abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78197872
brei dr aub een eind aan, aan dat ludo-maxime-irene-martijn gedoe...
pi_78198620
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:31 schreef Lauuwtje het volgende:
brei dr aub een eind aan, aan dat ludo-maxime-irene-martijn gedoe...
Dit is inderdaad weer een slecht uitgewerkte lijn, ik moet zeggen dat ze die lijn rondom Arthur/Marco beter aanpakken, vooral doordat ze de kijker niet direct alles laten weten.
Een heer met stijl
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:35:52 #203
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_78201808
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:31 schreef Apotheose het volgende:
Irene was toch psycholoog? Is ze dan zo verblind van 'liefde' voor ludo dat ze niet ziet dat martijn gelijk heeft?
Zelfs een puber zou zich afvragen of het allemaal wel zou kunnen. Slechte beurt voor de schrijvers om haar zo stom en onnozel neer te zetten.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:44:55 #204
251095 Purdey
Better off alone..
pi_78202404
Waar ik aan zat te denken: Jack heeft beelden van iemand die de kamer in gaat van Paul,maar klaagt nu dat hij zijn gezicht niet kan zien.Wat vrij logisch is als je iemand op zn rug ziet.Maar die persoon (oftewel Arthur) is toch ook die kamer weer uit gekomen..Dan is zn gezicht toch wel in beeld
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_78203492
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zelfs een puber zou zich afvragen of het allemaal wel zou kunnen. Slechte beurt voor de schrijvers om haar zo stom en onnozel neer te zetten.
Niet helemaal waar, een psycholoog is getraind anderen te helpen op een onbevooroordeelde wijze, dat wil niet zeggen dat ze zich ook onbevooroordeeld en neutraal kan beoordelen.

Er zijn zo zat psychologen die ook zelf een psycholoog hebben
Een heer met stijl
pi_78205441
Hmm ik vind Irene wel dom overkomen nu.Maar het wordt idd allemaal zooooooooooo langdradiggg.
En valt me op de ene keer denk ik best een mooie vrouw om te zien.En de andere keer denk ik neeeeeeeeee.Ze kan ook zulke rare gezichten trekken.Hoe die lippen dan staan
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:43:57 #207
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_78205615
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, een psycholoog is getraind anderen te helpen op een onbevooroordeelde wijze, dat wil niet zeggen dat ze zich ook onbevooroordeeld en neutraal kan beoordelen.

Er zijn zo zat psychologen die ook zelf een psycholoog hebben
Dat klopt, heb ik eerder ook aangegeven, maar zelfs een ordinaire doorsnee vrouw zal meer common sense hebben. Ik verwacht van een psychologe toch iets meer kennis van zaken en analytisch vermogen als het gaat om gedrag van mensen, patronen, motieven en vergelding.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:44:59 #208
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_78205678
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef Eleentje86 het volgende:
Hmm ik vind Irene wel dom overkomen nu.Maar het wordt idd allemaal zooooooooooo langdradiggg.
En valt me op de ene keer denk ik best een mooie vrouw om te zien.En de andere keer denk ik neeeeeeeeee.Ze kan ook zulke rare gezichten trekken.Hoe die lippen dan staan
Ik heb precies hetzelfde, het is me ook opgevallen, en soms dat tongetje erbij.... brrrrr.
pi_78206488
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:44 schreef Purdey het volgende:
Waar ik aan zat te denken: Jack heeft beelden van iemand die de kamer in gaat van Paul,maar klaagt nu dat hij zijn gezicht niet kan zien.Wat vrij logisch is als je iemand op zn rug ziet.Maar die persoon (oftewel Arthur) is toch ook die kamer weer uit gekomen..Dan is zn gezicht toch wel in beeld
Tussen 2-4 s'nachts worden er geen opnames gemaakt geloof ik. Dit werd van de week gezegd.
pi_78206938
Ik word onderhand een beetje moe van die onverschillige houding van Irene Ja we weten nou onderhand wel dat Martijn fouten heeft gemaakt! Irritant mens begint ze te worden nu
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:09:42 #211
251095 Purdey
Better off alone..
pi_78221164
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef nelisb het volgende:

[..]

Tussen 2-4 s'nachts worden er geen opnames gemaakt geloof ik. Dit werd van de week gezegd.
Ach wat een toeval Heb ik even gemist
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_78315662
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef DjinN het volgende:
Ik word onderhand een beetje moe van die onverschillige houding van Irene Ja we weten nou onderhand wel dat Martijn fouten heeft gemaakt! Irritant mens begint ze te worden nu
Eens, het lijkt wel of Martijn-afzeiken een hobby van de schrijvers is. Vooral wanneer Dex het doet is het te erg voor woorden. Ja hij heeft Nina later gered, maar hij heeft jou (helaas) ook gered snotjong!.
Alsof je mag verwachten dat iemand in een situatie van nood, massahysterie en paniek geen vergissing in volgorde mag maken. Martijn heeft gewoon een heldendaad verricht toen, die mogelijk nog mooier kon, maar een fout wil ik het echt niet noemen.
Een heer met stijl
pi_78315717
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:41 schreef warezguy05 het volgende:
[ afbeelding ]
WHY SO SERIOUS, SON?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 22 februari 2010 @ 19:47:57 #215
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78315720
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:41 schreef warezguy05 het volgende:
[ afbeelding ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 22 februari 2010 @ 19:54:53 #216
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78316075
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Eens, het lijkt wel of Martijn-afzeiken een hobby van de schrijvers is. Vooral wanneer Dex het doet is het te erg voor woorden. Ja hij heeft Nina later gered, maar hij heeft jou (helaas) ook gered snotjong!.
Alsof je mag verwachten dat iemand in een situatie van nood, massahysterie en paniek geen vergissing in volgorde mag maken. Martijn heeft gewoon een heldendaad verricht toen, die mogelijk nog mooier kon, maar een fout wil ik het echt niet noemen.
Mee eens behalve met dat anti dex stukje.
De schrijvers zijn niet wijs die gaan eerst familie van een ander redden in doodsbedreiging situaties
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78316811
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Mee eens behalve met dat anti dex stukje.
Dat kan

Barbara tegen Janine: 'dat kan je toch niet maken?'
Dat ze dat nog durft, de pothoer
Een heer met stijl
  maandag 22 februari 2010 @ 20:12:59 #218
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78316996
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat kan

Barbara tegen Janine: 'dat kan je toch niet maken?'
Dat ze dat nog durft, de pothoer
Haha dat dacht ik ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78317750
Ja klaar! hoelang willen ze deze verhaallijn nog uitrekken? tot 5 maart?
  maandag 22 februari 2010 @ 20:28:19 #220
268260 Dr.Mikey
pi_78317813
Voor het eerst in 14 dagen dat ik weer eens wat gtst mee pak.
Laura is inmiddels letterlijk een achtergrond bij stuk geworden.
Maxime de schrijvers en Ludo zijn allemaal gestoord.
Weetje van mij mag gtst er wel mee stoppen deze onzin is het niet waard om de naam te dragen.
R.I.P DTS.
pi_78317832
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Haha dat dacht ik ook.
En nu gewoon weer in de Rozeboom, ze denkt echt dat ze nog wat te willen heeft en Janine weer beschuldigen dat zij de schuldige van het einde van de vriendschap is

Zijzelf is een ware vriendin geweest zeker
Een heer met stijl
pi_78317890
Totaal onrealistisch dat Nina hier nu boos om is.
pi_78317916
Doe toch nog normaal makers, alsof hij kon weten dat er een balk op de grond zou vallen. Die makers willen ons iets laten geloven wat nergens op slaat
Een heer met stijl
  maandag 22 februari 2010 @ 20:32:31 #224
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_78318037
Sjors...
...Sjors
Sjors...
...Sjors

pi_78318047
Ja sorry hoor, maar ik vind de verhaallijn ludo-martijn dr echt niet spannender op worden nu ludo zo begint te dreigen..
  maandag 22 februari 2010 @ 20:33:08 #226
268260 Dr.Mikey
pi_78318072
Ik snap acteur Erik de Vogel ook niet.
Waarom trekt die man zijn mond niet open die man speelt al meer dan tien jaar deze rol.
Bij het lezen van het script kan je als acteur toch ook je bek open trekken ?
Die eind scene van net ook heel de ludo manier van uitspraak is ook verdwenen.
R.I.P DTS.
pi_78318099
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:29 schreef Taurus het volgende:
idd, Aanstelster. Zie nooit wat van haar zogenaamde lamme hand. En Martijn had een memrecorder mee moeten nemen en opnemen wat Ludo zei. Had ie iig zn bewijs voor Irene gehad. Snap ook niet waarom Dex zo eerlijk wil zijn. Leugentje om bestwil moet kunnen hoor.
pi_78318161
Sjongejonge, Erik de Vogel acteert meesterlijk, maar wat verneuken ze het personage Ludo zeg. Alsof Martijn er debet aan is dat er een balk op Nina viel, als ie helemaal niks gedaan had, dan was ie vrijuit gegaan? Hij waagt zijn leven al om mensen te redden, dat ie in alle commotie de volgorde uit het oog verliest, wordt nu gezien als poging tot moord bij voorbedachte rade
Een heer met stijl
pi_78318336
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:29 schreef Taurus het volgende:
Inderdaad, als Martijn er niet was geweest was ze ook verlamd geweest en misschien dood, dit is echt ziek. Stel je voor er komen 2 mensen onder een tram en ik red eerst de een en dan de ander. De 2e overlijdt, want na reconstructie achteraf blijkt dat ie een zwakker gestel had en dat ik die beter eerst had kunnen redden. Dan is het mijn schuld dat ie overleden is?
Een heer met stijl
pi_78318483
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Inderdaad, als Martijn er niet was geweest was ze ook verlamd geweest en misschien dood, dit is echt ziek. Stel je voor er komen 2 mensen onder een tram en ik red eerst de een en dan de ander. De 2e overlijdt, want na reconstructie achteraf blijkt dat ie een zwakker gestel had en dat ik die beter eerst had kunnen redden. Dan is het mijn schuld dat ie overleden is?
Het is inderdaad gewoon heel erg gezocht, ze hebben echt een 'gevecht' nodig en Martijn is om de een of andere reden de sjaak. Ik heb dan liever iets spannends tussen Jack en Ludo, maar dat is om onverklaarbare redenen juist afgezwakt. Dit is helemaal geen leuke 'fight'.
pi_78318545
Komen ze nu nog een keer met dat Taluma verhaal aankakken heel realistisch hoor. pffrrt.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 22 februari 2010 @ 20:44:03 #232
268260 Dr.Mikey
pi_78318617
Jack bij de politie is ook al een droeftoeter actie
en deze schrijvers kennende en hoe ze eerder met Jack omgingen gaat hij stront irritant worden.
Een beetje zo als Ray na de moord op Pascal let maar op.
R.I.P DTS.
pi_78318974
Jack bij de politie vind ik wel verfrissend tot nu toe.
Ik vind Martijn echt zo gevoelig, wanhopig vrouwelijk als ie eens schreeuwt. Als Irene en hij ruzie maken is hij duidelijk 'het vrouwtje' zou ik willen zeggen

Robert en Laura in de eerste seizoenen van hun huwelijk waren duidelijk tegen elkaar opgewassen, Laura was een gevoelige, maar pittige vrouw. Robert was een vent met ballen die in ieder geval altijd tegenwicht kon bieden en ook scherp kon ageren. Gewoon een echte no nonsense man en vrouw
Een heer met stijl
  maandag 22 februari 2010 @ 20:55:49 #234
268260 Dr.Mikey
pi_78319231
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jack bij de politie vind ik wel verfrissend tot nu toe.
Ik vind Martijn echt zo gevoelig, wanhopig vrouwelijk als ie eens schreeuwt. Als Irene en hij ruzie maken is hij duidelijk 'het vrouwtje' zou ik willen zeggen

Robert en Laura in de eerste seizoenen van hun huwelijk waren duidelijk tegen elkaar opgewassen, Laura was een gevoelige, maar pittige vrouw. Robert was een vent met ballen die in ieder geval altijd tegenwicht kon bieden en ook scherp kon ageren. Gewoon een echte no nonsense man en vrouw
Daar staat Martijn niet alleen in sinds dat Barbara de serie in is gekomen zijn alle mannen bijna altijd ondergeschikt aan de vrouwen in gtst. Zelfs Ludo doet er al aan mee sinds dat Nina die groeispurt heeft gehad. En de mannen die hier niet aan deden werden gelijk gebombardeerd tot slechterik Nick bijvoorbeeld.
R.I.P DTS.
pi_78319975
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Daar staat Martijn niet alleen in sinds dat Barbara de serie in is gekomen zijn alle mannen bijna altijd ondergeschikt aan de vrouwen in gtst. Zelfs Ludo doet er al aan mee sinds dat Nina die groeispurt heeft gehad. En de mannen die hier niet aan deden werden gelijk gebombardeerd tot slechterik Nick bijvoorbeeld.
Ik vond nou niet dat Nick zich in dat punt echt sterk heeft onderscheiden, hij kon wel beter tegen Charlie ingaan dan Jack ja. Maar over Nick verschillen we nog al van mening denk ik. In mijn ogen was het een Rien Hogendoorn de 2e. Iemand die altijd hoog van toren blies en keer op keer hard werd onderuit gehaald en niet altijd ten onrechte. Vooral het contrast met Ludo was te groot om hem een bekwame slechterik te noemen.

Jef (na het Barbara tijdperk) is weer een stuk moediger geworden tov Dorotea. En Ludo laat zijn vrouw/vriendin hem niet domineren in ieder geval en zijn zus ook niet. Kinderen zijn weer een heel ander verhaal.
Een heer met stijl
  maandag 22 februari 2010 @ 21:14:17 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78320099
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

En nu gewoon weer in de Rozeboom, ze denkt echt dat ze nog wat te willen heeft en Janine weer beschuldigen dat zij de schuldige van het einde van de vriendschap is

Zijzelf is een ware vriendin geweest zeker
Nou ze had wel een punt: als je denkt dat ik kanker heb dan wil je alles voor me doen maar als je dnekt dat ik ziek in mn kop ben dan laat je me stikken. . .
pi_78320168
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou ze had wel een punt: als je denkt dat ik kanker heb dan wil je alles voor me doen maar als je dnekt dat ik ziek in mn kop ben dan laat je me stikken. . .
Volgens mij zijn we het dus eens? Ik val Barbara aan hè, even ter verduidelijking.
Een heer met stijl
  maandag 22 februari 2010 @ 21:21:43 #238
268260 Dr.Mikey
pi_78320451
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vond nou niet dat Nick zich in dat punt echt sterk heeft onderscheiden, hij kon wel beter tegen Charlie ingaan dan Jack ja. Maar over Nick verschillen we nog al van mening denk ik. In mijn ogen was het een Rien Hogendoorn de 2e. Iemand die altijd hoog van toren blies en keer op keer hard werd onderuit gehaald en niet altijd ten onrechte. Vooral het contrast met Ludo was te groot om hem een bekwame slechterik te noemen.

Jef (na het Barbara tijdperk) is weer een stuk moediger geworden tov Dorotea. En Ludo laat zijn vrouw/vriendin hem niet domineren in ieder geval en zijn zus ook niet. Kinderen zijn weer een heel ander verhaal.
Bij relaties en Ludo denk ik toch veel aan Janine,
Verder was het vaak een schrijvers dwaling bij Isabella Bowien en Dian leverde dat tevens nog een mooi verhaal op.Maar verder stelde veel vrouwen met of voor Ludo niets voor Valerie Roxy Barbara Maaike recentelijke Irene etc. Allemaal rare schrijvers dwalingen. Hoe dan Bij Janine liep het toch altijd stuk met Ludo die overal de schuld van kreeg en daar op het einde boog hij toch altijd voor haar.
R.I.P DTS.
pi_78320560
quote:

[..]

ja vond dat ook wel sterk van barbara. Janine begreep het op gegeven moment toch ook niet meer waarom barbara nog zo de hots had voor martijn. Zou ik haar ook minder snel in vertrouwen nemen. Tuurlijk blijft het absurd om een ziekte als kanker te faken.
pi_78321042
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bij relaties en Ludo denk ik toch veel aan Janine,
Verder was het vaak een schrijvers dwaling bij Isabella Bowien en Dian leverde dat tevens nog een mooi verhaal op.Maar verder stelde veel vrouwen met of voor Ludo niets voor Valerie Roxy Barbara Maaike recentelijke Irene etc. Allemaal rare schrijvers dwalingen. Hoe dan Bij Janine liep het toch altijd stuk met Ludo die overal de schuld van kreeg en daar op het einde boog hij toch altijd voor haar.
Hij boog niet voor hij haar maar deed het buiten haar om en ze ging dan uiteindelijk bij hem weg. Maar zoals Irene en Barbara respectievelijk Jef en Martijn als 2 sullige bange sukkeltjes achter zich aan lieten lopen, dat is Ludo niet overkomen bij Janine. Die domineerde hem en schoffeerde hem niet als ze een keer een slechte bui had.
Een heer met stijl
pi_78321524
quote:

[..]

Ik begrijp hem nu pas:

Natuurlijk wil je alles doen als je denkt dat iemand kanker heeft of wat dan ook heeft, maar je vergeet iets belangrijks: er bewust over liegen. En tuurlijk als ze een psychisch labiele geschiedenis achter de rug zou hebben kan ik me nog wel een vorm van empathie voorstellen. Maar Barbara heeft keer op keer gelogen sinds ze in gtst zit met haar volle verstand, alles goed uitgedacht en alles goed afgewogen.

Maar stel dat Janine had kunnen doen wat jullie zeggen dan nog, Barbara begint altijd bij de fouten van een ander en heeft het nooit over de hare. Ze heeft nu alweer zo een houding 'jullie moeten niet meer zeiken een weer normaal doen, zo erg was het nou ook weer niet'. En of dat nog niet genoeg, ook nog met haar vieze vlezige heksenvinger naar een ander gaan wijzen

Dat mensen nog steeds vinden dat Barbara in haar recht staat, ze lijkt de Jan Peter Balkenende van gtst wel
Een heer met stijl
pi_78322862
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik begrijp hem nu pas:

Natuurlijk wil je alles doen als je denkt dat iemand kanker heeft of wat dan ook heeft, maar je vergeet iets belangrijks: er bewust over liegen. En tuurlijk als ze een psychisch labiele geschiedenis achter de rug zou hebben kan ik me nog wel een vorm van empathie voorstellen. Maar Barbara heeft keer op keer gelogen sinds ze in gtst zit met haar volle verstand, alles goed uitgedacht en alles goed afgewogen.

Maar stel dat Janine had kunnen doen wat jullie zeggen dan nog, Barbara begint altijd bij de fouten van een ander en heeft het nooit over de hare. Ze heeft nu alweer zo een houding 'jullie moeten niet meer zeiken een weer normaal doen, zo erg was het nou ook weer niet'. En of dat nog niet genoeg, ook nog met haar vieze vlezige heksenvinger naar een ander gaan wijzen

Dat mensen nog steeds vinden dat Barbara in haar recht staat, ze lijkt de Jan Peter Balkenende van gtst wel
in haar recht staat ze niet. Vond alleen dat ze toch wel ergens een puntje had.
pi_78326204
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik begrijp hem nu pas:

Ik kon het zelf niet beter verwoorden. Wat KOTS ik op haar zeg.
Aids.
  maandag 22 februari 2010 @ 23:22:36 #244
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_78326436
Nog ruim een maand doorbijten Bartolhoven.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_78328185
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:22 schreef Frey het volgende:
Nog ruim een maand doorbijten Bartolhoven.
Het valt mee Frey, ik geniet nu eindelijk van het feit dat ze uitgekotst wordt
Een heer met stijl
pi_78328364
tvp
pi_78328619
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef Apotheose het volgende:
in haar recht staat ze niet. Vond alleen dat ze toch wel ergens een puntje had.
Ik niet, je kan niet verwachten dat de een de regels van een vriendschap hanteert, terwijl je dat zelf ook niet doet. Barbara meet weer eens met twee maten en is weer even hypocriet als altijd.

Stel je voor, ik voel me klote en Frey biedt aan een biertje en een cola'tje te gaan drinken in de plaatselijke kroeg en daar jat ik zijn portomonnee. Als hij terecht woedend verhaal komt halen heb ik zeker 'een puntje' als ik nog woedender zeg: 'Hoe durf je zo te praten? Als ik me klote voel wil je alles voor me doen, maar als ik mijn (zojuist bedachte en nog nooit eerder uitgevoerde) kleptomane neigingen niet onder controle heb dan laat je me stikken!'

Aangepast

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 23-02-2010 00:49:52 ]
Een heer met stijl
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:40:37 #248
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_78329240
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stel je voor, ik voel me klote en Frey biedt aan een biertje te gaan drinken in de plaatselijke kroeg en daar jat ik zijn portomonnee. Als hij terecht woedend verhaal komt halen heb ik zeker 'een puntje' als ik nog woedender zeg: 'Hoe durf je zo te praten? Als ik me klote voel wil je alles voor me doen, maar als ik mijn (zojuist bedachte en nog nooit eerder uitgevoerde) kleptomane neigingen niet onder controle heb dan laat je me stikken!'
Helaas, ik ben geheelonthouder.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 02:17:17 #249
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_78330562
Wow wat een aflevering vandaag.. (gisteren )
Ongelooflijk dat Janine Barbara eerst dingen verteld over Charlie, en als Barbara iets heel simpels vraagt, ter bescherming van Charlie, Janine dan begint te mekkeren..
Om maar niet te spreken over het achterlijk gedoe van Maxime-Martijn-Ludo-Irene
Die scene tussen Martijn en Maxime.. Als ik Martijn was had ik haar een klap verkocht
"Prinses" die hetzelfde reageert als haar vader is ook weer zo.. (was te voorspellen natuurlijk)
Dex met z'n halve waarheid .. Had het dan gewoon niet verteld.
Het wordt met de week irritanter eigenlijk Ben zo benieuwd naar wanneer het ophoudt.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ben het hier vol-le-dig mee eens!

[ Bericht 25% gewijzigd door Sk00p op 23-02-2010 02:22:32 ]
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_78331925
Dex, slappe zak . Waarom wil je uberhaupt met zo'n hysterisch figuur samen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')