010 19:42:13 ]
  zondag 14 februari 2010 @ 19:28:09 #28
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77992700
Ik denk dat de meesten hier www.youtube.com een betrouwbaardere bron vinden
Is het rebellie tegen de wetenschap, een afkeer van de "onttovering" van de wereld, de malaise van de moderne tijd? Ik weet het niet
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77993180
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat s een heel goed advies.
Complete, zorgvuldige en ook prettig lezende biografie .
Net als de boeken over Wilhelmina, Fasseur is op zijn gebied de top (vind ik).
pi_77993186
Lord Vetinari, dank u voor uw repliek. Maar hou maar op want tegen mensen als Goelie kun je met argumenten komen wat je wilt zonder enig resultaat, immers, zij hebben op de JoepTjoeps filmpjes gezien met de échte waarheid.
pi_77994812
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat s een heel goed advies.
Complete, zorgvuldige en ook prettig lezende biografie .
Net als de boeken over Wilhelmina, Fasseur is op zijn gebied de top (vind ik).
Laat me raden, in de biografie van Fasseur geen kwaad woord over Bernhards nazi verleden of de Bilderberg groep.
pi_77995665
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef Goelie het volgende:

[..]

Laat me raden, in de biografie van Fasseur geen kwaad woord over Bernhards nazi verleden of de Bilderberg groep.
Zeker wel, alles staat er in.
Zou het zéker lezen.
  maandag 15 februari 2010 @ 09:13:00 #33
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78010168
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef Goelie het volgende:

[..]

Waarom zou je raden als je 't ook gewoon kunt lezen ?
zzz
  maandag 15 februari 2010 @ 18:54:52 #34
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78026225
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:13 schreef _Led_ het volgende:
Waarom zou je raden als je 't ook gewoon kunt lezen ?

Ik vind jou zo leuk en grappig he!

?

Dit topic lijkt trouwens wel een beetje op deze:

Er zitten veel te veel hoaxes tussen de complottheorieen

Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')