abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77988210

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_77988220
Uitgaan kan ik nu ook wel doen, met dat soort dingen zijn mijn ouders helemaal niet streng.
pi_77988252
Snelle service!
pi_77988300
Klopt
pi_77988308
Cool story, Hansel.
pi_77988309
Ik leef nu +/- 6970 dagen alweer.

Gaat snel.
pi_77988320
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Snelle service!
Turkish Express.

Geloof, opdat ik tevreden raak!
pi_77988338
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
Uitgaan kan ik nu ook wel doen, met dat soort dingen zijn mijn ouders helemaal niet streng.
Zeliş, gitme, geri dön!

pi_77988343
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maakt niet uit.

Ben je ook van plan om later te trouwen een hypotheek te nemen, of denk je daar nog niet aan? :
Ik denk er nog niet aan, maar ik zie het wel gebeuren hoor
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zie het meer als plezier en niet je ouders willen aanhoren, zoiets. Geen verplichtingen van je ouders en ze niet te hoeven storen als je uitgaat of zo.
Nee, zo is het niet hoor. Tuurlijk heb je heel veel meer vrijheid, maar juist die vrijheid verplicht je om jezelf te ontwikkelen en goed te plannen zonder dat er iemand vraagt of je je huiswerk hebt gemaakt, dat je op een normaal tijdstip eet enzo. Je moet je eigen ritme gaan kweken. Verder is het ook vaak noodzaak qua reistijd, 1,5 uur reizen is na een tijd niet meer te doen, je krijgt dan een soort spagaathouding tussen je studiestad en je thuis die steeds moeilijker wordt om vol te houden.
pi_77988359
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zeliş, gitme, geri dön!

Hahaha.
pi_77988403
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk met reizen? Mag dat wel alleen als je op jezelf woont?
Ik ben een pure Turk.
pi_77988427
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:22 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Lijkt me wel
pi_77988449
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik denk er nog niet aan, maar ik zie het wel gebeuren hoor
[..]

Nee, zo is het niet hoor. Tuurlijk heb je heel veel meer vrijheid, maar juist die vrijheid verplicht je om jezelf te ontwikkelen en goed te plannen zonder dat er iemand vraagt of je je huiswerk hebt gemaakt, dat je op een normaal tijdstip eet enzo. Je moet je eigen ritme gaan kweken. Verder is het ook vaak noodzaak qua reistijd, 1,5 uur reizen is na een tijd niet meer te doen, je krijgt dan een soort spagaathouding tussen je studiestad en je thuis die steeds moeilijker wordt om vol te houden.
Ik denk dat als je "volwassen" genoeg bent je dat ritme ook wel kunt kweken als je voor de eerste keer op je zelf woont, als je ongeveer 25 bent. Ik zie op kamers gewoon als onnodig, maar dat is mijn mening.
Ik ben een pure Turk.
pi_77988450
Je moet je kind toch een keer loslaten als ouder
pi_77988480
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:24 schreef Rookert het volgende:
Je moet je kind toch een keer loslaten als ouder
Ja maar als ze nu niet van haar ouders alleen mag reizen, is het wel raar dat als ze het wel mag als ze op kamers gaat ofzo.. want dat risico neem je toch ook als je het accepteert dat zij op kamers gaat.
Ik ben een pure Turk.
pi_77988506
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik denk dat als je "volwassen" genoeg bent je dat ritme ook wel kunt kweken als je voor de eerste keer op je zelf woont, als je ongeveer 25 bent. Ik zie op kamers gewoon als onnodig, maar dat is mijn mening.
Dat zal best kunnen, maar er wordt dan ook meteen meer van je verwacht, aangezien je dan een baan hebt enzo, jij bent misschien getrouwd, nu tijdens je studie kan je lekker rustig opstarten

Maar dat is mijn mening
pi_77988524
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:22 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met reizen? Vakantie? Dat mag ik nu ook.
pi_77988539
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:25 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat zal best kunnen, maar er wordt dan ook meteen meer van je verwacht, aangezien je dan een baan hebt enzo, jij bent misschien getrouwd, nu tijdens je studie kan je lekker rustig opstarten

Maar dat is mijn mening
Ok, maar heb je het ook met je eigen ogen gezien dat het echt nuttig is? Ken namelijk genoeg mensen die uit huis meteen gingen trouwen en alles ging goed.
Ik ben een pure Turk.
pi_77988548
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja maar als ze nu niet van haar ouders alleen mag reizen, is het wel raar dat als ze het wel mag als ze op kamers gaat ofzo.. want dat risico neem je toch ook als je het accepteert dat zij op kamers gaat.
Yup, op kamers gaan is een nogal grotere stap dan alleen reizen Het is ook niet de logische volgorde als het zo gaat
pi_77988552

Voor jullie allemaal.

Waar blijft Julis tekening die ze had gemaakt voor ons?
Ik ben er vandoor.
pi_77988563
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met reizen? Vakantie? Dat mag ik nu ook.
Ja, maar je mag toch niet helemaal alleen. Of nee.. dat was met concerten, in de nacht alleen in de trein ofzo. Dat mag je niet, mag dat wel als je op jezelf woont?
Ik ben een pure Turk.
pi_77988619
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]

Voor jullie allemaal.

Ik ben er vandoor.
Mersi boku, Sinan!

Tot ziens.
pi_77988632
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ok, maar heb je het ook met je eigen ogen gezien dat het echt nuttig is? Ken namelijk genoeg mensen die uit huis meteen gingen trouwen en alles ging goed.
Bij mij in de omgeving trouwen de meeste mensen pas op z'n vroegst op hun 28e ofzo en dan wonen ze al zeker 8 jaar op zichzelf of ze hebben eerst samengewoond.

Maar je moet het zien als een ritme wat geen energie meer kost om aan vast te houden. Je hoeft niet te denken "ok, hoe moet dit.." want dat heb je al eerder gedaan, je hebt gewoon ervaring, waardoor je andere dingen beter, sneller en makkelijker kan oplossen en je kan concentreren op je werk etc

Ik ken geen voorbeelden waar het een negatief effect had dus
pi_77988636
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar je mag toch niet helemaal alleen. Of nee.. dat was met concerten, in de nacht alleen in de trein ofzo. Dat mag je niet, mag dat wel als je op jezelf woont?
Alleen een concert bezoeken dat 200 km verderop ligt, en dan ook nog eens met het OV, zou ik sowieso niet doen.
pi_77988653
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Mersi boku, Sinan!

Tot ziens.
pi_77988656
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]

Voor jullie allemaal.

Ik ben er vandoor.
Ik dacht dat je ze nooit zou geven

Thanks, later man
pi_77988747
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef Ayca het volgende:

[..]

pi_77988775
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met je Turkse superieure zooi
pi_77988796
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef Rookert het volgende:

[..]

Bij mij in de omgeving trouwen de meeste mensen pas op z'n vroegst op hun 28e ofzo en dan wonen ze al zeker 8 jaar op zichzelf of ze hebben eerst samengewoond.

Maar je moet het zien als een ritme wat geen energie meer kost om aan vast te houden. Je hoeft niet te denken "ok, hoe moet dit.." want dat heb je al eerder gedaan, je hebt gewoon ervaring, waardoor je andere dingen beter, sneller en makkelijker kan oplossen en je kan concentreren op je werk etc

Ik ken geen voorbeelden waar het een negatief effect had dus
Nee, ik heb het ook niet over een negatief effect, maar over het nut, of het echt nodig is. Welke dingen zou je niet kunnen als je niet eerst op jezelf hebt gewoond?
Ik ben een pure Turk.
pi_77988830
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_77988842
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Alleen een concert bezoeken dat 200 km verderop ligt, en dan ook nog eens met het OV, zou ik sowieso niet doen.
Ik dacht me wel te herinneren dat je laatst iets wilde wat niet mocht, weet niet zeker of dat alleen was, maar goed, ging erom of het wel mag als je op jezelf woont.
Ik ben een pure Turk.
pi_77988852
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:

[..]

Met je Turkse superieure zooi
''Superieure'' zooi?
pi_77988864
Anyway, ik ben er vandoor. Tot ooit!
pi_77988951
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, ik heb het ook niet over een negatief effect, maar over het nut, of het echt nodig is. Welke dingen zou je niet kunnen als je niet eerst op jezelf hebt gewoond?
Er is geen bitter nut, het is handig. Wat ik al eerder zei, het gaat om het vroeger aanleren van zelfstandigheid. Iets is kapot, JIJ moet het regelen, je kookt niet, dus is er is geen eten, je verslaapt je, niemand die je wakker maakt en ga zo maar door. Het lukt je ook als je ouder bent, maar dan hoef je tenminste niet meer door dat proces heen
pi_77988969
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

zucht, eindeloze discussie zo.
Cool story, Hansel.
pi_77988975
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:35 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

''Superieure'' zooi?
Ik mag toch wel even een cliché ertegenaan gooien
pi_77988986
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik dacht me wel te herinneren dat je laatst iets wilde wat niet mocht, weet niet zeker of dat alleen was, maar goed, ging erom of het wel mag als je op jezelf woont.
Dat was dat dus, met een vriendin midden in de nacht vanuit Amsterdam de trein naar Venray nemen. Dat zou niet mogen.

Wanneer ik op mij zelf woon bepaal ik mijn regels. De regel is nu dat ik mij aan de regels van mijn ouders houd zolang ik bij hun woon, wanneer ik uit huis ga mag ik doen wat ik wil.
pi_77989019
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:

[..]

Er is geen bitter nut, het is handig. Wat ik al eerder zei, het gaat om het vroeger aanleren van zelfstandigheid. Iets is kapot, JIJ moet het regelen, je kookt niet, dus is er is geen eten, je verslaapt je, niemand die je wakker maakt en ga zo maar door. Het lukt je ook als je ouder bent, maar dan hoef je tenminste niet meer door dat proces heen
Dat is vaak wel zo, maar ik denk niet dat dat proces zo zwaar is dat op kamers gaan echt nuttig is.
Ik ben een pure Turk.
pi_77989032
Bortecinem, heb jij nog recht op stufi?
Cool story, Hansel.
pi_77989076
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het wat uitmaakt of je zelfstandigheid nou leert op je 19e of 25ste. Je leert het toch wel. Het is meer dat wanneer je ouder wordt je gewoon de behoefte hebt aan een eigen plek. En dat je je niet steeds hoeft te verantwoorden tegenover je ouders. Dat word je op een gegeven moment gewoon zat. Ik in ieder geval wel.
pi_77989117
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb nog 2.5 jaar recht op stufi op het MBO. Als ik naar het HBO ga heb ik weer 4 jaar recht op stufi.
pi_77989126
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
heb ik ook recht op geld?
ik word 18 op de middelbare
Ik ben een pure Turk.
pi_77989133
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is vaak wel zo, maar ik denk niet dat dat proces zo zwaar is dat op kamers gaan echt nuttig is.
Ok dan niet, men verwacht het alleen wel van je als je dik in de 20 bent, die zelfstandigheid
pi_77989152
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het wat uitmaakt of je zelfstandigheid nou leert op je 19e of 25ste. Je leert het toch wel. Het is meer dat wanneer je ouder wordt je gewoon de behoefte hebt aan een eigen plek. En dat je je niet steeds hoeft te verantwoorden tegenover je ouders. Dat word je op een gegeven moment gewoon zat. Ik in ieder geval wel.
Ik vind dit een logischere reden.
Ik ben een pure Turk.
pi_77989162
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, wel iets met zorgtoeslag straks
pi_77989165
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je krijgt al kinderbijslag, zeur.
Cool story, Hansel.
pi_77989211
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dacht dat ik dat ook wel duidelijk had gemaakt, maar Bilmi zag die eigen plek als makkelijke reden om te feesten had ik het idee
pi_77989247
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:42 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nee, wel iets met zorgtoeslag straks
tegemoetkoming scholieren? of is dat iets anders.
Ik ben een pure Turk.
pi_77989257
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je krijgt al kinderbijslag, zeur.
Ik ben een pure Turk.
  Boks-Chick zondag 14 februari 2010 @ 17:45:40 #50
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_77989282
ladies & gents, graag vestig ik nog even de aandacht op deze gave prijsvraag

[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)

je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom

En helaas mogen mods niet meedoen
lolwut
pi_77989290
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:44 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dacht dat ik dat ook wel duidelijk had gemaakt, maar Bilmi zag die eigen plek als makkelijke reden om te feesten had ik het idee
Nee, maar bedoel gewoon dat het onzin is om te zeggen dat het "belangrijk" is om zelfstandig te worden, alsof iemand die meteen meer verplichtingen heeft (huwelijk), het niet aankan.
Ik ben een pure Turk.
pi_77989302
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef BrandX het volgende:

je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom

Zal ik dit reporten als spam?
pi_77989305
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:44 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja volgens mij heeft ze het idee dat ik uit huis wil gaan om te feesten. Feesten en uitgaan kan ik nu ook wel doen. Maar mij gaat het puur om het gevoel dat ik vrij ben, ook al zal ik geen dingen doen die ik nu niet doe. Ik wil gewoon voor mij zelf zorgen en mijn ouders niet zien. Hahaha.
  Boks-Chick zondag 14 februari 2010 @ 17:47:06 #54
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_77989335
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:46 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zal ik dit reporten als spam?
nee want je weet heel goed dat het dat niet is
we doen deze prijsvragen voor users. Maar omdat sticky topics enzo niet zo veel worden gezien, doen we dit aanvullend. gebeurt wel vaker
lolwut
pi_77989337
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, maar bedoel gewoon dat het onzin is om te zeggen dat het "belangrijk" is om zelfstandig te worden, alsof iemand die meteen meer verplichtingen heeft (huwelijk), het niet aankan.
Dat zei ik ook niet, ik zei dat het makkelijker was

Maar laat maar zitten, dit gaat nergens over. Op kamers gaan is relaxed, geen gezeur en zelfstandig
pi_77989350
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja volgens mij heeft ze het idee dat ik uit huis wil gaan om te feesten. Feesten en uitgaan kan ik nu ook wel doen. Maar mij gaat het puur om het gevoel dat ik vrij ben, ook al zal ik geen dingen doen die ik nu niet doe. Ik wil gewoon voor mij zelf zorgen en mijn ouders niet zien. Hahaha.
Nee dat idee heb ik niet, verkeerde indruk gegeven. Het ging mij er gewoon om dat wik of rookert zei dat het goed is om zelfstandig te worden, klinkt alsof het later anders te lastig wordt en dat daarom vroeg op jezelf erg belangrijk is ofzo.
Ik ben een pure Turk.
pi_77989362
Ik merk wel dat ik nu een stuk beter met mijn moeder omga, de laatste tijd in huis was er toch wel veel wrevel tussen ons. Ik ben ook veel minder lui geworden en doe sneller (huishoudelijke) dingen uit mezelf .
Cool story, Hansel.
pi_77989364
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef BrandX het volgende:

[..]

nee want je weet heel goed dat het dat niet is
we doen deze prijsvragen voor users. Maar omdat sticky topics enzo niet zo veel worden gezien, doen we dit aanvullend. gebeurt wel vaker
Alles beter dan dan dropdown banners op de FP
pi_77989462
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik merk wel dat ik nu een stuk beter met mijn moeder omga, de laatste tijd in huis was er toch wel veel wrevel tussen ons.
Mijn moeder en ik verschillen gewoon te veel van elkaar. Onze relatie verslechtert met de dag. Ik denk dat als ik uit huis ga dat ik juist een betere band met haar kan opbouwen. Want ik merk dat als ik een tijdje weg ben geweest, en wij elkaar zien, dat het dan gewoon beter gaat. Maar wanneer we weer aan elkaar gewend zijn gaat het weer mis. Samenwonen gaat gewoon echt niet met haar.
pi_77989546
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mijn moeder en ik verschillen gewoon te veel van elkaar. Onze relatie verslechtert met de dag. Ik denk dat als ik uit huis ga dat ik juist een betere band met haar kan opbouwen. Want ik merk dat als ik een tijdje weg ben geweest, en wij elkaar zien, dat het dan gewoon beter gaat. Maar wanneer we weer aan elkaar gewend zijn gaat het weer mis. Samenwonen gaat gewoon echt niet met haar.
Precies, misschien/waarschijnlijk komt het jullie band alleen maar ten goede.
Cool story, Hansel.
pi_77989576
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

pi_77989601
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Bravo, je schreef misschien goed!
pi_77989629
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Maar ja, dan moeten je ouders dat ook inzien.
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Ayca het volgende:

[..]

Bravo, je schreef misschien goed!
Ik ben een snelle leerling.
Cool story, Hansel.
pi_77989670
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maar ja, dan moeten je ouders dat ook inzien.
[..]

Ik ben een snelle leerling.
pi_77989699
Hun probleem is dat ze denken dat ik niet voor mezelf kan zorgen. En ergens hebben ze wel gelijk, ik kan soms heel onverantwoordelijk zijn. Maar dat wil ik dus afleren, ik wil bewijzen dat ik het kan. Dat is hun enige punt, verder hebben ze er geen moeite mee dat ik op mezelf wil gaan wonen. Ze hebben niet zo'n 'meisjes gaan pas het huis uit wanneer ze trouwen' mentaliteit.
pi_77989730
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef Bortecinem het volgende:
Hun probleem is dat ze denken dat ik niet voor mezelf kan zorgen. En ergens hebben ze wel gelijk, ik kan soms heel onverantwoordelijk zijn. Maar dat wil ik dus afleren, ik wil bewijzen dat ik het kan. Dat is hun enige punt, verder hebben ze er geen moeite mee dat ik op mezelf wil gaan wonen. Ze hebben niet zo'n 'meisjes gaan pas het huis uit wanneer ze trouwen' mentaliteit.
Ze komen nog aardig progressief over, apart dat je het toch zo slecht met ze kan vinden .
Cool story, Hansel.
pi_77989763
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als het echt niet gaat en er is geen andere oplossing, is dit misschien wel beter ja.
Ik ben een pure Turk.
pi_77989784
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ze komen nog aardig progressief over, apart dat je het toch zo slecht met ze kan vinden .
Tja.
pi_77989806
m'n moeder zei vandaag zo iets raars.
ik zei anne was ik maar een jongen, ik word gek van die strakheid (sutyen), ze zegt lesbien ol ozaman, ik zeg dragen die niet? ze zegt bilmem, belki takiyorlardir..

Ik ben een pure Turk.
pi_77989849
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik zei anne was ik maar een jongen, ik word gek van die strakheid (sutyen), ze zegt lesbien ol ozaman, ik zeg dragen die niet? ze zegt bilmem, belki takiyorlardir..

Huh, moet je lesbisch worden
pi_77989850
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

HAHAHA. WTF.

Volgens mij bedoelt ze die doorgeslagen feministen.
pi_77989866
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Rookert het volgende:

[..]

Huh, moet je lesbisch worden
nee.. ze zegt wel vaker dingen zomaar
Ik ben een pure Turk.
pi_77989882
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

HAHAHA. WTF.

Volgens mij bedoelt ze die doorgeslagen feministen.
Ja, ik denk het wel, maar kan ook heel goed zijn dat ze het zomaar zei. Ze zegt wel vaker dingen waar ik niets van begrijp.
Ik ben een pure Turk.
pi_77989886
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

nee.. ze zegt wel vaker dingen zomaar
Vertaal het even voor de allochtoon hier
pi_77989906
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, ik denk het wel, maar kan ook heel goed zijn dat ze het zomaar zei. Ze zegt wel vaker dingen waar ik niets van begrijp.
Oh oke, dus je hebt het van je moeder.
pi_77989924
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:05 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

pi_77989951
Cool story, Hansel.
pi_77989969
FU.
pi_77990003
Yeah Wik
pi_77990004
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:05 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee.
Ik ben een pure Turk.
pi_77990165
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef BrandX het volgende:

Jammer.

Tof .
pi_77990168
Genoeg Burn plaatjes.
pi_77990407
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:14 schreef IHVK het volgende:
Genoeg Burn plaatjes.
Burrrrrrrrrrrrrrrrrrn!
Cool story, Hansel.
pi_77990599
Ik word gek van die spam berichten op msn.
pi_77990644
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:28 schreef IHVK het volgende:
Ik word gek van die spam berichten op msn.

Ik praat wel nooit meer tegen je.
pi_77990795
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:30 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik praat wel nooit meer tegen je.
Ik heb nog een een van jou gehad hoor.

waarom praat je niet tegen mij.
pi_77990835
Ik wil jullie ook op msn
pi_77990890
Hmm dan moet ik wel een msn maken speciaal voor fokkers
pi_77990917
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:39 schreef Ayca het volgende:
Hmm dan moet ik wel een msn maken speciaal voor fokkers
pi_77990939
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja in mijn huidige staat mijn achternaam
pi_77990966
We moeten wel een beetje anoniem blijven.
pi_77990981
Tja, als je dat geheim wilt houden moet je er helemaal niet aan beginnen natuurlijk.
pi_77991004
Best veel hier weten mijn achternaam dacht ik
pi_77991031
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:42 schreef Ayca het volgende:
We moeten wel een beetje anoniem blijven.
Trust me, ik weet echt niks van je, je bent echt goed anoniem, serieus
pi_77991077
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:43 schreef Rookert het volgende:
Best veel hier weten mijn achternaam dacht ik
Ik weet alleen dat je voornaam Tjeerd is. Je achternaam weet ik niet.
pi_77991089
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:42 schreef IHVK het volgende:
Tja, als je dat geheim wilt houden moet je er helemaal niet aan beginnen natuurlijk.
Ja idd, als je zo bang bent dat mensen je achternaam te weten komen kun je net zo goed alleen op fok praten met fokkers.
pi_77991108
Dan niet hoor.
pi_77991109
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:45 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat je voornaam Tjeerd is. Je achternaam weet ik niet.
Dat wist ik niet eens.
pi_77991144
Hij heet Thomas.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2010 18:47:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')